دانلود و خرید کتاب چطور در ۳ دقیقه مورد پسند واقع شویم! پاتریسیا دلاهه ترجمه الهام قدس
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چطور در ۳ دقیقه مورد پسند واقع شویم! اثر پاتریسیا دلاهه

کتاب چطور در ۳ دقیقه مورد پسند واقع شویم!

ویراستار:آزاد تیموری
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب چطور در ۳ دقیقه مورد پسند واقع شویم!

کتاب چطور در ۳ دقیقه مورد پسند واقع شویم! نوشتهٔ پاتریسیا دلاهه و ترجمهٔ الهام قدس و ویراستهٔ آزاد تیموری است. انتشارات طلایه این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی در باب هنر برقراری روابط.

درباره کتاب چطور در ۳ دقیقه مورد پسند واقع شویم!

کتاب چطور در ۳ دقیقه مورد پسند واقع شویم! که هفت فصل دارد، راهکارهایی برای موردپسند واقع‌شدنِ آنی یا نسبی ارائه کرده است. نویسنده گفته است که به‌کارگیری این راهکارها نه‌فقط ساده بلکه برای همه و در تمام موقعیت‌های دوستانه و عاشقانه کاربردی است. این کتاب، کمی ادب و به‌ویژه خوش‌روبودن و آرام‌بودن را توصیه کرده است.

خواندن کتاب چطور در ۳ دقیقه مورد پسند واقع شویم! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب چطور در ۳ دقیقه مورد پسند واقع شویم!

«تأثیرگذاری بهتر در مخاطب:

در جریان یک گفتگو، ما همگی یک صندوق ضبط کننده واقعی هستیم. ما در مخاطب‌مان به سن، قد، تصویر، رنگ موها، چشم‌ها، محیط کاری، لباس، طرز صحبت کردن، محل زندگی، جوش روی بینی و تیک زبانی و غیره توجه می‌کنیم.

ما می‌توانیم باز فراتر از این عمل کنیم و با ذخیره کردن اطلاعات دیگری که خیلی مفید هستند به مراحل پیشرفت گفتگو با مخاطب‌مان کمک کنیم. هر حرف جزئی، اطلاعات خاصی می‌دهد. نگاه و انتخاب لباس، نشان می‌دهد که هر یک از طرفین در چه جایگاهی قرار گرفته‌اند و از نظر اجتماعی در چه طبقه‌ای هستند. تن صدا، میزان مداخله در گفتگو را نشان می‌دهد. با مشاهده نیز سبک فکری مخاطب‌مان را درک خواهیم نمود.

آن‌ها بصری، سمعی یا (لمسی) هستند؟

آنالیز به صورت مصالحه‌ای به ما یاد می‌دهد که ما بنا به زمان‌های متفاوت افکارمان را به عنوان یک کودک، یکی از والدین یا به هر دلیلی به عنوان یک فرد بالغ بیان می‌کنیم. مسلماً برای جلوگیری از یک مکالمه بی‌احساس، مهم این است که با این «حالت‌های خودتان» سازگار شوید. در نهایت، طرف مقابل‌مان شخصیت خاص خودش را دارد. بعضی‌ها برون‌گرا، بعضی‌ها خیلی احساساتی و بعضی‌ها خیلی تودار هستند. ما به آن‌ها به خوبی نشان می‌دهیم تا ببینیم چه ارتباطی برای برقرار کردن مناسب‌تر است.

نگاه توجهتان را به... جلب می‌کند:

از اولین لحظات دیدار، توجه به چشم‌ها است. اما چه چیزی را برملاء می‌کند؟ وقتی نگاه با سن، جنسیت و محیط اجتماعی متناسب است، این نشانگر یک تطبیق خوب با آن زمان و آن موقعیت است. پیش داوری مناسب است. یک نگاه معمولی اطمینان دهنده است. نگاه تند، منحرف و نگران کننده نیست. هر کسی تقریباً می‌داند که در هر محیطی چطور ظاهر شود. انتخاب لباس، آرایش، جواهرات، مدل مو و چیزهای جالب دیگر نشان می‌دهند که جایگاه اجتماعی ما چگونه است.

یک شخصیت بین پرانتز:

نگاهی که شخصیت‌شان را بی‌ارزش می‌کند:

به طور مثال این شخصیت‌ها جوانانی هستند که در خودشان فرو رفته‌اند. زیر لباس‌های تیره و گشاد مخفی شده‌اند یا افرادی که هیچ وقتی را برای ظاهرشان صرف نمی‌کنند. اگر شما با یک همکاری برخورد کردید که این‌طوری به نظر می‌رسید، تا حدودی یقین داشته باشید که او روی سر و وضعش توجهی ندارد.

معمولاً ما با افراد مضطربی سروکار داریم که نمی‌توانند «هم‌زمان چند چیز را با هم انجام دهند»: هم به خودشان دقت کنند و هم به دیگرانی که تحت سلطهٔ آن‌ها هستند. آن‌ها نسبت به خودشان بی‌توجهی می‌کنند. در این لحظه به طور مثال این‌ها مادران جوان پرمشغله در خانواده هستند. خونسرد باشید! افراد مضطرب نیاز به یک محیط آرام برای پیشرفت دارند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۱۲ صفحه

حجم

۱۰٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۱۲ صفحه

قیمت:
۳۲,۰۰۰
تومان