دانلود و خرید کتاب تفسیر آیات مشکل قرآن یعقوب جعفری‌نیا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تفسیر آیات مشکل قرآن اثر یعقوب جعفری‌نیا

کتاب تفسیر آیات مشکل قرآن

معرفی کتاب تفسیر آیات مشکل قرآن

کتاب تفسیر آیات مشکل قرآن اثری از یعقوب جعفری‌نیا است که در مرکز بین المللی ترجمه و نشر المصطفی به چاپ رسیده است. 

مرکز بین‌المللی ترجمه و نشر المصطفی(ص)، زیر نظر معاونت پژوهشی جامعه المصطفی(ص) العالمیه، با هدف ترویج و گسترش معارف اسلامی و نشر کتاب‌های مورد نیاز داخل و خارج از کشور در حوزه علوم اسلامی و انسانی از سال ۱۳۷۹ آغاز به کار نموده و مفتخر است تاکنون ۱۲۷۶ عنوان کتاب چاپ اول منتشر نموده که بعضی از آنها به چاپ دوازدهم نیز رسیده است. بیش از نیمی از کتاب‌های منتشر شده این مرکز آموزشی و نیمی از آن پژوهشی است.

فقه و اصول، کلام و عقاید، اخلاق و تربیت، ادیان و مذاب، معارف اسلامی، حدیث، ادعیه، تاریخ و علو سیاسی، علوم اجتماعی علوم قرآنی و تفسیر، اقتصاد اسلامی، ادبیات و بسیاری از حوزه های دیگر علوم انسانی و اسلامی در حوزه کاری مرکز بین‌المللی ترجمه و نشر المصطفی(ص) قرار دارند.

 درباره کتاب تفسیر آیات مشکل قرآن

قرآن، به قلم و آنچه از آن تراوش نماید، سوگند یاد کرده و علم را به ذات خود شرافتمند و فخیم دانسته و از باب تا محراب، کائنات را سراسر، میدان حضور علم و عالم و معلوم خوانده است. از‌این‌‌رو حقیقت‌‌مداری اصیل‌ترین و زیباترین راز هستی و حقیقت‌طلبی، ماندگارترین و برترین گرایش آدمی است.

داستان پر رمز و راز حقیقت‌جویی بشر، سرشار از تکاپوی مجاهدان و عالمانی است که در مصاف بین حق و باطل، سربلندی و شرافت ذاتی حق را نمایان ساخته‌اند.

علم برخاسته از سیرت پاک و عقل سلیم، در پرتو انوار آسمانی وحی، هم کمال انسانی، عظمت روحی و تعالی معنوی به انسان بخشیده، فکر،‌ اندیشه و خیال او را به پرواز درمی‌آورد و هم سعادت جامعه را تأمین کرده و سطح آن را به جامعه‌ای نمونه و پیشرو ارتقا می‌بخشد.

اثر علمی پیش روی که به همت مؤلف محترم جناب آقای یعقوب جعفری‌نیا، برای دوره کارشناسی ارشد رشته علوم قرآن و حدیث به عنوان متن تفسیر آیات مشکل قرآن تهیه و تدوین شده ‌است، در چارچوب اهداف جامعة‌المصطفی|، مبتنی بر نیاز‌های بین‌المللی صورت پذیرفته و در اختیار خوانندگان محترم قرار گرفته‌ است.

در کتاب حاضر به تفسیر برخی از آیات قرآنی که در نگاه اول مشکل می‌نماید و فهم درست آنها به تدبر بیشتری نیاز دارد، پرداخته شده است. مشکل بودن فهم این آیات، به خصوص در عصر حاضر، می‌تواند علل گوناگونی داشته باشد که در مقدمه کتاب توضیح داده شده است. مؤلف در این کتاب ۳۵ آیه را انتخاب کرده و آنها را به طور مشروح مورد بحث و بررسی قرار داده و ضمن تفسیر و توضیح آیه و بررسی همه جانبه آن، شبهاتی را که ممکن است مطرح شود پاسخ داده است.

 خواندن کتاب تفسیر آیات مشکل قرآن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به تفسیر قرآن مخاطبان این کتاب‌اند.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۴۷۹ صفحه

حجم

۵٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۴۷۹ صفحه

قیمت:
۲۲۰,۰۰۰
تومان