نظرات درباره کتاب ما تمامش می کنیم و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب ما تمامش می کنیم اثر کالین  هوور

نظرات کاربران درباره کتاب ما تمامش می کنیم

نویسنده:کالین هوور
انتشارات:نشر آموت
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۸از ۳۴۱ رأی
۳٫۸
(۳۴۱)
آیدا
لطفا توی بی نهایت بذارین
negar
من نمیدونم چرا توی توضیحات کتاب توسط طاقچه عنوان نشده که همین کتاب با نام دیگری هم به چاپ رسیده که تازه کاملتره و توضیحات شخص نویسنده رو هم داره ! واقعا مسخره است ! من این کتاب و خریدم و عین همین کتاب با اسم "و کسی نماند جز ما" توی طاقچه بی نهایت وجود داره ! واقعا خنده داره !
Ayda Koosha
این کتاب با نام دیگه و کسی نماند جز ما با ترجمه خانم ساناز کریمی تو طاقچه بی نهایت هست.
Allabout_shin
حاوی اسپویل . . . . . . نمره ی اصلی مد نظرم ۲/۵ این کتاب رو با دقت خوندم چون خیلی ازش تعریف شنیده بودم البته ترجمه فارسی که خب مترجم بعضی قسمت هارو صلاح نمیدونه ما در جریان باشیم تازه آخر داستان هم سانسور کردن در صورتیکه مهم بود بگذریم اول داستان با آشنایی رایل و لیلی بود به نظرم رابطه ی این دو نفر ابتدای داستان کاملا سطح پایین بود یه پسر پولدار درجه یک موفق بدون رابطه عمیق و دختری که تا کارش رو شروع میکنه موفق میشه و دو تا آدم بی پروا و صریح در عشق و پسری که یهو با دیدن لیلی از یه آدمی که رابطه هاش یه شبه است به یه آدم عاشق و شیدا تبدیل شد ولی بعد اون من اول از نامه های لیلی به الن درباره اتلس خوشم اومد و بعد ام هدف کلی داستان هدف کلی داستان این بود که اگر توی شرایط مشابهی با دیگران قرار بگیریم آیا میتونیم تصمیم متفاوت و درست رو بگیریم؟! توی راهِ نشون دادنِ جواب این سوال ، نشون میده که یک زن چرا پای یک مرد که بهش آزار جسمی میرسونه میشینه و این به نظرم بهترین قسمت و جالب ترین و قوی ترین قسمت داستان بود حالا اگر احیانا از من می‌پرسید بخونم یا نه به نظر بخونید که اگر خدایی نکرده در این وضع بودین بهانه های مغزتون علیه شمارو خوب ببینین و بشنوید
کاربر ۵۶۸۶۳۶۴
چقدر وضعمون خرابه ک کتابها رو هم برامون سانسور میکنن
کاربر ۵۲۰۷۵۶۳
سلام عزیزم من تمام کامنت های شمارو خوندم برای بیشتر کتاب ها نظر داده بودی و یه کتاب خوان حرفه ای هستی من سبک کلاسیک و عاشقانه میخونم میتونی چند تا کتاب تو این سبک بهم معرفی کنی؟
mahnegar
👌👌ممنون از توضیحات.
novelist
من با انتشارات آموت زیاد میونه ای ندارم ولی این کتاب داستان ساده و جالبی داره، یه داستان امریکایی و قابل تعمیم به تمام ادوار و مکان ها از جمله حال حاضر ایران، داستان درباره دختری آمریکاییه که مشکلاتی در زمان کودکی و نوجوانی با خانواده داره و به خوبی تاثیر این مسائل روی آینده و حال و تصمیمات این ادم در داستان گفته میشه، لطیف و با ظرافت و بسیار مناسب زنان ایران که خیلی هاشون مجبورن انتخاب های اشتباهی داشته باشن به خاطر یه چیزایی خودشونو در زندگی تباه کنن، به شدت توصیه میکنم بخونید و واقعا پیاده کنید در زندگی
fatemeh.p
