دانلود و خرید کتاب بهسازی یک ساختمان بتن آرمه با استفاده از FRP و مقایسه با میانقاب بعلت تغییر کاربری حسن سوری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بهسازی یک ساختمان بتن آرمه با استفاده از FRP و مقایسه با میانقاب بعلت تغییر کاربری اثر حسن سوری

کتاب بهسازی یک ساختمان بتن آرمه با استفاده از FRP و مقایسه با میانقاب بعلت تغییر کاربری

نویسنده:حسن سوری
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب بهسازی یک ساختمان بتن آرمه با استفاده از FRP و مقایسه با میانقاب بعلت تغییر کاربری

کتاب بهسازی یک ساختمان بتن آرمه با استفاده از FRP و مقایسه با میانقاب بعلت تغییر کاربری نوشته حسن سوری است که یکی از کتاب‌های کاربردی رشته عمران است.

درباره کتاب بهسازی یک ساختمان بتن آرمه با استفاده از FRP و مقایسه با میانقاب بعلت تغییر کاربری

بهسازی لرز‌های از شاخه‌های نوین علم عمران است که از چند دهه قبل در کشور‌های پیشرفته صنعتی پیشرفته مورد توجه قرار گرفته است و در سال‌های اخیر با توجه به خسارت وارده در اثر زلزله‌های گذشته و تغییر کاربری ساختمان‌ها در زمان بهره برداری، در کشور ما نیز اهمیت ویژ‌ه‌ای به خود اختصاص داده است. در زمینه ارزیابی لرز‌ه‌ای ساختمان‌ها، نشریه شماره ۳۶۰ معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور تحت عنوان دستورالعمل بهسازی لزره‌ای ساختمان‌های موجود با اقتباس از مدارک معتبر بین المللی و تجربیات داخلی منتشر شده است، ولی آن چه که برای مهندسین مشاور اهمیت دارد این است که پس از ارزیابی و شناسایی ضعف‌های سازه بتوانند با روش‌های صحیح، علمی‌ و در عین حال اقتصادی این ضعف‌ها را مرتفع سازند. از طرفی جزییات بهسازی تا حدودی به عنوان رازی در دل مهندسین مجرب و باتجربه بوده است و در این پژوهش دو راهکار بهسازی FRP و استفاده از میانقاب در سازه‌های بتن آرمه بررسی می‌شود. از آن جا که ممکن است یک سازه به علت فقدان سختی، مقاومت، شکل پذیری کافی نیاز به بهسازی داشته باشد، یکی از دلایل بهسازی ساختمان‌ها تغییر کاربری است. از آن جا که ممکن است کاربری ساختمان‌ها در زمان بهره‌برداری تغییر یابد، نیاز است که ساختمان با توجه به شرایط بهره‌برداری جدید مورد بررسی قرار گیرد. در صورتی که بررسی ساختمان نیاز به بهسازی را تایید نماید. بایستی با ارائه تمهیداتی این کار انجام شود، در این پژوهش یک ساختمان بتنی مورد ارزیابی قرار گرفته، و به منظور تغییر کاربری، روش‌های مختلف بهسازی شامل بهسازی با استفاده از FRP و میانقاب، برای آن ارزیابی می‌شود، تا بهترین روش به منظور پاسخگویی به نیاز‌ها شناسایی شده و معرفی گردد.

در طی ۵۰ سال گذشته، تحقیقات زیادی در زمینه مهندسی زلزله صورت پذیرفته و بدون شک منشاء تحولاتی بنیادی در آیین‌نامه‌های کشور و موجب ارتقای دانش مهندسین شده است. بر این اساس و با توجه به اهمیت موضوع در کشور ما نیز دستورالعمل‌ها و آیین‌نامه‌هایی در زمینه مقاوم‌سازی و بهسازی ارائه شده. این کتاب سعی دارد این آیین‌نامه‌ها را بررسی کند. 

خواندن کتاب بهسازی یک ساختمان بتن آرمه با استفاده از FRP و مقایسه با میانقاب بعلت تغییر کاربری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام دانشجویان و فعالان حوزه عمران پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۰۱ صفحه

حجم

۴٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۰۱ صفحه

قیمت:
۱۴,۰۰۰
تومان