نظرات درباره کتاب نیمه شب در کتاب فروشی افکار نورانی و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب نیمه شب در کتاب فروشی افکار نورانی اثر متیو سالیوان

نظرات کاربران درباره کتاب نیمه شب در کتاب فروشی افکار نورانی

انتشارات:نشر مرکز
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۵از ۱۶ رأی
۳٫۵
(۱۶)
کاربر ۲۰۷۲۸۱۷
کتاب اولش یکم روند کندی داشت اما اروم اروم معمای داستان شروع میشه و بعد ذهن ادم رو درگیر میکنه من علاوه بر معمای داستان که به نظرم خوب و قابل قبول بود و غیرقابل حدس زدن بود(حداقل برای من) از قلم نویسنده و فضای کتاب و شخصیت پردازی ها هم لذت بردم. مخصوصا فصل اخر کتاب رو خیلی دوست داشتم خصوصا چند خط اخر. کتاب فقط یک کتاب جنایی نبود بلکه به خیلی مسائل اجتماعی و روابط فردی پرداخته بود و از این حیث هم جالب بود.
منصوره یوردکان
ضمن عرض ادب واحترام برای مترجم محترم.متاسفانه ترجمه اصلا روان نیست و با این ترجمه از جذابیت کتاب کاسته شده.
محسن
لیدیا شخصیت اصلی داستان در دوران کودکی‌اش درگیر یک ماجرای جنایی می‌شود و شب‌ها کابوس مرد درشت هیکلی را می‌بیند که با چکش‌خون‌آلودی به سمتش نزدیک می‌شود. بعد از این ماجراها لیدیا همراه پدرش محل زندگی‌شان را ترک می‌کنند. وقتی لیدیا به سن جوانی می‌رسد در یه کتابفروشی بزرگ به اسم «افکار نورانی» مشغول به کار می‌شود، یک شب قبل از اینکه کتابفروشی را تعطیل کنند، اتفاق هولناکی می‌افتد که لیدیا را درگیر ماجرای جناییِ جدیدی می‌کند. کتاب جنایی جذابی است که از همان ابتدا آدم را درگیر داستان می‌کند. تحربهٔ زیادی در خواندن کتاب جنایی ندارم، اما خواندن این کتاب جذاب و سرگرم‌کننده بود. به نظرم ویراستاری کتاب می‌توانست بهتر باشد.
Sharareh Haghgooei
داستانی جذاب در مورد دختری که در یک کتابخانه خاص کار می کند و پس از خودکشی یک نفر کرم کتاب درگیر ماجرای او شده و رازهای بیشتری برایش حل می شود.داستان بسیار خواندنی و تا حدودی غیر قابل پیش بینی است.اما از آن کتابهایی است که تا تمام بشه با ولع میخوانی ولی در خاتمه احساس اینکه یک کتاب به یاد ماندنی و عمیق خوانده ای را نداری.
shirinazad
بسیار زیبا بود .ولی غمگین.قلبم فشرده شد.سرنوشت بسیاری از کودکان نامشروع و پرورشگاهی که به امان خدا در جامعه رها می شوند.تنها و نحیف و بی یاور یک تنه در مقابل دنیا بدون پول و هزاران هزار گرگ...بچه های یتیم‌خانه های خودمون را دریابیم بخصوص بعد از ۱۸سالگی که یکه و تنها در جامعه رها می شوند.
کاربر ۵۹۶۱۰۶
ترجمه اش افتضاحه

حجم

۳۲۸٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۵۲ صفحه

حجم

۳۲۸٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۵۲ صفحه

قیمت:
۷۹,۰۰۰
۳۹,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد