دانلود کتاب صوتی هفت مرکز انرژی در بدن شما با صدای حجت یوسفی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هفت مرکز انرژی در بدن شما اثر الیزابت کلر پرافیت

دانلود و خرید کتاب صوتی هفت مرکز انرژی در بدن شما

معرفی کتاب صوتی هفت مرکز انرژی در بدن شما

کتاب صوتی هفت مرکز انرژی در بدن شما اثری از الیزابت کلر پرافیت و پاتریشیا آر. اسپادارو است. این کتاب به ما کمک می‌کند تا در سیری متعالی به سوی احیای فیزیکی، احساسی و روحی گام برداریم. 

نسخه صوتی این کتاب را با ترجمه شیفته وجدی و صدای حجت یوسفی می‌شنوید. 

درباره کتاب صوتی هفت مرکز انرژی در بدن شما

کره زمین وسایر کرات، کهکشان ها و هرآنچه در عالم هستی هست، به کمک هم انرژی بزرگی را تشکیل می‌دهند که ما انرژی کل می‌نامیم. انرژی بار مثبت و منفی دارد و این درباره اجزای تشکیل دهنده انرژی کل یعنی انسان‌ها، حیوانات و گیاهان نیز صادق است. اما انسان با انژی مثبت چگونه است؟ او همواره عشق می‌ورزد، کینه وحسادت در وجودش جای ندارد و همیشه در تلاش است تا برای خودش ودیگران مفید باشد. آیا انسان می‌تواند انرژی منفی را به انرژی مثبت بدل کند؟ بله به کمک آگاهی، در روند سیر به سوی کمال قرار می‌گیریم و بار منفی را به مثبت، زشتی‌ها را به زیبایی‌ها، دورویی‌ها را به یکرنگی، بدی‌ها را به خوبی و جنگ را به آشتی بدل می‌کنیم. 

الیزابت کلر پرافیت و پاتریشیا آر. اسپادارو  در کتاب صوتی هفت مرکز انرژی در بدن شما، راه‌هایی را در اختیار ما قرار می‌دهند که در تقویت مراکز انرژی مفید هستند. این کتاب با زبانی ساده به ما کمک می‌کند تا گره های انرژی خود را باز کنیم همان گره‌هایی که موجب منفی شدن انرژی درونی ما می‌شود. همچنین راهکارهایی در اختیارمان قرار می‌دهد تا مراکز انرژی بدن خود را شفاف کنیم و خودمان را به آرامش روحی وجسمی برسانیم. اما چرا شفاف کردن مراکز انرژی بدن اهمیت دارد؟

انسان بطور معمول آمیزه ای از بارهای مثبت و منفی انرژی است. اگر انرژی مثبت بیشتری داشته باشیم انسان بهتری به حساب می‌آییم. بنابراین لازم است که تمام تلاش خودمان را در جهت تغذیه معنوی مناسبمان انجام دهیم. به این ترتیب در برقراری ارتباط بهتر عمل می‌کنیم و افراد را به خود جذب می‌کنیم. چراکه در محیطی که افراد با انرژی مثبت وجود دارند نور وآرامش متجلی می شود و در آنجا افراد احساس راحتی و لذت می‌کنند. این را بدانیم انرژی با انهدام فیزیکی یعنی مرگ از میان نمی‌رود بلکه به انرژی بزرگ‌تر یا همان انرژی کل می‌پیوندد.

پاک کردن انرژی‌های منفی نیاز به تخصص و مهارت خاصی ندارد و هر فرد با شنیدن این کتاب می‌تواند به راحتی به آرامش وحس خوب در زندگی برسد. در این کتاب چاکراهها که همان مراکز انرژی هستند معرفی شده اند. در شروع هرفصل با توضیح هر چاکراه، ازفرکانس مخصوص همان چاکرا استفاده شده است.

کتاب صوتی هفت مرکز انرژی در بدن شما را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن کتاب صوتی هفت مرکز انرژی در بدن شما را به تمام کسانی پیشنهاد می‌کنیم که در پی تغذیه روحانی و سلامت جسم و روان خود هستند.

بخشی از کتاب صوتی هفت مرکز انرژی در بدن شما

تمام زندگی انرژی است حتی عرفا، خداوند را نور، انرژی وجریان نور و انرژی تعریف کرده‌اند. انتخاب با ماست. در هر لحظه، جوی زلال وشفاف حیات از منبع اصلی با آهنگی موزون به سمت ما روان است. این انرژی ابتدا به سمت چاکرای مرکز قلب و سپس به سوی سایر چاکراها حرکت می کند. این نیروی حیات است که با قلب ما برخورد کرده و با گشودن آن به ما انگیزه لازم را در روند تکامل عطا می کند و بدین وسیله انرژی لازم را به تمام قسمت‌های بدنمان می‌رساند. اما همیشه اختیار با ماست. ما می‌توانیم این انرژی را در راهی مثبت به کار گیریم و یا بر عکس. با هماهنگ و همگام عمل نکردن با طبیعت روحمان در روند این جریان طبیعی اختلال ایجاد کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۶ ساعت و ۵۶ دقیقه

حجم

۳۸۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۶ ساعت و ۵۶ دقیقه

حجم

۳۸۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۸,۰۰۰
۱۹,۰۰۰
۵۰%
تومان