دانلود و خرید کتاب زمین شناسی از دیدگاه قرآن کریم کاوه خاکسار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زمین شناسی از دیدگاه قرآن کریم اثر کاوه خاکسار

کتاب زمین شناسی از دیدگاه قرآن کریم

معرفی کتاب زمین شناسی از دیدگاه قرآن کریم

کتاب زمین شناسی از دیدگاه قرآن کریم نوشتهٔ کاوه خاکسار و کیوان خاکسار است. انتشارات پادینا این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب زمین شناسی از دیدگاه قرآن کریم

کتاب زمین شناسی از دیدگاه قرآن کریم در ۵ فصل نوشته شده است. عنوان این فصل‌ها عبارت است از «چگونگی پیدایش جهان (انفجار بزرگ) از دیدگاه قرآن کریم»، «کوه‌ها و کوه‌زایی»، «آتشفشان در قرآن مجید»، «زلزله در قرآن مجید» و «آب‌های زیرزمینی». در پیشگفتار این کتاب آمده است که قرآن، کتابی علمی نیست و خود را نور معرفی می‌کند، اما نظریات و مطالب دقیق و عمیق علمی را نیز مطرح کرده است؛ مطالبی که گفته شده است، علوم تجربی بشر به بعضی از آن‌ها پی برده و بعضی همچنان به‌صورت اسرار باقی مانده‌اند. قرآن مجید انسان‌ها را دعوت می‌کند که در چگونگی آفریده‌شدن موجودات تدبر و دقت کنند؛ به‌عنوان نمونه بیندیشند به این که آسمان چگونه رفیع شد؟ زمین چگونه مسطح شد؟ کوه‌ها چگونه پدید آمده‌اند؟ این اثر کوشیده است زمین‌شناسی را از دیدگاه قرآن کریم مورد کنکاش قرار دهد و چگونگی به وجودآمدن پدیده‌هایی مثل کوه‌ها، آتشفشان‌ها و زلزله را بررسی کند.

خواندن کتاب زمین شناسی از دیدگاه قرآن کریم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه درمورد زمین از دیدگاه قرآن کریم پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب زمین شناسی از دیدگاه قرآن کریم

«از آنجا که از خورشید پیوسته کم می‌شود از زمین نیز پیوسته کم می‌شود تا تعادل میان جاذبه و دافعه میان خورشید و زمین ثابت بماند. در زمان پیامبر کسانی بوده اند که می‌گفته اند: جهان از ازل همینطور بوده و همینطور نیز خواهد ماند، و آغاز و خالقی ندارد. آیه کم و کاسته شدن از زمین را براي آن‌ها دلیل می‌آورد که "از ازل اینطور نبوده و اینطور نیز نخواهد ماند". به این معنی که: "در صورت از ازل بودن همه چیز، از آنجا که از زمین رفته رفته کم و کاسته می‌شود، منطقاً زمین نمی‌بایست و نمی‌تواند از ازل بوده باشد ولی هنوز تمام نشده باشد".»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان