نظرات درباره کتاب صوتی نیمه تاریک مامان و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی نیمه تاریک مامان اثر اشلی آدرین

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی نیمه تاریک مامان

نویسنده:اشلی آدرین
گوینده:زیبا بروفه
انتشارات:نشر سماوا
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۹از ۸ رأی
۳٫۹
(۸)
mahi
کتاب درباره ی سه مادر از یک نسل هست. همه ی ما ادم ها بخشی از وجودمون درگیر ناکامی و رنجه و متاسفانه بر دیگران با این جنبه های منفی وجودمون اثر میزاریم. این کتاب و به تمام کسایی که از مادرشون دلخور یا ناراحتن، یا گاهی اونارا تو بعضی چیزا مقصر میدونن توصیه میکنم. و البته همه ی فرزندها و همه ی مادرا میتونن از خواندن و شنیدن این کتاب لذت ببرن و فکر کنن. و اینکه اگر زیبا بروفه با صدا و لحن زیباش این کتاب و نخونده بود احتمالش خیلی کمتر بود که با این کتاب مواجه بشم و تصمیم به خوندنش بگیرم. خوشحالم که اثر بسیار خوبی و خوانش کردند. ممنون از سماوا و طاقچه
الهام عبداللهی
اولین نکته‌ای که می‌خوام بگم این هست که کتاب داستان تلخی دارد. از اوسطش کتاب کشش داستان شروع شد به طوریکه شنیدن نسخه صوتی رو قطع کردم و مطالعه سریع نسخه متنی رو شروع کردم تا بتونم سریع‌تر متوجه جریان داستان بشم. و در مورد نسخه صوتی: به نظرم این توهین به مخاطب هست که کار تدوین رو ناقص انجام دادن و بعضی از جاها جملات دو بار خوانده می‌شوند.
saqqa
داستان یک مادر با دغدغه‌ها و تشویش‌هاش بعد از مادر شدن. وقتی نگرانه آیا مادر خوبی هست؟ آیا مشکل از خودشه با مشکل از بچه‌ست که نمیتونه مادر خوبی باشه؟ از نظر حال و هوای مادرانه و بیان دغدغه‌های مادری خوب بود ولی از نظر داستانی جذاب نبود برام. گویندگی هم بد نبود ولی معمولی بود. چندین جا یک جمله رو دوبار تکرار می‌کرد و توی تدوین حذف نشده بود. همه جملات اشخاص مختلف رو با یک صدا ادا میکرد و حرفه ای نبود کارش.
maryamf14
این چه وضع کتاب خوندنه؟؟؟ یه تیکه رو سه بار خوندن اصلا ویرایش چیزی وجود نداره؟؟؟ چقدم بد و یکنواخت میخونه
فاطمه یسنا
خیلی عالی

زمان

۹ ساعت و ۲۰ دقیقه

حجم

۷۷۰٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۹ ساعت و ۲۰ دقیقه

حجم

۷۷۰٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد