نظرات درباره کتاب صوتی از قیطریه تا اورنج کانتی و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی از قیطریه تا اورنج کانتی اثر حمیدرضا صدر

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی از قیطریه تا اورنج کانتی

نویسنده:حمیدرضا صدر
انتشارات:رادیو گوشه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۳از ۱۹۷ رأی
۴٫۳
(۱۹۷)
leili
راستش اگه عزیزی دارید که در حال شیمی درمانی هست یا قبلا شده. خواندن کتاب ناگوار هست. من میخوندم تازه فهمیدم عزیز از دست خانواده ما چه رنجی را تحمل می‌کرد. اما قلم آقای صدر خدا بیامرز گیرا و جذاب و صادقانه است.
امید
باید آماده جنگ شوی ولی با خودت! باید شمشیر بزنی ولی در مقابل سلول های خودت! باید مبارزه کنی ولی با جسم خودت! شروع به جنگیدن میکنی ولی خوب میدانی که پیروزی در کار نخواد بود! به تدریج شاهد نابودیت خواهی بود و نمیدانی کی اما مطمئن هستی که شکست میخوری!ولی باز هم شمشیر میزنی! سرطان هر چقدر فرد سرطانی نابود میکنه، همون قدر اطرافیان رو زمین میزنه. دکتر صدر عزیز چقدر خلاقانه و عالی این مبارزه و شرایط رو تشریح کرد و چقدر عالی زندگی یک فرد سرطانی و مراحل پایانی زندگی ر بیان کردن و همچنین دخترشون. کتاب بسیار روان بود.سخت بود گوش دهی و چشمانت تر نشود! گویندگان هم کارشون خوب بود هم آقای کیانیان هم خانم معتمد آریا. به یاد دکترحمید رضا صدر فاتحه ای بخوانیم.
محسن کسائی
تنها باری است که نمیتوانم درباره یک کتاب اظهار نظر کنم ، چون نمیشود با چند جمله نظرم را بگویم . همه چیز در کتاب هست ، زندگی ، مرگ ، عشق ، وطن پرستی ، انسانیت ، وفای به عهد ، پایداری ، عزم ، اراده ، دوست داشتن ، و .....هزاران ویژگی و صفت دیگر
محسن حرمی
این کتاب یک روایت جذاب از زیستن ، در ورای زندگی ست. یک روایت دقیق، جذاب و عمیق از زندگی در، تک تک سلولها و یاخته های لحظه ی "اکنون ". برای منی که همین مسیر سرطانی را طی کرده بودم (منهای پایان ِحمید رضا صدر نازنین) تکان دهنده و به شدت الهام بخش بود و با تمام ضعف ناشی از این بیماری عجیب، به شدت نبوغ امیز نگارش شده و روایت شده بود. 💥 توصیه ی نهایی اگر از روایت های دردآور ناشی از رنج های ناگزیر زندگی گریزانید و اثر بوف کور صادق هدایت را دوست ندارید این کتاب برای شما جذاب نخواهد بود . چون وقایع نگاری چشم بینا و تن رنجور یک قصه گوی چیره دست است و تقلاهای زیستن در عمیق ترین، روشن ترین و در عین حال، تاریک ترین بخش های زندگی حمید رضای صدر دوست داشتنی، همیشه جاودانی بی میل به جاودانگی
Mostafa
اونقدر تلخ که به سختی دوباره میومدم سراغش و اونقدر جذاب که وقتی شروع به گوش دادن میکردم به سختی کنار میذاشتمش
آسمان آصفی
مگه میشه شنیدن این کتاب رو بدون گریه بی امان به پایان رسوند؟؟؟
Delara Vafadar
من بیشتر از همه با قسمتی که خانم معتمدآریا میخونه گریه کردم. پوکیدم تا کتاب تموم بشه :(
رضا آباد
کلامی برآمده از جان ... بدرود آدم حسابی دوست داشتنی 🖤... جاودان بی‌تکرار
sbabayan
کتابی بر آمده از جان است و بر جان می نشیند ولی خیلی به حال و هوای روحی شما در زمان گوش دادن به این کتاب بستگی دارد. اگر خودتون بیماری سختی دارید یا امیدوارانه برای بهبودی بیماری دعا می کنید، این کتاب می توانه شما را افسرده و ناامید کند.برای من که بیماری عزیزانم را میبینمگاهی انقدر تلخ و دردناک بود جاهایی که گوش ندادم. روحشون شاد.
کاربر ۴۳۲۲۹۳۶
جات تو بهشت باشه آقای صدر
Samira@58
بسیار تلخ و در عین حال جذاب و واقعی و گویندگی رضا کیانیان بی نظیر و عالی. به نظرم باید برای نگاهی متفاوت به زندگی و مرگ حتما خواند.
farhadh17456@gmail.com
