دانلود و خرید کتاب یک بعلاوە یک جوجو مویز ترجمه سیمین تاجدینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب یک بعلاوە یک اثر جوجو مویز

کتاب یک بعلاوە یک

نویسنده:جوجو مویز
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب یک بعلاوە یک

کتاب یک بعلاوە یک نوشتهٔ جوجو مویز و ترجمهٔ سیمین تاجدینی و سمیرا فتحعلی آشتیانی است. انتشارات آتیسا این رمان معاصر انگلیسی را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب یک بعلاوە یک

کتاب یک بعلاوە یک حاوی یک رمان بلند و عاشقانه‌ است که در ۴۰ بخش و به‌وسیلهٔ دانای کل روایت می‌شود. «یک به علاوهٔ یک» که از همراهیِ عشق و دوستی برای جبران اشتباهات می‌گوید، داستان زندگی مادری ۲۷ساله، تنها و بی‌پشتوانه به نام «جسیکا توماس» است که به‌سختی در ۲ نوبت کار می‌کند تا از پس هزینه‌های زندگی خانواده‌اش بر بیاید. همسر او «مارتی»، ۲ سال پیش «جسیکا» را با دختر و پسرش ترک کرده است. جس تمام سعی خود را می‌کند تا با درآمد ناچيز به‌عنوان نظافت‌چی خانه‌ بر روی پای خود بایستد تا بتواند از «تانزی»، دخترش حمایت کند و از پسر همسرش، «نیکی» که با آن‌ها زندگی می‌کند و رفتارهای عجیبی دارد، مراقبت کند. جس همیشه لبخند می‌زند و باور دارد که همه‌چیز به نتیجه خواهد رسید، اما زمانی که متوجه می‌شود دخترش «تانزی» برای مسابقات ریاضی باید به شهر دیگری برود و آن‌ها به پول نیاز دارند، شرایط سخت‌تر می‌شود. او با مشکلات مالی دست‌وپنجه نرم می‌کند و باز هم تمام تلاش خود را می‌کند تا به عقب حرکت نکند. داستان با آشنایی «جسیکا» و «اد نیکلاس» رنگ‌‌وبوی دیگری می‌گیرد و همه‌چیز عوض می‌شود.

خواندن کتاب یک بعلاوە یک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر انگلستان و قالب رمان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جوجو مویز

جوجو مویز (Jojo Moyes) در ۴ اوت سال ۱۹۶۹ در لندن به دنیا آمد. او روزنامه‌نگاری انگلیسی است که از سال ۲۰۰۲ به نوشتن رمان‌های عاشقانه مشغول است. مویز یکی از چند نویسنده‌ای است که ۲ بار برندۀ جایزه سال رمان عاشقانه (Romantic Novel of the Year Award) به‌وسیلۀ انجمن نویسندگان رمان‌های عاشقانه (Romantic Novelists' Association) شده است. آثار او به ۱۱ زبان مختلف دنیا ترجمه شده‌اند. فهرست کتاب‌های جوجو مویز عبارت است از: باران پناه‌دهنده [یا «در پناه باران»] (۲۰۰۲)، میوهٔ خارجی (۲۰۰۳)، مرکز فروش طاووس (۲۰۰۴)، کشتی عروس‌ها (۲۰۰۵)، خلیج نقره‌ای (۲۰۰۷)، موسیقی شب (۲۰۰۸)، اسب رقاص (۲۰۰۹)، آخرین نامه از معشوقت (۲۰۱۰)، من پیش از تو (۲۰۱۲)، ماه عسل در پاریس (۲۰۱۲)، دختری که رهایش کردی (۲۰۱۲)، یک به علاوهٔ یک (۲۰۱۴)، پس از تو (۲۰۱۵)، تک‌وتنها در پاریس (۲۰۱۷)، باز هم من (۲۰۱۸)، بخشندهٔ ستاره‌ها (۲۰۱۹).

بخشی از کتاب یک بعلاوە یک

«جس گاهی تجسم می‌کرد که اگر قرار نبود کار کند، چطور مادری بود. حتماً با فرزندانش کیک درست می‌کردو اجازه می‌داد ته ظرف‌هایشان را بلیسند. بیشتر از الان می‌خندید، روی مبل راحتی لَم می‌داد و با آنها گپ می‌زد. وقتی تکالیف مدرسه‌شان را روی میز آشپزخانه انجام می‌دادند.، بالای سرشان می‌ایستاد و ایرادهایشان را رفع می‌کرد و مطمئن می‌شد نمره‌های عالی می‌گیرند.

به جای اینکه در جواب به بچه‌ها بگوید: «ببخشید عشقم، اول بذار غذا درست کنم بعد.» یا اینکه «بذار اول ظرف‌ها رو بشورم بعد.»»

معرفی نویسنده
عکس جوجو مویز
جوجو مویز

جوجو مویز، نویسنده رمان مشهور من پیش از تو، در ۴ اکتبر ۱۹۶۹ در میدستون انگلستان به دنیا آمد. در دوران کودکی، مویز کتاب ولوت ملی اثر انید باگنولد را خواند و خواندن این کتاب باعث شد او در دوران کودکی احساس کند می‌تواند به چیزهایی بزرگ‌تر از آن‌چه در آن زمان فکر می‌کرد، دست‌ پیدا کند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۴۰ صفحه

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۴۰ صفحه

قیمت:
۳۱,۰۰۰
تومان