این کتاب عالیه و از بهترین کتابهاییه که تا الان خوندم. داستان فقط یک داستان رمانتیک نیست بلکه پر از عبرت و درس زندگی هست.خوندنش رو به همه توصیه می کنم علی الخصوص به خانمها👌🏻 انتقادم به ترجمه کتاب هست که با سانسورهای پی در پی خواننده رو کمی سردرگم میکنن.و اینکه پایان کتاب رو سانسور کردن و به پایان باز تغییر دادن و این جالب نیست.همه اینها چیزی از جذابیت کتاب برای من کم نکرد ولی توصیه می کنم اگر زبانتون خوبه نسخه زبان اصلیش رو هم بخونید.
m.kamali
میشه یه انتشارات پیشنهاد بدین که سانسور نمیکنه ؟ممنون😊
Ghazal Didar
من نسخه فیزیکی این کتاب رو خوندم. بنظرم داستان جذابی داره و من از یه جایی به بعد نمیتونستم کتاب رو رها کنم و دوست داشتم ببینم که در انتها چه اتفاقی میفته. احساسات و افکار شخصیت ها خیلی خوب پرداخته شده. بنظرم موضوعی که بهش پرداخته شده واقعا مهمه و یه دوراهی سختی جلو پای هر کسی هست که جای شخصیت اصلی داستان قرار میگیره. اما یک انتقاد بزرگ به نشر آموت دارم. متاسفانه این کتاب بیش از اندازه سانسور شده!! حتی جاهایی که واقعا نیاز نبوده، بخش هایی از کتاب کاملا حذف شده و من وقتی نسخه انگلیسی کتاب رو بررسی کردم متوجهش شدم! حتی بخش پایانی کتاب هم سانسور شده که برای من بسیار اعصاب خورد کن بود و عملا نمیشد فهمید که کتاب دقیقا چطور به پایان می رسه! بنظرم این مدل سانسور کردن ها توهین به مخاطب و خیانت به کتاب هست. راستش دیگه اعتمادم رو نسبت به نشر آموت از دست دادم و ازین به بعد سعی می کنم تا جایی که ممکنه از نشرهای دیگه کتاب های معروف رو بخونم.
مایلزِ آلاسکا
بینهایت لذت بخش و دوست داشتنی کتاب طبیعتا سانسور زیاد داره ولی جوری نیست که داستان رو متوجه نشید بخونید و لذتش رو ببرید:)
TK
عه کاپی
narges
کاپی همه این کتابارو از طاقچه خوندی؟
nazanin
داستان اولش کلیشه ای شروع میشه ولی آخرش یه تابوشکنی جذابه که من خیلی تونستم ازش یاد بگیرم ترجمه فراتر از تصور متفاوت با نسخه اصلیه طوری که وقتی حین خوندن مقایسه میکردم از این همه تفاوت نزدیک بود شاخ در بیارم. پایانشم که کلا مترجم زحمت نداده تا اخر ترجمه کنه باز گذاشته و توی نسخه اصلی نویسنده در اخر کتاب یه چند صفحه ای از داستان واقعی زندگی خودش میگه که با نگاه به زندگی پدر و مادرش و الهام از اون این کتاب رو نوشته و حرفای جالبی اونجا میگه که خوندنش خالی از لطف نیست که اصلا توی نسخه فارسیش وجود نداره این بخش، توصیه میکنم حتما حتما اگه میتونین نسخه اصلی رو بخونین. به طور کلی کتابه جذاب و خوش خوانیه ومخصوصا قسمت های پایانیش برای من خیلی الهام بخش و تحسین برانگیز بود و جسارتی که لیلی از خودش نشون داد خیلی بهم چسبید و امیدوارم هممون بتونیم توی زندگیامون همینقدر شجاعانه و عاقلانه تصمیم بگیریم. و حتی شده یه چرخه خیلی کوچیک ولی مخرب با ما تمام بشه و شاید همین تموم شدن یه جسارت بزرگ برای ادمای دیگه بشه توی زندگیشون برای تموم کردن های خیلی بزرگتر و سخت تر.
Nadi Otari
من امشب این کتاب رو خوندم با یه ترجمه دیگه که واقعا افتضاح بود ولی از کلیت کتاب خوشم اومد داستان خوب و تاثیر گذاری داشت من خودم به شخصه چندین ساله به این نتیجه رسیدم که زندگی یه بچه طلاق خیلی بهتر از بچه ای که تو دعوا بزرگ میشه و حتی خیلی دیده شده که موفق تر هم بودن (پس لطفا به خیال لطف کردن به بچه هاتون و هی گفتن بخاطر بچه هام ادامه میدم زندگی بچه رو تباه نکنید)
یوسف خجسته
احسنت گل گفتید
Nadi Otari
♥♥
شیلا چراغی
ماشاالله چقد کتاب خوندید👏
دو روح در یک بدن (شیلا)
من نخسه چاپی این کتاب رو از همین نشر خوندم . و میتونم به جرات بگم یکی از بهترین کتاب های بود که خوندم . این کتاب جوری بود که وقتی شروع کردم به خوندن اصلا دوس نداشتم یه لحظه کتاب رو زمین بزارم . 13.
کاربر ۹۲۵۵۳۴
منم
کاربر 4454564
نسخه ی چاپ شدش بدون سانسور بود؟
Mtrlooche
دقیقااااااااا🥺
rey
نمی‌خوام بگم لیلی تصمیم اشتباهی گرفت اما احساساتی ک هنوز تو وجودش به اتلس داشت(وقتی با رایل بود)یه جورایی منو آزار می‌داد و حس خیانت بهم میداد..
سلما
✅✅✅✅✅
زهرا۵۸
واقعیت بی پرده... روایتی تلخ از رنج های حاصل از عشق های بیمارگونه و عواقب حاصل از اون هست قبلا کتابی خوندم که می گفت: الگوهای ذهنی دریافتی شخص در کودکی، منجر به انتخابهای درست یا غلط او در روابط بزرگسالی او میشه؛ که خوشبختانه با تغییر و اصلاح این الگوها، پروسه جذب هم تغییر و اصلاح میشه. این کتاب هم روایت همین موضوع هست دیده ها و تجربیات کودکی یک شخص الگوی ذهنی از جنس مخالف را در او ایجاد و منجر به اتفاقات بعد از آن میشه که با اگاهی یافتن از آن اقدام به تغییر موقعیت ایجاد شده میکنه. باورهای ذهنیتون درست، زیبا، و پر از عشق باد
Masahiro
از این کتاب خیلی تعریف کرده بودند و جزو پرفروش‌های آمازون بوده، برای همین تصمیم گرفتم بخونمش. اما نتونستم تمومش کنم. از نظر ترجمه نمی‌دونم چون متن اصلی خوندم. از نظر خودِ ماجرا و توصیفات نویسنده باید بگم به شدت ناامید شدم. اگر آثار برتر می‌خونید و دوست دارید، باید بدونید که با یک اثر تینیجری مزخرف (واقعا دوست ندارم از این واژه استفاده کنم) روبرو هستید. داستان صادقانه هیچ پوینتی نداره و حتی کاراکترها واقع بینانه طرح نشدن. بسیار متاسف شدم.. برای اینکه چنین کتاب بی‌محتوایی انقدر پرفروش شده و مورد عنایت مردم قرار گرفته.
nunuei
رمانی با داستان ساده تا حدودی کلیشه‌ای (پسر پولدار خوشگل تحصیل کرده) با مثلث عشقی؛ حقیقتا این کتاب زیادی توی دنیا هایپ شده و واقعا انتظارات رو برآورده نمیکنه و تفاوت زیادی با رمانای وطنی خودمون نداره چه بسا این کتاب اتفاقات و شخصیت پردازیش سطحی تر و آبکی تره، نحوه آشنایی شخصیت‌ها و ارتباطاتشون باهم مفصل و جذاب نیست. تنها چیز خوبی که از این کتاب میشه بهش اشاره کرد پایان بندیش و نامه‌های لیلی به النه. اینجوری بهتون بگم که این کتاب شباهت زیادی به فیلم ملی و راه‌های نرفته اش داره...
دانش‌آموز گم شده‌ی هاگوارتز