نویسنده را شخصی عاشق زندگی یافتم.ابتدای کتاب با وصف بیماری و حسرت ترک زندگی ملال آور بود.اما بخش آخر که توسط غزاله نوشته شده بود بسیار زیبا بود.کلماتی که به زندگی انسان معنا میبخشند و مرگ را قابل تحمل میکنند.بخش های آخر را مانند غزاله اشک ریختم و گوش دادم.خیلی تاثیر گذار بود.این کتاب به ما کمک میکند تا دم را غنیمت شمریم و همدیگر را عمیقا دوست داشته باشیم تا بعد از مرگ عزیزان حسرت کارهای نکرده را نداشته باشیم.
P.H
کتابی پر از حرف، درد، رنج، صبر و عشق. از نثر روان و صادقانه کتاب خیلی لذت بردم ولی جملات پر از درد و رنج بودن که بارها اشک ریختم. آقای صدر رو به عنوان یک مفسر آگاه می‌شناختم ولی با شنیدن این کتاب فهمیدم شخصیتی بسیار بزرگوار و فراتر از تصورات من داشتن. روحشون شاد باشه و خدا به خانواده‌شون صبر بده.
Reza Monajjemi
گوینده، چندین جا کلمات را به اشتباه تلفظ میکته. حضور ناظر ادبی می تونست از بوجود اومدن این ایراد جلوگیری کنه.
Reza Monajjemi
در عوض، جسارت و شجاعت نویسندگان رو تحسین میکنم. نوشتن از خصوصی ترین،عمیق ترین اصلا کار ساده ایی نیست. مخصوصا که نویسندگان از جریان عادی زندگی خودشون نوشته اند و نه یک دست یادداشت پرشوق و دردناک(هر دو با هم) از یک فرد خیالی. جای اقای صدر همیشه اینجا، خالی خواهد بود. دلمون برات تنگ میشه.
کاربر ۵۹۲۲۴۴۹
یکی از بهترین کتابهایی که خواندم، روح جناب صدر شاد ، اشک ریختم و لحظه لحظه رو همراه ایشون زندگی کردم ، روحشون شاد
الهام عبداللهی
تلخ‌ترین کتابی که تا به حال خوندم. خیلی تلخ
Hassan Pourjamshid
روحت شاد عزیز دل واقعا لذت بردم از گوش دادن به کتاب از قیطریه تا اُورنج کانتی اونم با صدای رضا کیانیان و فاطمه معتمد آریا. بسیار روان و شیوا بود. به همراه مادرم گوش دادم و بعد از گذشت چند لحظه اشک از چشمان مادرم سرازیر شد ،شاید به این دلیل که او هم درگیر بیماری های گوناگون از قبیل بیماری قلبی تا زانو درد و چشم درد هستش. بیمارانی شبیه به مادرم خیلی بیشتر با کتاب همزاد پنداری میکنن. دلم برات تنگ شده دکتر صدر.
M H
روح دکتر صدر فقید شاد ؛ محتوای این کتاب برای من که عزیزی رو درگیر در فرایند درمان سرطان دارم کاملا ملموس و باورپذیر هست ؛ ضمن اینکه برای سایر خوانندگان هم به جا و به موقع از فوتبال ، سینما ، تاریخ و ... سخن گفته . دلم می خواد یک ضرب و تا آخر گوش بدمش ...
Mahdi Hoseinirad
هیچ چیز واقعی تر از مرگ نیست ... از قیطریه تا اورنج کانتی روایت تلخ بیماری تا مرگ یکی از محبوب‌ترین ها؛ روایت بیمارستان‌های مسیح دانشوری و امام خمینی تا بیمارستان‌های ایراوین و یو اس آی؛ روایت مبارزه؛ تسلیم و شکست؛ روایت ناامید شدن امید؛ وقایع نگاری مواجهه رودررو با کارسینوما روایت ایران تا آمریکا #حمیدرضا_صدر #از_قیطریه_تا_اورنج_کانتی #نشر_چشمه https://www.instagram.com/p/CiHjLurg6ZJAzSIKf-J74dpB5WP0szthaa0b2M0/?igshid=MDJmNzVkMjY=
محمد
به نظرم کتاب خوبیه خیلی خوب پر از درس های جور واجور روحش شاد
mahaaa
من با این که فوتبالی نیستم و جز چند بار ایشونو تو تلویزیون ندیده بودم بشدت مجذوب این کتاب، شخصیت والا و نازنین این مرد شدم ‌.عجیب خوب وبشدت غمناک .ای کاش زودتر میشناختمشون .یادشون جاودان .🤍اقای کیانیان هم درجه یک بودن .

زمان

۱۲ ساعت و ۱۱ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۶۵۰٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۲ ساعت و ۱۱ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۶۵۰٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۲۳,۰۰۰
۷۳,۸۰۰
۴۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۴صفحه بعد