دانلود و خرید کتاب جنگ زده ای در جنگ عبدالله محمدعلی زابلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جنگ زده ای در جنگ اثر عبدالله محمدعلی زابلی

کتاب جنگ زده ای در جنگ

انتشارات:ناشر مؤلف
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب جنگ زده ای در جنگ

سالهای زیادی است که می خواهم خاطرات دوران جنگ را بنویسم ، ولی نمی دانستم از کجا باید شروع کنم تا اینکه دل به دریا زدم و شروع به نوشتن کردم .

خواندن این خاطرات شاید برای خیلیها تازگی داشته باشد یا باور کردنی نباشد که جبهه واقعا اینگونه بوده است اما واقعیت جنگ همین است .قهرمانان این خاطره همه سرباز های عادی هستند ، همان سرباز های ساده ای که در طول جنگ نود درصد واحد پشتیبانی هر لشکر را تشکیل می دادند و تا آخرین لحظه با شجاعت جنگیدند .

سرباز هایی که بیست و چهار ماه خدمت کرده بودند و شهید شدند . سرباز هایی که خانواده هایشان منتظر بودند در آخرین ماه خدمت سربازی فرزندشان با کارت پایان خدمت به خانه برگردد ولی خانواده هایشان جنازه فرزندشان را تحویل گرفتند و طی این سالها هیچگاه هیچ مراسم و یادبودی برای این سربازان وظیفه برگزار نشد .

این کتاب را تقدیم میکنم به تمامی سربازان وظیفه ای که در طول هشت سال جنگ تحمیلی مردانه جنگیدند و شهید شدند ، خصوصا آن دسته از سربازان وظیفه که بیست و چهار ماه خدمت کردند و شهید شدند .

نظرات کاربران

m73
۱۴۰۲/۰۶/۲۵

بسیار لذت بردم از مطالعه این کتاب و از آنجایی که برگرفته از خاطرات نویسنده بود خواندن این کتاب را به همه ی افرادی که علاقه مند به این سبک هستند توصیه میکنم.

کاربر 7149449
۱۴۰۲/۰۶/۱۲

کتاب زیبا و دلنشینی است و نثر روان ، طنز آمیزی دارد ؛ توصیه می کنم حتما بخوانید

کاربر 7141472
۱۴۰۲/۰۶/۱۱

بسیار کتاب زیبایی هست و میشه گفت از بهترین کتاب ها در زمینه دفاع مقدس هست، طنز جالبی هم داره، توصیه میکنم حتما بخونید

کاربر 7116255
۱۴۰۲/۰۶/۰۷

این کتاب کتابی بسیار متفاوت در زمینه ی دفاع مقدس می باشد، متن کتاب بسیار صمیمی و روان میباشد به صورتی که مخاطب خیلی سریع جذب آن میشود و با آن ارتباط برقرار میکند توصیه میکنم که حتما این روایت واقعی

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱٫۹ مگابایت

تعداد صفحه‌ها

۹۳ صفحه

حجم

۱۱٫۹ مگابایت

تعداد صفحه‌ها

۹۳ صفحه

قیمت:
۸,۸۰۰
تومان