دانلود و خرید کتاب ما برای بهتر شدن آمده ایم (جلد اول) حمیدرضا تندکیها
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ما برای بهتر شدن آمده ایم (جلد اول) اثر حمیدرضا تندکیها

کتاب ما برای بهتر شدن آمده ایم (جلد اول)

انتشارات:نشر بید
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ما برای بهتر شدن آمده ایم (جلد اول)

کتاب ما برای بهتر شدن آمده ایم نوشتۀ حمیدرضا تندکیها است و نشر بید آن را منتشر کرده است. این کتاب شامل دو فیلمنامۀ «تغییر دنیا» و «دارو فوق العاده» نیز هست.

درباره کتاب ما برای بهتر شدن آمده ایم

کتاب ما برای بهتر شدن آمده ایم دربارهٔ ایجاد بستر مناسب برای بهبود زندگی انسان‌هاست و نکات و روش‌هایی برای بهتر شدن زندگی و فکر ما ارائه می‌دهد. در کتاب حاضر عوامل مؤثر در ساخت فردایی بهتر بخش‌بندی شده و شرح داده شده است. این کتاب از سه بخش تشکیل شده است. بخش اول کتاب در مورد نکاتی برای بهبود یافتن و زندگی و فکر بهتر است. بخش دوم فیلمنامه‌ای است که موضوع آن فکر بهتر، زندگی بهبود یافته و خوب بودن است. داستان آن درمورد نرم‌افزاری است که اطلاعات خوبی بین مردم پخش می‌کند. بخش سوم فیلمنامه است و دارو فوق‌العاده نام دارد. این دارو مشکلات بدن را کم می‌کند و فطرت خوب بودن را افزایش می‌دهد.

هدف حمیدرضا تندکیها، از نگارش و درج این بخش‌ها (متن ابتدا و دو فیلم‌نامه‌ای که در ادامه آماده است) رشد، فکر بهتر و بهبود زندگی است و محتوا دربارهٔ همین موضوع تدوین شده است.

خواندن کتاب ما برای بهتر شدن آمده ایم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن کتاب ما برای بهتر شدن آمده ایم را به دوستداران فیلمنامه‌های فارسی و کسانی که دنبال بهبود زندگی‌شان هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ما برای بهتر شدن آمده ایم

«اشخاص ثروتمند و موفق این را می‌دانند که افکار منفی قدرتش زیاد است پس هرگز به خودشان اجازه نمی‌دهند که این افکار وارد ذهنشان شود و فوراً آن را با افکار مثبت جایگزین می‌کنند و این است تفاوت افراد ناموفق و افراد موفق، اگر این عقیده را داشته باشید که به وسیلهٔ ثروت می‌توانید به هر آنچه که می‌خواهید برسید پس حتماً به این مهم دست پیدا خواهید کرد.

مردم ثروتمند به یاد گرفتن دانش خاص باور دارند، مردم ثروتمند دربارهٔ پول منطقی فکر می‌کنند، مردم ثروتمند به «عمل و اقدام» فکر می‌کنند ثروتمندان رؤیای «آینده» را دارند می‌دانند که می‌توانند خانواده و پول را با هم داشته باشند ثروتمند می‌دانند چه زمانی باید ریسک کنند روی «کسب ثروت» تمرکز می‌کنند، که برای چیزی بپردازد مسئله‌ای نیست، سؤال اصلی این است که آیا آن چیز، ارزش خریدن، سرمایه‌گذاری کردن یا دنبال کردن را دارد، مدیرعامل سیمان تلویزیون خرده فروشی هتل حمل نقل برق تولید فولاد بنادر کشتی‌رانی مصنوعات چوبی و مونتاژ نفت صنعت آلومینیوم رادیو تلویزیون رسانه و اینترنت تکنولوژی خوب هست.

رئیس باشید ترسوها شروع نمی‌کنند ناموفق‌ها کار را تمام نمی‌کنند، پرفروش‌ها را در نظر بگیرید مانند انتقام جویان فیلم برتر عیب‌ها و مشکلات را ببینید و آنها را تغییر دهید چیز جدید با بهتر شدن و تغییر در آن ایجاد کنید صادرات ساختمان‌سازی برج‌سازی پرورش میگو، باید بیشتر بشنوی و بیشتر یادبگیری، پس پیش از هر کار در رؤیاهایتان هم خود را فردی خوشحال، موفق و روبه رشد تصور کنید.

لبخند خودتان را غرق مطالعه و موسیقی کنید. کتاب‌ها، مقاله‌ها و مجله‌هایی بخوانید که به شما کمک کنند بتوانید افکارتان را تغییر و درکتان را افزایش دهید. فیلم ببینید یا به موسیقی‌هایی گوش کنید که برای شما الهام‌بخش باشند و برای تغییر تشویقتان کنند. کردارتان را تغییر دهید. وقتی کارهایتان را به همان شیوه قدیمی انجام می‌دهید، نمی‌توانید در افکارتان تغییری به وجود آورید. کارها را به شیوه‌ای متفاوت انجام دهید تا بتوانید متفاوت بیندیشید. محیط‌تان را تغییر دهید. محیط اطرافتان را با توجه به طرزتفکر مورد علاقه‌تان بسازید ما پول به اندازه کافی نداریم که اجناس خوب نخریم. فضایی را خلق کنید که شما را به سمت تغییر سوق دهد. تلاش درست داشته باشید.

از موفق‌ها تقلید کنید. از تجربه و نظرهای کسانی که عاشق طرزتفکرشان هستید و آرزو دارید مثل آنها باشید، استفاده کنید. اگر زنده هستند که این کار بسیار ساده نکات مهم و کاربردیست که باید در آنها فکر کرد.»

نظرات کاربران

تندکیها
۱۴۰۱/۰۳/۱۳

کتاب و فیلمنامه جالب است کتاب ما برای بهتر شدن آمده‌ایم کتاب دو زبانه همراه با فیلمنامه تغییر دنیا و فیلمنامه دارو فوق العاده کتاب فیلمنامه از دیدگاه نویسنده دیدگاه بزرگان براساس خوب بودن بهتر شدن است برای افرادی است که

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۷۲ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۷۲ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان