دانلود و خرید کتاب آرامش به زبان ساده روژین صفری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آرامش به زبان ساده اثر روژین صفری

کتاب آرامش به زبان ساده

نویسنده:روژین صفری
انتشارات:انتشارات رزا
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب آرامش به زبان ساده

کتاب آرامش به زبان ساده؛ ساده‌ترین و کاربردی‌ترین راهکارهایی که می‌تواند آرامش را به زندگی‌تان بازگرداند نوشتهٔ روژین صفری است و انتشارات رزا آن را منتشر کرده است.  

درباره کتاب آرامش به زبان ساده

در زندگی‌های شلوغ و سخت امروز، کلمه‌ای که دیگر کمتر به گوشمان می‌خورد، آرامش است. امروزه اکثر ما سخت به دنبال کارکردن و رساندن زندگی‌مان به حد مطلوب هستیم و این مستلزم کار و تلاش زیاد و بی‌وقفه است. حتی گاهی با توجه به اینکه شکل زندگی‌های‌مان به‌طور روزانه در حال تغییر است و هر روز به تعداد لوازم و وسایل موردنیاز زندگی افزوده می‌شود و هر روز باید کارهای بیشتری را برای داشتن یک زندگی خوب انجام دهیم، این‌گونه به نظر می‌رسد که این جدال پایانی ندارد و این تلاش بی‌وقفه همچنان باید ادامه پیدا کند.

تمام این‌ها باعث می‌شوند از هدف مهم زندگی که همان داشتن احساس رضایت و لذت‌بردن از زندگی است، روز به روز دورتر شویم و ناخودآگاه خلأ آن را احساس کنیم؛ بدون اینکه متوجه شویم کجای کارمان می‌لنگد و چه‌چیزی را واقعاً در زندگی کم داریم که تمام تلاشمان را برای رسیدن به آن به کار می‌گیریم؛ اما باز هم به نتیجه‌ای نمی‌رسیم.

ما در ناخودآگاه خود می‌دانیم که آن تکهٔ گم‌شده در زندگی‌های‌مان همان آرامش است و ناخودآگاهِ ما پیوسته تلاش می‌کند که این را به ما یادآوری کند.

حال سؤالی که پیش می‌آید این است که چقدر و تا چه زمانی باید این کار و تلاش مداوم را ادامه دهیم تا به احساس آرامش و رضایت در زندگی برسیم؟ این همان سؤالی است که کتاب آرامش به زبان ساده به آن پاسخ می‌دهد.

این کتاب سعی می‌کند شما را از دست‌وپازدن در دریای پرتلاطم ناامنی‌ها و کمبودها نجات دهد و به ساحل امن و آرامش زندگی برساند.

خواندن کتاب آرامش به زبان ساده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران کتاب‌های موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب آرامش به زبان ساده

«قبل از هرچیز ابتدا باید ببینیم آرامش چیست؟ آرامش لغتی است که معنا و مفهوم مشخصی دارد؛ اما تعبیر هر شخص از آرامش با دیگری متفاوت است؛ زیرا آرامش را هرکسی به شیوهٔ خاص خودش تعبیر می‌کند؛ بنابراین با وجود داشتن یک معنا، می‌تواند هزاران تعبیر مختلف داشته باشد.

آرامش در لغت به معنی آسایش، آسودگی، راحت، فراغت، آشتی، صلح، مسالمت، آرام، سکون، قرار، امان و امنیت است.

بسیاری از مردم آرامش را در پایان‌یافتن مشکلات‌شان می‌دانند. بیایید این افراد را گروه (الف) بنامیم. ما می‌دانیم که منتظرماندن برای فرارسیدن چنین روزی انتظاری بیهوده است؛ پس اگر منتظر رسیدن چنین لحظهٔ ناب و دل‌پذیری هستید، فقط وقت‌تان را تلف می‌کنید؛ زیرا مشکلات و سختی‌های زندگی همواره یکی پس از دیگری به سراغ‌تان می‌آیند و اجازهٔ رسیدن به روزی را که دیگر هیچ مشکلی نداشته باشید، به شما نمی‌دهند. این می‌تواند به دلیل اشتهای سیری‌ناپذیر انسان برای داشتن چیزهای بیشتر و بهتر و به‌روزتر باشد؛ اما نمی‌توانید هر روز خودتان را با مُدهای جدید وفق دهید.

برخی افراد هم هستند که آرامش را فقط در اتفاقات بسیار بزرگ و مهم می‌دانند. مثلاً کسی که آرامش را در داشتن خانه‌ای بسیار لوکس و چندمیلیاردتومانی می‌بیند، تا زمانی که به چنین خانه‌ای نرسیده است، احساس آرامش نمی‌کند. این اتفاقات بزرگ را می‌توانیم به چیزهای دیگر مانند یک ترفیع بسیار عالی در محل کار، ازدواجی بسیار عاشقانه و موفق، داشتن فرزندی بسیار باهوش و مؤدب، زندگی در بهترین نقطهٔ شهر و چیزهایی از این قبیل تعمیم دهیم. این افراد را هم در گروه (ب) قرار می‌دهیم.

حال سؤال من از شما این است:

به نظر شما نقطهٔ اشتراک این دو گروه چیست؟ با کمی دقت می‌توانید متوجه شوید که این افراد به این زودی و به‌راحتی به آرامش دست پیدا نمی‌کنند. آن‌ها آرامش را در دست‌یافتن به چیزهایی می‌دانند که ممکن است نتوانند در کوتاه‌مدت به آن دست پیدا کنند؛ پس نمی‌توانند از زندگی خود و لحظات ارزشمند و زیبای آن لذت ببرند و احساس آرامش کنند. به عبارت ساده‌تر، افراد این دو گروه از مسیر زندگی هیچ لذتی نمی‌برند و اصلاً حواس‌شان به زیبایی‌های این مسیر نیست و تمام فکر و ذکرشان رسیدن به مقصد است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۴۸ صفحه

حجم

۸۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۴۸ صفحه

قیمت:
۳۸,۹۰۰
تومان