دانلود و خرید کتاب خودآموز GPS و تولید نقشه های رقومی غلامرضا ادیب فر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خودآموز GPS و تولید نقشه های رقومی اثر غلامرضا ادیب فر

کتاب خودآموز GPS و تولید نقشه های رقومی

دسته‌بندی:
امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب خودآموز GPS و تولید نقشه های رقومی

کتاب الکترونیکی خودآموز GPS و تولید نقشه های رقومی نوشتهٔ غلامرضا ادیب فر است و توسط انتشارات آذرکلک منتشر شده است. این کتاب دربارهٔ سیستم موضع‌یابی جهانی، ماهواره‌های نقشه‌برداری و داده‌پردازی است.

درباره کتاب خودآموز GPS و تولید نقشه‌های رقومی

در کتاب خود آموز GPS و تولید نقشه‌های رقومی، کلیاتی در زمینهٔ آشنایی با نقشه‌های رقومی، سیستم مختصات، سطح ژئوئید و نقشه‌خوانی، نقشهٔ زمینی و هوایی ارائه شده است. مفاهیم پایه‌ای GPS از قبیل آشنایی با مسیرها، رد‌پاها، نقطه‌زنی و سیستم مختصات و چگونگی انتخاب یک گیرندهٔ GPS و استفاده از این وسیله به‌عنوان یک رایانهٔ جیبی و تمامی انواع GPS و GPS ورزشی و راهیاب از دیگر موضوعات موردبحث این کتاب است. عنوان برخی از فصل‌های این اثر عبارت است از «آغاز کار با نقشه‌های رقومی»، «تشریح نقشه»، «مبانی GPS»، «درک مفاهیم GPS»، «انتخاب و شروع کار با یک گیرندهٔ GPS دستی»، «گیرندهٔ GPS خودرو» و «تلفن همراه، تبلت و سایر دستگاه‌های مجهز به GPS».

خواندن کتاب خود آموز GPS و تولید نقشه‌های رقومی را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم

خواندن کتاب را به دانشجویان و‌ محققان و کسانی که می‌خواهند با سامانهٔ موقعیت‌یاب جهانی (GPS) و ایجاد نقشه‌های رقومی آشنا شوند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب خودآموز GPS و تولید نقشه‌های رقومی

«این کتاب برای استفاده کسانی است که دستگاه GPS خریده‌اند و یا اقدام به خرید آن خواهند کرد و افراد علاقه‌مندی که می‌خواهند مدتی از این نقشه‌های رقومی استفاده کنند و همچنین اشخاصی که به عنوان یک سرگرمی به این وسیله می‌نگرند. به طور مشخص‌تر می‌توان اهداف افرادی که به دنبال کتاب تخصصی در این زمینه‌اند، به شرح زیر تقسیم‌بندی کرد: تفریح و سرگرمی: مانند کوهنوردان، ماهیگیران، شکارچیان، دوندگان،رانندگان جت اسکی، خودروهای بیابان، صحرانوردی،خلبانان،قایقرانان‌ها و هر کسی که به نقاط دور از شهر و مراکز شلوغ مسافرت می‌کنند. تجاری: کارشناسان امور زمین، مانند بنگاه‌های تجاری املاک که به دنبال برنامه‌ریزی و ایجاد نقشه و کار با این وسیله هستند. دولتی: مراکز مدیریت بحران، برای جستجو و نجات، مجریان قانون،مراکز امدادی و آتش‌نشانی‌ها و برنامه‌ریزان شهری که با استفاده از نقشه به عنوان بخشی از برنامه‌ریزی، از این وسیله‌ در فعالیت‌های خود استفاده می‌کنند.فناوری: هرکسی که تمایل دارد با فناوری روز آشنا باشد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۴۷۴ صفحه

حجم

۸٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۴۷۴ صفحه

قیمت:
۴۹,۰۰۰
تومان