دانلود کتاب صوتی اعتراف‌های یک تبلیغاتچی با صدای شهاب ایلکا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اعتراف‌های یک تبلیغاتچی اثر دیوید اگیلوی

دانلود و خرید کتاب صوتی اعتراف‌های یک تبلیغاتچی

گوینده:شهاب ایلکا
انتشارات:استودیو نوار
امتیاز:
۳.۴از ۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی اعتراف‌های یک تبلیغاتچی

کتاب اعتراف‌های یک تبلیغاتچی نوشته دیوید اگیلوی پدر تبلیغات است. این کتاب چکیده تمام تجربیات و آموخته‌های اگیلوی از فعالیت در عرصه تبلیغ‌نویسی و ساخت تبلیغات است. این کتاب به ۱۴ زبان دنیا ترجمه شده و از مهم‌ترین و ‍پرفروش‌ترین کتاب‌ها در حوزه تبلیغات به شمار می‌رود.

درباره‌ کتاب صوتی اعتراف‌های یک تبلیغاتچی

کلمه تبلیغات مفاهیمی مانند مشتری، فروش بیشتر‍ و... را در ذهن تداعی می‌کند. در اصل تبلیغات برای این است که کاری رونق ‍پیدا کند، شرکت‌ها بتوانند در قالب وسیع‌تری خدمات ارائه دهند و تولیدکنندگان بیشتر تولید کنند و بفروشند.

کتاب صوتی اعتراف‌های یک تبلیغاتچی به موضوع تبلیغات و تاثیر آن در پیشرفت کسب‌وکارها و برندها اختصاص دارد. دیوید اگیلوی که خودش صاحب یک شرکت در حوزه تبلیغات است، در این اثر تجربیاتش را در زمینه تبلیغات با شما درمیان می‌گذارد.

کتاب یازده فصل دارد و با ماجرای چگونگی نوشتن آن شروع شده‌ است. اگیلوی در اوایل کتاب دلایل خود برای نوشتن این اثر ، شرح می‌دهد. در واقع این بخش از کتاب حکم آشنایی مخاطب و نویسنده را دارد. دیوید اگیلوی باب آشنایی را در ابتدای کتاب باز می‌کند تا در بخش‌های دیگر کتاب با حرف‌هایش تاثیر بیشتری روی مخاطب بگذارد. 

او در کتابش درباره نوشتن آگهی تبلیغات، ساخت آگهی تصویری و پوستر، تیلیغ تلویزیونی، اداره‌کردن یک بنگاه تبلیغاتی و... صحبت می‌کند.

نویسنده در کتاب، تمام فوت‌وفن مربوط به تبلیغات را به افراد علاقه‌مند می‌آموزد. او خودش در مقدمه کتاب به تاثیر این آموزه‌هایش اشاره کرده است:

«خیلی‌ها برای من نامه می‌نویسند و می‌گویند از وقتی به راهکارهای پیشنهادی این کتاب عمل می‌کنند، به پیشرفت‌های چشمگیری دست پیدا کرده‌اند و حتی بعضی از تجار نام‌آشنای جهان، موفقیت خود را مدیون مطالعه این کتاب می‌دانند»

تقریبا۵۰ سال از زمان انتشار این اثر می‌گذرد، اما ایده‌های مطرح‌شده در کتاب به‌قدری کاربردی و تازه هستند که تاریخ انقضا ندارند و می‌توان هر زمانی برای ساخت یا نوشتن تبلیغ خوب به آن‌ها مراجعه کرد. پس با خیال راحت به این کتاب صوتی گوش کنید و آموزه‌های آن را برای تبلیغات به کار ببندید.

 شنیدن کتاب اعترافات یک تبلیغاتچی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به کتاب‌های مدیریت و کسب وکار و فعالان حوزه تبلیغات مخاطبان این کتاب‌اند.

درباره‌ی دیوید اگلیوی

 دیوید اگلیوی اسکاتلندی از پیشروان حوزه تبلیغات مدرن است. فعالیت‌های او در این عرصه ان‌قدری تاثیرگذار بوده که به «پدر تبلیغات» مشهور شده است.

دیوید در سال ۱۹۴۸ شرکت تبلیغاتی‌اش را راه‌اندازی کرد. این شرکت در حال حاضر شناخته‌شده‌ترین شرکت فعال در عرصه تبلیغات است. ایده و تمرکز اصلی اگلیوی روی تمام تبلیغاتی که می‌ساخت، فروش بیشتر بود.

او علاوه بر کتاب اعتراف‌های یک تبلیغاتچی، سه کتاب دیگر هم نوشته است، اما کتاب حاضر با استقبال زیاد علاقه‌مندان و مخاطبان روبه‌رو شد.

فوربس، یکی از مشهورترین مجله‌های اقتصادی دنیا درباره‌ این کتاب نوشته است:

«یک کتاب سرگرم‌کننده و آموزنده است و برای تمام کسانی که دستاوردی برای ارائه و یا هدفی در سر دارند، مفید است.»

سخنرانی‌ها، کتاب‌ها و نمونه‌های تبلیغاتی اگلیوی امروزه راهنمای مسئولان تبلیغات شرکت‌های بزرگ است. 

بخشی از کتاب صوتی اعتراف‌های یک تبلیغاتچی

عنوان اصلی، مهم‌ترین قسمت یک آگهی تبلیغاتی است و مثل اسم رمز، مجوز ورود خواننده به فضای تبلیغ شما است. تعداد آن‌هایی که فقط عنوان را می‌خوانند پنج برابر بیشتر از افرادی است که بدنه آگهی را می‌خوانند. وقتی‌که عنوانی را می‌نویسید ۸۰ درصد کار را انجام داده‌اید و اگر این تیتر موفق به ایجاد اشتیاق در مخاطب نشود ۸۰ درصد زحمت شما از بین رفته است. افتضاح‌تر از یک آگهی تبلیغاتی با تیتر بد، یک آگهی تبلیغاتی بدون تیتر است. گاهی اوقات تنها با تغییر یک عنوان می‌توان تأثیر یک آگهی را ده برابر کرد.

من برای هرکدام از کارهایم ۱۶ تیتر می‌نویسم و سپس یکی را انتخاب می‌کنم و در نوشتن هرکدام از این‌ها تمام نکات زیر را رعایت می‌کنم:

۱ - عنوان‌ها دریچه ورود مخاطب هستند، پس باید طوری باشند که توجه او را بدزدند. نام گروه مخاطب آگهی باید در عنوان ذکر شود. مثلاً اگر کالای مربوط به بچه‌ها را تبلیغ می‌کنید باید نام مادران در آن آورده شود.درعین‌حال نباید حتی یک نفر را از خواندن آن منصرف کنید. به‌عنوان‌مثال نباید جوری عنوان بنویسید که محصولی که به درد همه می‌خورد تنها توجه زنان را به خود جلب کند و مردان بی‌تفاوت از کنارش رد شوند.

۲-عنوان باید در مخاطب اشتیاق ایجاد کند و وعده‌های دل‌چسب دهد؛ اما نه وعده‌های دور از حقیقت.

۳- کاری کنید که عنوان شما بوی تازگی بدهد، چون مخاطب همیشه دنبال تازگی است، راه‌های جدید، خدمات جدید و... . از کلماتی مثل ((عاری از ...)) و ((جدید))یا مترادف آن‌ها استفاده کنید تا خدمات خود را به رخ بکشید.

۴-این عبارات در آگهی معجزه می‌کنند:

- چگونه می‌توان ...

- چیزی که به دنبالش بودید ...

- با معرفی ...

- به‌تازگی در جمع ...

- حیرت‌انگیز ...

- معجزه‌وار ...

- دلخواه همه ...

- سریع و آسان ...

- تحول ...

- در آینده نه‌چندان دور ...

- تغییری همیشگی ...

- تضمین ...

نظرات کاربران

hamidreza
۱۴۰۰/۰۶/۰۷

کتاب قابل اعتنایی نیست، مترجم معلوم است که شناختی از پیشه‌ی تبلیغات و واژگان مصطلحش نداشته و مثلا اکانت منیجر رو حسابرس ترجمه کرده. چند اشتباه این شکلی دیگر هم دارد. اما از آن مهم‌تر، خودِ کتاب و نویسنده هم

- بیشتر
مهدی ابراهیمی
۱۴۰۰/۰۶/۰۷

توصیه هایی عالی برای دیدگاه صحیح به شیوه تبلیغات و نکاتی ارزشمند درباره ارزش های کاری و انتخاب مشتری

زمان

۴ ساعت و ۵۸ دقیقه

حجم

۲۰۸٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۵۸ دقیقه

حجم

۲۰۸٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۰,۰۰۰
۴۹,۰۰۰
۳۰%
تومان