دانلود و خرید کتاب یک به یک روث ور ترجمه شادی حامدی آزاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب یک به یک اثر روث ور

کتاب یک به یک

معرفی کتاب یک به یک

رمان جنایی «یک به یک» نوشتهٔ روث ور با ترجمه شادی حامدی آزاد در نشر نون به چاپ رسیده است. نشر نون اولین ناشر آثار روث ور در ایران است و ترجمۀ فارسی همۀ رمان‌های او را منتشر کرده است. روث ور، نویسندۀ بریتانیایی و خالق رمان‌های رازآلود و پرمخاطب، با کتاب در یک جنگل تاریکِ تاریک (با ترجمۀ همین مترجم) به خوانندگان فارسی‌زبان معرفی شد و خیلی زود به چهره‌ای محبوب در بازار کتاب ایران بدل گشت.

درباره کتاب یک به یک

«یک‌به‌یک»، ششمین اثر روث ور، رمانی گیرا و مسحورکننده است و او این ‌بار خوانندگانش را به ضیافتی غریب در کوهستان دعوت می‌کند. اقامت در کلبه‌ای مجلل در استراحتگاهی کوهستانی فرصتی است که شاید یک بار در کل عمر دست بدهد.

«روث ور استادِ اشاره کردن به حضور شر در پیش‌پاافتاده‌ترین لحظات داستان است.»

واشینگتن‌پست

«صحنه‌سازیِ استادانه و تعقیب‌و‌گریزی نفسگیر... تیرۀ پشتتان را می‌لرزاند!»

ارین کلی

کتاب یک به یک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به رمان‌های جنایی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب یک به یک

پنجشنبه، ۱۶ ژانویه: چهار بریتانیایی در تراژدی استراحتگاه اسکی جان باختند

استراحتگاه اختصاصی اسکی در سنت‌آنتوان فرانسه با خبرهای دومین تراژدی در این هفته به لرزه درآمد، تنها چند روز بعد از اینکه بهمنی عظیم شش نفر را به کام مرگ کشاند و بیشتر بخش‌های آن منطقه را روزها در بی‌برقی باقی گذاشت.

حالا، گزارش‌هایی می‌رسند از اینکه در یکی از کلبه‌های کوهستانی دورافتادۀ اسکی‌بازان، که گرفتار بهمن شده بود، ماجرایی هراسناک در جریان بوده که طی آن، چهار بریتانیایی کشته شده و دو نفر در بیمارستان بستری شده‌اند.

زنگ‌های هشدار تازه زمانی به صدا درآمدند که جان‌به‌دربردگانِ آن ماجرا بعد از حدود پنج کیلومتر پیاده‌روی در برف، توانستند خودشان را به جایی برسانند که برای کمک با دنیای بیرون تماس بگیرند. این حادثه چنین سؤالی را به ذهن می‌آورد که چرا مقامات فرانسوی بعد از بهمنِ روز یکشنبه، برای برقرار کردن مجدد برق و آنتن موبایل در آن منطقه، اقدام سریع‌تری انجام ندادند.

اتین دوپون، رئیس پلیس آن منطقه، از هر گونه اظهار نظری طفره می‌رود، به‌جز اینکه گفته «در حال بررسی موضوع هستیم»، اما سخنگوی سفارت بریتانیا در پاریس می‌گوید: «ما تأیید می‌کنیم که از مرگ چهار شهروند بریتانیا در شهرستان سَووآ در ناحیۀ آلپ فرانسوی مطلع شده‌ایم و می‌دانیم که در این مرحله، پلیس محلی این رویدادها را قتل‌هایی مرتبط به هم می‌داند. ما با دوستان و خانواده‌های قربانیان همدردی می‌کنیم.»

خانوادۀ جان‌باختگان مطلع شده‌اند.

گفته شده که هشت بازمانده، که آن‌ها هم ظاهراً بریتانیایی‌اند، در حال کمک به پلیس‌اند.

امسال، بارش برف به‌طور غیرعادی زیاد بود. بهمنِ روز یکشنبه ششمین بهمن بعد از آغاز فصل اسکی بود که تعداد کشته‌شدگان این منطقه را به دوازده نفر رساند.

نظرات کاربران

یلدا روشن
۱۴۰۱/۰۵/۲۴

۳) هشت نفر از سهامداران و همکاران اپلیکیشن اسنوپ برای تعطیلات و صحبت در مورد آینده شرکت اسنوپ به استراحتگاه اختصاصی اسکی در سنت‌آنتوان فرانسه میرن، اما این دورهمی اونجوری که باید پیش نمیره و اتفاق‌های ناگواری میافته، برای تکمیل

- بیشتر
کاربر ۵۷۳۶۴۷۸
۱۴۰۱/۱۲/۱۲

کتاب خوبی بود داستان جالبی داشت .ولی این نویسنده محتوای تمام کتابهایش همه یک طور هستند مثلاً یک گروه دوست قدیمی همیشه هم به جای دعوت میشن و یکی هم از میان همین دوستان قدیمی قاتل هست

کاربر ۳۷۸۲۶۳۸
۱۴۰۲/۰۵/۱۱

هر چند با داستان تکراریه تعدادی مهمان در یک هتل در کوهستان، محاصره در برف که در ظاهر دوست یا همکار هستند اما در واقع چنین نیست وقتلی رخ میده و قاتلی در میان جمع مثل ( رمان های جشن

- بیشتر
LeNa
۱۴۰۱/۰۹/۰۷

داستان مهیج و جالبی داشت. نمی‌تونستم رهاش کنم. بارها به بعضی ها شک کردم ولی وقتی فهمیدم ماجرا از چه قراره واقعا غافلگیر شدم.

Bahar Heiati
۱۴۰۲/۰۲/۲۹

راستش اولین کتابی بود که از این نویسنده میخوندم و میتونم بگم عالی بود تو تا اخرای داستان به همه کس فکر میکنی جز اونی که واقعا قاتله ولی یه مشکل بزرگ این نویسنده اینکه بیشتر جاهای داستان رو از

- بیشتر
آزاده
۱۴۰۱/۰۹/۱۷

خیلی داستان جذاب و هیجان انگیزی داشت طوری که در فصلهای نزدیک انتهایی نمیتونستم زمین بذارمش به نظر من که عالی بود

پرنیان فهیم
۱۴۰۲/۰۵/۱۶

موضوع اصلی کتاب تکراری بود ولی باز هم اگر به ژانر معمایی علاقه مندید ارزش خوندن داشت … نویسنده ورژن کول و مدرن شده آگاتا کریستیه بدون خلاقیت اضافه تر .

Sama M
۱۴۰۲/۰۱/۱۰

کتاب هیجان انگیز و جذابی بود. دلم براش تنگ شد 😁

ه. الف
۱۴۰۲/۱۱/۲۰

این کتاب رو برخلاف بقیه کتاب های روث ور خیلی دوست داشتم چون با اینکه از وسط داستان فهمیدیم قاتل کیه باز هم هیجان کم نشد و نمیشد کتابو زمین بذاری و چقدر شخصیت قاتل جالب توصیف شده بود. همه

- بیشتر
دیانا
۱۴۰۳/۰۲/۰۵

اول از همه میخوام یه تشکر بزرگ بکنم از مترجم این کتاب خانم‌ حامدی ازاد( اگر درست بگم 😅) واقعا این همه جزئیات این همه توضیح و تفسیر برای هر کلمه یعنی واقعا مشخص بود که از دل و جون

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۰۴٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۰۸ صفحه

حجم

۴۰۴٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۰۸ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
۲۹,۵۰۰
۵۰%
تومان