نظرات درباره کتاب تاریخ آغازین فراماسونری در ایران (جلد اول) و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب تاریخ آغازین فراماسونری در ایران (جلد اول) اثر حمیدرضا شاه‌آبادی

نظرات کاربران درباره کتاب تاریخ آغازین فراماسونری در ایران (جلد اول)

۳٫۵
(۱۱)
M..J..A
سلام پیشنهاد میکنم کتاب(زرسالاران یهودی و پارسیان _نخستین تکاپوهای فراماسونری) جلد چهارم از مجموعه زرسالاران یهودی نوشته آقای عبدالله شهبازی رو بخونید. این کتاب به صورت رایگان توسط خود نویسنده و مجموعه انتشارات پژوهش ها و مطالعات سیاسی روی سایت مجموعه قرار داده شده.
Armin Kargar
این کتاب برای کسانی که دوست دارن در مورد فراماسونری ها بدونن عالیه ، خیلی ها اصلا نمیدونن که فراماسونری ها می هستن، فراماسون ها یه فرقه شیطانی از قرن ها پیش تا الان هستند که یه گروه مخفی هستن و جدیدا گروه هایی با نام ایلومیناتی اومده که یه جورایی میشه بهشون گفت فراماسون های جدید ، اگه میخواین اینا رو بدونین حتما این کتاب رو مطالعه کنید
محمد
99/9 دهم این کتاب‌ها قابل اعتماد نیست اکثرشون توسط خود ماسون‌ها و یا اطلاعات توسط خود ماسون‌ها داده میشه حالا من جناب نویسنده رو نمیشناسم اما در کل به نظرم به جای این گروه برید روی چیزای مهم تر کار کنید(مبانی صحیح رو پیدا کنید) بخواید نخواید میفهمید کیا دارن چیکا. میکنند طرف ماسونه آنوسیه یا حالا هرچی.
Arsalan Bolookat
تو برنامه ایرانی نمیان راستشو بگن که. باید کتاب های غیرقانونیشو از انقلاب بخریم
کاربر 3163884
اطلاعات مکتوب هست و مشخص
zaha
اگر برای شما هم فراماسونری یه مفهوم دستمالی شده و مترادف با توهم توطئه است که فقط خلاصه شده در یک سری نماد و علامت که یک سری تندرو با ذره بین دنبال اونها تو معماری و نقاشی و سینما هستن؛ حتما این کتاب رو بخونید تا با پیراستن این تصویر ذهنی از این پدیده چند وجهی , با ارتباط واقعی اون با سیاست ,اقتصاد , و استعمار آشنا بشید.به خصوص بخش فراماسونری و اقتصاد با وجود مختصر بودنش برای من بسیار جالب بود.چون زمینه جستجوی بیشتر رو کلید زد‌.
dr.mahdi-dehghan
امتیاز داده شده فقط جهت دادن امتیاز به اجبار لحاظ شده است اما در مورد افکار و نقد و کتاب ... کاش انچه که هست را (در این کمبودها و نبود ها و نیستی ها ) بخوانیم حتی به غلط تا بتوانیم در اینده شروعی کنیم درست و بفهمیم واقعیت را به درستی و باز هم حتی اگر به غلط پایدار باشید
mahdi
افتضاح
سعید جان
فراماسونری دیگه چه زهر ماریه... ؟ :(
mimfaa
فک میکنم اکثر مردم بعد از آشنایی با این نشانه‌ها دچار یک خطای پرتکرار شدن. وجود یا نبود نشانه‌ها در فیلم و ‌کارتون مهم نیستن، مهم اینه که فراماسون‌ها هستن و ریشه‌شون برمی‌گرده به یهودیانی که با حضرت مسیح مخالفت کردن و جلوشون ایستادن. از همونجا شروع شد. مهم‌تر اینه که اینها اقتصاد جهان و حکومت‌های کشورهای متعددی رو در اختیار دارن. در مجموع، مساله‌ای که فراماسونری برای من و شما ایجاد میکنه اینه: حکومت واحد جهانی توسط فراماسونها به رهبری ضد مسیح (آنتی‌کرایست) یا دجال (در اصطلاح اسلامیون). دشمن اصلی ظهور حضرت مهدی اینها هستن و تحت عنوان فراماسونری مبارزه میکنن.
nazanin
از کجا معلوم این اطلاعات واسه اهداف معینی نشر نمیشه؟
nazanin
بنظرتون اقای رائفی پور چقد حرفاشون صحت داره؟

حجم

۵۷۲٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۵۶ صفحه

حجم

۵۷۲٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۵۶ صفحه

قیمت:
۱۰۶,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد