دانلود و خرید کتاب کاربرد حسابداری مدیریت در برنامه ریزی استراتژیک گراهام اس. پیچر ترجمه مهدی ابراهیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کاربرد حسابداری مدیریت در برنامه ریزی استراتژیک اثر گراهام اس. پیچر

کتاب کاربرد حسابداری مدیریت در برنامه ریزی استراتژیک

انتشارات:نشر ویرسو
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب کاربرد حسابداری مدیریت در برنامه ریزی استراتژیک

کتاب الکترونیکی کاربرد حسابداری مدیریت در برنامه‌ریزی استراتژیک نوشتۀ گراهام اس. پیچر و ترجمۀ مهدی ابراهیمی و علیرضا تصمیم است و نشر ویرسو آن را منتشر کرده است. کتاب کاربرد حسابداری مدیریت در برنامه‌ریزی استراتژیک، به معرفی فرایند استراتژی در حسابداری برای حسابداران پرداخته است.

درباره کتاب کاربرد حسابداری مدیریت در برنامه‌ریزی استراتژیک

حسابداری مدیریت استراتژیک شامل مجموعه فنونی است که استفاده از آنها می‌تواند سازمان‌ها را در مدیریت هزینه‌ها به طور مؤثر و بهبود بهره‌وری و اثربخشی عملیاتشان کمک کند. این کتاب بر این عقیده استوار است که حسابداری مدیریت در جهت فراهم‌کردن اطلاعات برای مدیران برای مدیریت کسب‌وکار عمل می‌کند و همچنین به این موضوع می‌پردازد که چگونه حسابداری مدیریت می‌تواند به فرایند تجزیه‌وتحلیل، طرح‌ریزی، پیاده‌سازی، ارزیابی، نظارت و کنترل مدیریت استراتژیک کمک کند.

خواننده در نهایت قادر به درک چارچوب مدیریت استراتژیک، مدل‌ها و ابزارهای استراتژیک و کاربرد حسابداری مدیریت در فرایند مدیریت استراتژیک خواهد بود. کتاب کاربرد حسابداری مدیریت در برنامه‌ریزی استراتژیک حسابداران را قادر خواهد ساخت تا بتوانند با استفاده از تکنیک‌های حسابداری مدیریت و چگونگی استفاده از آن‌ها در حمایت از فرایند استراتژیک، نقش مهمی در موفقیت سازمان ایفا کنند.

خواندن کتاب کاربرد حسابداری مدیریت در برنامه‌ریزی استراتژیک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای دانشجویان رشته‌های استراتژی یا حسابداری مدیریت در دورۀ کارشناسی و کارشناسی‌ارشد مناسب است.

بخشی از کتاب کاربرد حسابداری مدیریت در برنامه‌ریزی استراتژیک

«حسابداری مدیریت به طور سنتی با تمرکز بر ارائه اطلاعات برای فعالیت‌های مدیریتی از حسابداری مالی متمایز شده است. تعاریف حسابداری مدیریت در دهه ۱۹۷۰ شامل فعالیت‌هایی مانند ارائه پشتیبانی برای تصمیم گیری مدیریتی، تخصیص منابع، نظارت و ارزیابی عملکرد بود. تکنیک‌هایی مانند بودجه بندی و تجزیه و تحلیل انجرافات برای کمک به برنامه ریزی و کنترل در کنار تکنیک‌هایی مانند ارزیابی سرمایه گذاری و تجربه و تحلیل سود، حجم و هزینه بسیار رایج بودند. این تکنیک‌ها امروزه هم هنوز مورد استفاده قرار می‌گیرند، اما بسیاری از تکنیک‌های سنتی حسابداری مدیریت و اطلاعات مدیریتی ازائه شده در طول سال‌ها به دلیل اینکه برای تجارب مدرن نامناسب بودند، مورد انتقاد قرار گرفته‌اند.

اطلاعات ارائه شده معمولا از داخل سازمان تولید می‌شدند و ماهیت مالی داشتند و همچنین تمرکز بر روی ثبت دقیق بهای تمام شده محصولات و نظارت بر عملکرد از طریق نسبت‌های بهره‌وری و کارایی بود...»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۴۶ صفحه

حجم

۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۴۶ صفحه

قیمت:
۷۵,۰۰۰
تومان