دانلود و خرید کتاب روشنگری ایمانیان در پاسخ به شبهات بهائیان (جلد اول) الهه یزدیانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب روشنگری ایمانیان در پاسخ به شبهات بهائیان (جلد اول) اثر الهه یزدیانی

کتاب روشنگری ایمانیان در پاسخ به شبهات بهائیان (جلد اول)

معرفی کتاب روشنگری ایمانیان در پاسخ به شبهات بهائیان (جلد اول)

کتاب روشنگری ایمانیان در پاسخ به شبهات بهائیان (جلد اول) به کوشش الهه یزدیانی منتشر شده است. انتشارات گوی این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر حاوی مجموعه‌ای از مقالات در پاسخ به «جزوهٔ رفع شبهات» بهاییان است.

درباره کتاب روشنگری ایمانیان در پاسخ به شبهات بهائیان (جلد اول)

کتاب روشنگری ایمانیان در پاسخ به شبهات بهائیان (جلد اول) به برخی از شبهات آیین بهایی پاسخ داده است. مقالات این کتاب را الهه یزدیایی گرد آورده است که کارشناسی‌ارشد رشتهٔ علوم قرآن و حدیث از دانشگاه اصول دین دارد. کتاب حاضر به موضوعاتی همچون مهریه در آیین بهایی، موضوع وحدت، قیامت، تساوی حقوق زنان و مردان، ارث، معجزه و... پرداخته است.

بهائیت، دین بهائی، آیین بهائی یا دیانت بهائی دینی است یکتاپرستانه، ابراهیمی و ایرانی است که حسینعلی نوری، ملقب به بهاءالله، در سدهٔ ۱۹ میلادی بنیان گذاشت. بهائیان معتقدند پیامبران از طریقِ فرایند «ظهور تدریجی وحی» به هم پیوند می‌خورند. طبق این فرایند خداوند آموزه‌های خود را به‌صورت پیاپی و تدریجی و باتوجه‌به مقتضیات زمان و ظرفیت فهم بشر به او ارائه می‌کند؛ ازهمین‌رو ادیان سیری تکاملی می‌پیماند و ظهور ادیان را پایانی نیست؛ همچنین بهائیان معتقدند که بهاءالله (۱۸۱۷–۱۸۹۲) جدیدترین فرستادهٔ خدا در سلسلهٔ پیامبران پیشین است و هدف از ظهور او ایجاد وحدت و صلح بین نوع بشر است. بهائیان بهاءالله را موعود تمامی ادیان می‌دانند.

خواندن کتاب روشنگری ایمانیان در پاسخ به شبهات بهائیان (جلد اول) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران مطالعه پیرامون آیین بهایی پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب روشنگری ایمانیان در پاسخ به شبهات بهائیان (جلد اول)

«هدف از مقالهٔ حاضر، بیان گروه‌ها و انشعابات در بهاییت بود. به این منظور ابتدای ادعای عدم تفرقه در بهاییت توسط رهبران این گروه مورد نقد و بررسی قرار گرفت و سپس به بیان اختلافات پس از مرگ هریک از رهبران بهائی بر سر جانشینی پرداخته شد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۳۶ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۳۶ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان