دانلود و خرید کتاب همراه شو عزیز... علی ترقی جاه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب همراه شو عزیز... اثر علی ترقی جاه

کتاب همراه شو عزیز...

معرفی کتاب همراه شو عزیز...

کتاب الکترونیکی همراه شو عزیز... نوشتۀ علی ترقی جاه و امیرحسین کلوتی است و انتشارات میچکا آن را منتشر کرده است. کتاب همراه شو عزیز... راهنمایی برای مربیان کودک است.

درباره کتاب همراه شو عزیز...

کتاب همراه شو عزیز... از مجموعه کتاب‌های مربی شایسته است. هر جلد از این مجموعه داستانی دربارۀ مربیگری کودکان مهد و پیش‌دبستان دارد. شخصیت اصلی داستان خاله میم جیم نام دارد که بیشتر وقت‌ها ساکت است به همراه بابا آینه پیرمرد هفتاد و پنج‌سالهٔ جستجوگر و به‌روز که عاشق سؤال ایجادکردن است به موضوعات مشارکت، پدر و مادرهای متوقع و همکاران ناسازگار می‌پردازند. هر فصل از کتاب بخش‌های مختلفی دارد که مسائل مربیان مهد و پیش‌دبستان را بازگو می‌کند. کتاب همراه شو عزیز... دارای سه فصل مشارکت، پدر و مادرهای متوقع و همکاران ناسازگار است.

خواندن کتاب همراه شو عزیز... را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای مربیان مهد و پیش‌دبستان مناسب است.

بخشی از کتاب همراه شو عزیز...

«مربیگری کار سختی است؛ آن‌قدر ریزه کاری دارد که هر روز با چیز تازه‌ای رو‌به‌رو می‌شویم. هر روز چالشی تازه است. نمی‌دانیم تک‌وتنها چگونه از عهده‌ی این همه مسئله بر بیاییم. روابط زیادی با افراد مختلف داریم؛ از بچه‌ها گرفته تا مربی‌های همکارمان و مدیر و خدمت‌گزارهای مرکز.

هر سال یا سال قبل متفاوت است. یک سال با بچه‌هایی روبه‌رو می‌شویم که سخت ارتباط برقرار می‌کنند. یک سال با بچه‌هایی که در یادگیری قدری مشکل دارند. گاهی با پدر و مادرهایی سروکار داریم که خیلی سخت‌گیرند و گاهی با همکارانی که چندان به مذاقمان خوش نمی‌آیند...»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

حجم

۷٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان