دانلود و خرید کتاب جذبه، راز تاثیرگذاری و نفوذ کرت دبلیو. مورتنسن ترجمه منصوره سادات بیطرف
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جذبه، راز تاثیرگذاری و نفوذ اثر کرت دبلیو. مورتنسن

کتاب جذبه، راز تاثیرگذاری و نفوذ

معرفی کتاب جذبه، راز تاثیرگذاری و نفوذ

کتاب جذبه، راز تاثیرگذاری و نفوذ نوشته کرت مورتنسن است. این کتاب به اصول تأثیرگذاری، الهام بخشی و جذب دیگران برای دستیابی به موفقیت می‌پردازد. این کتاب استثنایی، قوانین کاریزما و روش های برخورداری از جذبه و نفوذ را برای دستیابی به موفقیت در زندگی شخصی، اجتماعی و حرفه‌ای را به شما آموزش می‌دهد.

درباره کتاب جذبه، راز تاثیرگذاری و نفوذ

آیا تا به حال افرادی را دیده اید که بی هیچ تلاشی دیگران را مجذوب خود کنند، به آنها الهام بخشند یا بر آنها تاثیر بگذارند. بعضی افراد با ورود خود به یک جمع یا مهمانی بلافاصله جلب توجه می‌کنند. آنها در هر کاری مدیری لایق و شایسته اند و به هر چه می‌خواهند می رسند. این امر ناشی از شخصیت کاریزماتیک و نیروی جذبه آنان است. این کتاب چگونگی برخورداری از این مهارت را به زبانی ساده به شما خواهد آموخت. یادگرفتن مهارت‌های مختلف برخورداری از جذبه شما را به موقعیت تأثیرگذاری و موفقیت سوق می‌دهد.

خواندن کتاب جذبه، راز تاثیرگذاری و نفوذ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند در روابط اجتماعی تاثیرگذار و موفق باشند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب جذبه، راز تاثیرگذاری و نفوذ

 روزی بوقلمونی از دستهٔ بوقلمون‌ها جدا شد و به دشت بزرگی رفت که طاووس‌ها در آن زندگی می‌کردند. بوقلمون به اطرافش نگاه کرد ولی طاووسی ندید. درحال پرسه زدن و گشتن به دنبال طاووس‌ها بود که دسته‌ای پر زیبا دید. بوقلمون با خود گفت کاش می‌شد مثل طاووس زیبا و باشکوه شود، پس پرها را برداشت و آنها را به ته دمش بست و شروع به قدم زدن کرد. با دیدن طاووس‌ها به سمت آنها رفت تا ببیند که آنها می‌فهمند که او بوقلمون است یا نه. وقتی نزدیک طاووس‌ها رسید آن‌ها متوجه کلک او شدند به سرش نوک زدند و پرهای قلابی دمش را کندند. بوقلمون ما به سرعت به سمت بوقلمون‌های دیگری که از دور او را نظاره می‌کردند دوید. آن‌ها که از نمایش دوستشان ناراحت بودند دنبالش دویدند و به سر و رویش نوک زدند!

مفهومِ حکایت

زمانی که شخصیت خود را تغییر می‌دهید چهره‌ای دروغین از خود به نمایش می‌گذارید. وقتی اشتیاق یا اعتمادبه‌نفس خود را به‌دروغ نشان می‌دهید هیچ‌کس گول نمی‌خورد. مردم شما را با شخصیت‌تان قضاوت می‌کنند. مردم شما را با ظاهر، شخصیت و رفتارتان قضاوت می‌کنند. آیا سعی دارید چیزی یا فردی شوید که نیستید؟ افراد حرکات تصنعی را تشخیص می‌دهند. شخصیت شما کلید دست یافتن به جذبهٔ فوری است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۷۰٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۳۶ صفحه

حجم

۱۷۰٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۳۶ صفحه

قیمت:
۳۸,۰۰۰
۱۹,۰۰۰
۵۰%
تومان