این کتاب رو مدتی میشد که خونده بودم ولی نمی‌دونستم چه‌شکلی باید توصیفش می‌کردم چه‌شکلی از حسم به این کتاب بگم چه‌جوری بگم که چقدر برام ارزش داره🙂💙 این دومین کتابی بود که از کالین هوور خونده بودم و چقدر سطحش از نهم نوامبر بالاتر بود به نظرم نهم نوامبر کتاب سطحی‌ای بود و این کتاب..:) خ داستان:داستان درمورد دختری هست که با پزشکی آشنا میشه و به هم علاقه پیدا می‌کنند و بعد از گذشته زمانی سر و کله‌ی پسری که قبلا با لیلی (دختر داستان)دوست بوده پیدا میشه که الان با اون زمان به شدت فرق کرده و لیلی یاد گذشته ها میفته و راجع‌به بعضی چیز دچار تردید میشه... نظرم: حس می‌کنم برای نظر دادن در مورد ما تمامش می‌کنیم بهتره سکوت کنم ولی خب نمی‌کنم😂💔 به نظرم همون‌طور که گفتم سطحش از نهم نوامبر خیلی بالاتر بید:) و چیزی که علاقه من به این کتاب خیلی زیاد می‌کرد بخشی بود که به خشونت علیه زنان اشاره می‌کرد:) پ ن: حس می‌کنم کتاب خیلییییییی سانسور داشت:/ بهت پیشنهاد می‌کنم کتاب رو از دست ندیش😉💙
zohreh
۸۸. با توجه به کتاب قبلی‌ای که از کالین هوور خونده بودم انتظار کتابی درجه یک داشتم، اما مطمئن نیستم که این طور بوده باشه. روایت جذابی از آشنایی لیلی و رایل، و تلاش‌های لیلی برای تکرار نکردن اشتباهات زندگی پدر و مادرشه. بنظرم خیلی خوب به این سوال که "چرا افراد آزاردیده اکثرا نمیتونن از آزارگرشون جدا شن" جواب داده و ماجرا رو از زوایای مختلف بررسی کرده. ترجمه بینهایت بدی داشت و همون‌طور که بقیه هم اشاره کردن علاوه بر سانسورهای بی‌شمارش که همش تقصیر مترجم نیست، چند صفحه‌ای از آخر کتاب رو هم به صلاح دید خودش ترجمه نکرده و حذف کرده! این کتاب به اسم "‌و کسی نماند جز ما" هم در بعضی انتشارات ترجمه و چاپ شده.
شیلا،،،
دقیقا همینطوره راجبه ترجمه
کاربر ۴۸۱۸۵۰۹
کتاب خوبی بود. این ترجمه سانسور زیاد داشت و حتی آخرش باز تموم شد که تو زبان اصلیش اینطور نبوده و همین یکم تو ذوق میزد. ولی به هرحال، پیام اصلی رو رسوند.
sama rhm
کتاب علاوه بر اینکه داره یه عاشقانه رو به بهترین شکل جلو میبره داره تمام تلاششو مبنی بر دادن یه آموزش اصولی میکنه اینکه زندگیمونو یه احتمالات و امید بهبودی نسپریم (امیدوارم متوجه بشیم ) به هر حال کاب خوبیه و به هیچ‌وجه تو خوندنش شک نکنین)
sadegho
به نظر من گاهی دوس داشتن کافی نیست ما فقط یکبار زندگی میکنیم و همه لایق احترام و آرامش هستیم دوس داشتنی که موجب آزار بشه باید رها شه چون هیچ چیز مهم تر از خود شخص و سلامت روانمون نیست، و بنظرم لیلی چقد آدم قویی بوده که تونسته چشمشو رو دوس داشتن رای ببنده و ترکش کنه. همه ما زنها به این قدرت و شجاعت نیاز داریم✨️
zeinab®
داستان تکراری و خیلی خیلی معمولی بود و چیزی به آدم اضافه نمی‌کرد.انقدر که تعریف می‌کردند ازش خوب نبود. از خریدنش پشیمون شدم چون خواندنش وقت تلف کردن بود.
Parinaz
کتاب به شدت سانسور داره و یکجاهایی علنا داستانی که در ترجمه اوردن چیز دیگری میشه ، یا بعضی مسائل مهم رو حذف شده در ترجمه . و جدای از ترجمه بد و سانسور و و و به شدت کتاب سطحیی هست درباره زنان و رنجی که در زندگی تحمل میکنند میخوایند بخونید ؟ قطعا کتاب های خیلی با ارزش تری هست تا اینکه همچین کتاب تجاریی رو به اسم زنان بخونید .

حجم

۲۷۷٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۸۳ صفحه

حجم

۲۷۷٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۸۳ صفحه

قیمت:
۹۹,۵۰۰
۶۹,۶۵۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۸صفحه بعد