نظرات درباره کتاب اقتصاد خرد و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب اقتصاد خرد اثر نادر مهرگان

نظرات کاربران درباره کتاب اقتصاد خرد

نویسنده:نادر مهرگان
امتیاز:
۳.۴از ۳۸ رأی
۳٫۴
(۳۸)
مهرداد معتمد
آقای مهرگان جزو اقتصاددانانی بودن که سال 96 نامه نوشتن: اگر روحانی رأی نیاورد تورم، رکود عمیق، فقر و فساد گسترده متجلی خواهد شد! باتوجه به کارنامه درخشان دولت مورد تأیید جناب نویسنده، این کتاب ارزش خواندن داره یا نه؟!
محمد
این کتاب کلاسیک اقتصاد هست و مباحث پایه ای و قابل استفاده برای تدریس و همچنین یادگیری اقتصاد خرد برای علاقمندان بویژه دانشجویان رشته های مدیریت و حسابداری و دیگر رشته های مرتبط می باشد. البته اشکالاتی هم وارد هست به این کتاب ولی در کل کتاب مناسبی هست.
علی(م)
کتاب برای دانشجویان کارشناسی رشته اقتصاد برای درس خرد1 مکمل خیلی خوبیه، برای رشته های حسابداری، مدیریت، صنایع و... نیز کتاب اصلی خیلی خوبیه. جنبه های ریاضی کتاب کمتره و بیشتر مفهومی و توصیفی و با مثال توضیح داده. مثالها و تمرینهای آموزنده داره، بعلاوه حل المسائلش هم در همین طاقچه موجود هست.
Rahimeh Ebrahimi
حل المسائلش کجاست؟
کاربر ۱۹۴۵۷۸۰
اقتصادو قشنگ با مثال توضیح داده وشما با یکبار خوندنش کامل اقتصاد خرد رو میفهمید
Mr.Sep
از بهترین کتاب های دانشگاهی این ویرایش رو نخوندم اما از خوندنش تو دوران دانشگاه لذت بردم
کاربر ۴۴۸۸۹۳۹
به عنوان یک کتاب دانشگاهی از ویراستاری بسیار ضعیف برخوردار است ، آنقدر غلط در نوشتن مفاهیم ریاضی در کتاب هست که اگر من دانشجو بودم کاملا گیج میشدم ، یعنی یک نفر قبل از چاپ یکبار کتاب را نگاه نکرده که این همه غلط در آن موج می‌زند اگر نویسنده مایل بود حاضرم برای رضای خدا و کمک به دانشجویانی که مجبورند این کتاب را بخوانند آنرا به رایگان غلط گیری کنم مخصوصا در فرمول‌های ریاضی
roya_abdullahi
خب الان اینو باید همش تو این برنامه بخونم ؟ 😕😕
محمد
این کتاب مناسب برای اقتصاد خرد پایه بخصوص رشته های مدیریت و حسابداری هست. به نکات خوبی اشاره شده نمودارها و معادلات به درستی بیان شده و توصیه می شود.
کاربر ۶۷۲۴۴۴۶
اسلایداش رد نمیشه.هرچی میزنم بعد برمیگرده اول
کاربر ۵۴۴۶۹۰۲
سلام حل مسائل در خود کتاب قرار گرفته؟
محمد
خیر حل مسائل کتاب جدایی هست
sam73
این کتاب برای فهم اقتصاد خرد بسیار عالی هست. توضیحات روان مفاهیم و مثالهای ملموس به خصوص در تمرین کتاب باعث می شود به راحتی مفاهیم اقتصاد خرد برای دانشجو جا بیفتد.

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۶۷ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۶۷ صفحه

قیمت:
۳۹,۵۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد