دانلود و خرید کتاب حقوق شهروندی در قلمرو لیزینگ محمود گنج بخش
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب حقوق شهروندی در قلمرو لیزینگ اثر محمود گنج بخش

کتاب حقوق شهروندی در قلمرو لیزینگ

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب حقوق شهروندی در قلمرو لیزینگ

کتاب حقوق شهروندی در قلمرو لیزینگ نوشتهٔ محمود گنج بخش (عضو هیئت‌علمی دانشگاه خوارزمی) است. انتشارات دانشگاه خوارزمی این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر حاوی مطالعهٔ تطبیقی در حقوق بین‌الملل و نظام حقوقی کشورهای منتخب است.

درباره کتاب حقوق شهروندی در قلمرو لیزینگ

عملیات لیزینگ هرگونه فعالیتی است که شرکت لیزینگ به‌منظور تأمین و تهیهٔ انواع کالا اعم از منقول و غیرمنقول به‌قصد واگذاری به متقاضیان در قالب انواع قراردادهای لیزینگ انجام می‌دهد. در ابتدای این کتاب آمده است که گرچه لیزینگ دارای سابقه‌ای کهن و چندهزارساله است و در طی ۲۵ سال گذشته در جهان رشد فوق‌العاده‌ای را تجربه کرده، اطلاعات عمومی مردم نسبت به حقوق و تعهداتشان در ارتباط با شرکت‌های لیزینگ بسیار است؛ از‌این‌رو کتاب حقوق شهروندی در قلمرو لیزینگ در چند فصل و چند بخش به این موضوع و آنواع لیزینگ پرداخته است.

خواندن کتاب حقوق شهروندی در قلمرو لیزینگ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به همهٔ شهروندان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب حقوق شهروندی در قلمرو لیزینگ

«پیش فرض منطقی نظارت عمومی مندرج در منشور حقوق شهروندی توسعه آگاهی‌های عمومی در ارتباط با لیزینگ (واسپاری) می‌باشد و تألیف کتاب از راه‌های توسعه این آگاهی‌هاست.

مشتریان شرکت‌های واسپاری در معاملاتی که با لیزینگ دارند چه پیش از اینکه مشتری بالفعل لیزینگ شوند و چه پس از شروع رابطه تا تسویه حساب نهایی، در ارتباط با شرکت واسپاری و پرسنل آن از حقوق و تکالیف شهروندی خاصی برخوردارند که عدم اطلاع از آن‌ها می‌تواند منجر به سلب حقوق مسلم آنان گردد، به همین دلیل ضروری است علاوه بر پرسنل شرکتهای واسپاری و به ویژه مدیران آن‌ها این اشخاص نیز با حقوق شهروندی قابل اعمال در قلمرو فعالیت‌های لیزینگ (واسپاری) آشنا شوند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان