بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب شفای زندگی | طاقچه
کتاب شفای زندگی اثر لوئیز ال. هی

بریده‌هایی از کتاب شفای زندگی

۳٫۹
(۱۵۱)
مهم نیست که کسی از کار و خوشش بیاید یا نه، مهم این است که تو این کار را با نهایت عشق و علاقه‌ات انجام می‌دهی. مطمئن باش که همه متوجه عشق درونی تو به این کار خواهند شد و تو خودت بی‌خبری
t.ftm.s
بزرگ‌ترین قدرت در زندگی، قدرت در لحظه زندگی کردن است
Moslem Shiri
«هیچ‌کس به اندازه خودم قدرت تغییر در زندگی مرا ندارد»
زهرا
«نقطه اوج زندگی آنجایی است که من ایستاده‌ام. همه چیز خوب است و زیبا. زندگی در حال تغییرات و این بزرگترین شانس من برای پیروزی است. پیروزی که سال‌ها برایش تلاش کرده‌ام و می‌دانم که روزی به آن دست پیدا می‌کنم. فقط کافی است خود را باور کنیم و بدانم هر لحظه که می‌گذرد یک قدم به هدفم نزدیکتر می‌شوم. این لحظه، لحظه آغازین فردای من است و من قدردان آن هستم. همه چیز در دنیای من خوب است و من دنیا را با تمام خوبی‌هایش دوست دارم.»
Shaahin
زندگی قانون ساده‌ای دارد، هر آنچه که به او بدهیم، از آن پس می‌گیریم.
یلدایی
برای شروع ابتدا باید از گذشته آغاز کنیم و هر آنچه که از آن به یاد می‌آوریم، فراموش کنیم. زیرا با فراموشی بسیاری از درد و رنج‌ها از وجود ما رخت بر می‌بندند و ما را راحت می‌گذارند. به همین دلیل است که می‌گویم: «بخشش نیمی از بیماری‌ها را درمان می‌کند»
سعید دونقطه دی
سرزنش عامل به وجود آورنده‌ی آرتروز است و احساس گناه نیز زمینه‌ساز ابتلا به دردهای موضعی می‌شود. همچنین ترس و اضطراب نیز باعث ریزش مو، چشم درد و زخم معده می‌گردد
سعید دونقطه دی
آیا کسی هستید که با وجود پول و ثروت فراوان ارزان‌ترین غذاها را در لیست منوهای رستوران‌ها انتخاب می‌کنید؟ «همیشه به یاد داشته باشید که فقیرترین ثروتمند، کسی است که تمام ثروت خود را برای مراسم تدفین اعضای خانواده خود خرج کند.»
man1414
هیچ‌چیز در دنیا ما را اذیت و یا سرزنش نمی‌کند. ما باید در وجودمان به این باور برسیم که هیچ چیز در دنیا وجود ندارد که بخواهد ما را مورد اذیت و آزار قرار دهد و یا سرزنش کند. البته این هم نوعی طرز فکر است که به بخود افراد باز می‌گردد.
khodam👩
از مشکلات اصلی ما بی‌ارزش تلقی کردن خود است.
خورشیدِ تاریک"

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
۲۰,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۲۰صفحه بعد