بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب برگ برنده | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب برگ برنده اثر لورا هوآنگ

بریده‌هایی از کتاب برگ برنده

نویسنده:لورا هوآنگ
ویراستار:فاطمه قضاوی
امتیاز:
۳.۳از ۱۷ رأی
۳٫۳
(۱۷)
کسانی که سخت کار و تلاش می‌کنند، پاداش می‌گیرند.
Anonymous
اصول برگ برنده اصل اول: سخت‌کوشی باید شفاف و بی‌نیاز از توضیح باشد (البته این‌گونه نیست). اصل دوم: قرار نیست از همهٔ وجودتان مایه بگذارید. ویژگی‌های اساسی‌تان به شما کمک می‌کنند هر آنچه را که باید به دست آورید. اصل سوم: برای استفادهٔ متمایز از ویژگی‌های اساسی‌تان، جایی بروید که بقیه نمی‌روند.
مهسا
دشواری را به برگ برنده‌تان تبدیل کنید.
مهسا
برای داشتن برگ برنده، حداقل در دنیای استارتاپ‌ها، ترفند این است که خودآگاهی داشته باشید و مشخص کنید که چگونه می‌توانید اشتیاق خود را با روشی متمرکزتر و تقویت‌شده‌تر نشان دهید. درست است؟ خب، نه دقیقاً.
مهسا
فقط ده درصد مهارت و شانس است. ولی توجه کافی و علاقه داشتن به چیزی به این معنی است که آنها تمام تلاش خود را خواهند کرد. اگر علاقه داشته باشند، به‌هیچ‌وجه شکست نخواهند خورد و این بیش از آنکه تصور کنید مهم است.
مهسا
«هنگامی‌که با همدیگر هماهنگیم اما تفاوت‌های آشکاری داریم، جادو رخ می‌دهد.» این جمله را جی یانگ کیم، پیانیست بااستعداد گفته بود. با هم باشید، اما نه مثل هم.
مهسا
سخت‌کوشی باید شفاف و بی‌نیاز از توضیح باشد (البته این‌گونه نیست).
مهسا
بود: «من نابغه نیستم. من در نقاطی باهوشم اما حوالی همان نقاط می‌مانم.»
raha
مطمئن‌ترین راه برای پیروز شدن فقط یک بار دیگر تلاش کردن است.
مهسا
همهٔ ما می‌دانیم که افراد بنا به دلایل زیادی به نتایج دلخواهشان می‌رسند. یکی از این دلایل شانس است. دیگری برتری سازمانی است. و داشتن برگ برنده یک عامل دیگر است. غنا بخشیدن، خشنودی بخشیدن، هدایت کردن و تلاش. با استفاده از این مؤلفه‌ها می‌توانید برگ برندهٔ خودتان را ایجاد کنید.
مهسا

حجم

۲۳۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

حجم

۲۳۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

قیمت:
۴۹,۵۰۰
تومان