دانلود و خرید کتاب شانس دوباره، برای پولتان، برای زندگی‌تان و برای خودتان رابرت کیوساکی ترجمه سمانه فلاح
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شانس دوباره، برای پولتان، برای زندگی‌تان و برای خودتان اثر سمانه  فلاح

کتاب شانس دوباره، برای پولتان، برای زندگی‌تان و برای خودتان

معرفی کتاب شانس دوباره، برای پولتان، برای زندگی‌تان و برای خودتان

«شانس دوباره، برای پولتان، برای زندگی‌تان و برای خودتان» نوشته رابرت. تی کیوساکی (-۱۹۴۷) تاجر، سرمایه‌گذار و معلم دورگه آمریکایی- ژاپنی و خالق کتاب « پدر پولدار- پدر بی‌پول» است. کتابی که در سه بخش، حال، گذشته و آینده به ما می‌گوید که برای داشتن زندگی بهتر در تمام زمینه‌های مادی و معنوی چه کاری باید انجام دهیم.

بخشی از مقدمه کتاب:

روزی روزگاری، آمریکا ثروتمندترین کشور جهان بود.

روزی روزگاری، دلار آمریکا ارزشی مانند طلا داشت.

روزی روزگاری، چاپ پول کاغذی بزرگ‌ترین جرم در دنیا بود.

روزی روزگاری، کسی که به مدرسه می‌رفت، شغلی پیدا می‌کرد و در نهایت در سن جوانی بازنشسته می‌شد، شادترین و خوشبخت‌ترین آدم در دنیا بود.

روزی روزگاری، تنها کاری که باید برای زندگی‌مان انجام می‌دادیم، خرید خانه بود.

روزی روزگاری، تنها زیرکی و ذکاوت انسان، شرکت در سرمایه‌گذاری‌ها و بازار بورس با سرمایه کم و ناچیز بود.

روزی روزگاری، تحصیلات بالای دانشگاهی باعث افزایش حقوق و درآمد می‌شد.

روزی روزگاری، سن نوعی سرمایه بود.

روزی روزگاری، دولت برای مراقبت‌های پزشکی و امنیت اجتماعی از افراد بازنشسته حمایت می‌کرد. اما متأسفانه آن روزی و روزگاری به پایان رسیده است و به یک داستان خیالی و غم‌انگیز تبدیل شده است. حال این سوال پیش می‌آید که:

بنابراین مردم باید چه کار کنند؟

این کتاب قرار است تنها به سوال فوق پاسخ دهد. این کتاب شانس دوباره‌ای است برای سئوالات شما، برای زندگی شما و برای دنیای شما. این کتاب به سه بخش گذشته، حال و آینده تقسیم‌بندی شده است:

* گذشته قرار است بحران‌های مالی را ارزیابی کند.

* حال دنیای امروز را مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌دهد.

* آینده فرصت‌های دوباره را برای شما جستجو می‌کند، سپس به شما می‌گوید که چگونه می‌توانید از این فرصت‌های تازه به خوبی استفاده کنید تا بتوانید به اهداف شخصی خود دست یابید.

مهم است بدانید کلیدی‌ترین واژه دنیای امروز «بحران» است. همیشه به خاطر داشته باشید برای هر چیزی در دنیا دو حالت وجود دارد. دو بخش، دو طرف، و یا دو جهت. بحران هم دو حالت، طرف و یا جهت دارد: خطر و فرصت.

همه ما وقتی در معرض خطری قرار می‌گیریم باید شانسی برایمان پیش آید تا بتوانیم از خطرها رها شویم. شانسی که بتواند ما را در برابر بحران‌های مالی جهانی نجات دهد.

معرفی نویسنده
عکس رابرت کیوساکی
رابرت کیوساکی
آمریکایی | تولد ۱۹۴۷

رابرت تورو کیوساکی، معروف به رابرت کیوساکی، در ۸ آپریل ۱۹۴۷ در هاوایی آمریکایی و در خانواده‌ای ژاپنی-آمریکایی زاده شد. او پس از پایان دوران دبیرستان، به آکادمی بازرگانی نیروی دریایی، وارد شد و پس از دانش‌آموختگی، به عنوان ملوان در جنگ ویتنام شرکت کرد. پس از جنگ، در رشته MBA ادامه تحصیل داد و از ارتش خارج شد. کیوساکی سپس وارد حرفه مدیریت فروش شد و در چندین شرکت از جمله کمپانی زیراکس فعالیت کرد.

نظرات کاربران

سهیلا
۱۴۰۰/۰۲/۲۱

کتاب خیلی خوبی بود از این نظر که هم به این دنیای ماشینی با سرعت غیر قابل کنترل توجه داشت و هم روح انسان. اما متاسفانه جملات کمی گسسته بود که نمی دونم به خاطر ترجمه بود یا متن اصلی.

- بیشتر
m.a.m
۱۳۹۵/۰۱/۱۷

کتاب های کیوساکی واقعا ارزش چند بار خوندن رو دارن

morteza13
۱۳۹۵/۰۷/۲۳

کتاب کاربردی و خوبیست،ارزش مطالعه داره

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۰)
در دنیای واقعی، افراد هنگامی که مرتکب اشتباه می‌شوند، فرصت تازه‌ای برای درس گرفتن از اشتباه خود به دست می‌آورند، در حالی که افراد به اصطلاح باهوش از این فرصت بی‌نصیب هستند.
سهیلا
«اگرچه جرأت هم گاهی از بین می‌رود، اما تا هست برترین قدرت است.»
سهیلا
براساس اظهارات ماسلو، بزرگی حاصل خودباوری است هنگامی که شما خود را باور داشته باشید، هرگز از هدف انتخابی خود باز نمی‌ایستید. حتی اگر پول، شغل خوب و اطلاعات کافی، مدارک معتبر حرفه‌ای، سلامتی جسمی خوب و سقفی بالای سر نداشته باشید.
سهیلا
چه کسانی عزت نفس، اعتبار و خودباوری خود را از دست می‌دهند و چه کسانی فرصت دوباره برای تقویت ویژگی‌های درونی خود پیدا می‌کنند؟ سوال: منظور ماسلو از خود باوری چه بوده است؟ پاسخ: منظور این است که شخص خود باور هرگز از هدف خود باز نمی‌ایستد
سهیلا
است. منظور دکتر فولر از کلمه «خدا هم همین بوده است. او می‌خواست به ما بگوید که در جهان انرژی‌های فراوانی وجود دارند که هر یک از آن‌ها می‌توانند ما را در شرایط متفاوت قرار دهند و به تعبیری برای ما بهشت و یا جهنم بسازند.»
کاربر ۲۸۶۷۰۹۸
نمی‌توانستم ساکت گوشه‌ای بنشینم و می‌خواستم همان‌طور که دکتر فولر به من یاد داده بود آینده را در زمان حال ببینم و اجازه ندهم بحران‌های کوچک و بزرگ وارد متن برنامه زندگی‌ام شوند. از همه مهم‌تر این‌که دلم می‌خواست تمامی یافته‌هایمان را در قالب یک کتاب برای مردم بنویسم و به آن‌ها تقدیم کنم.
کاربر ۲۸۶۷۰۹۸
اما باید به این اصل معتقد باشیم که همیشه در کنار هم بودن و آغاز کردن بسیار زیباتر و شیرین‌تر از تنها ماندن و به پایان رساندن است
سهیلا
دکتر فولر از جمله افرادی نبود که همه چیز را در آینده می‌بینند و معنا می‌کنند. او فقط معتقد بود که مسیر تکاملی بشر در آینده معنا و مفهوم پیدا می‌کند. همچنین او پذیرفته بود که آفرینش بشر بزرگ‌ترین هنر خالق مهربان بوده و خداوند عملاً انسان‌ها را روی زمین پست و بی‌ارزش آفرید تا سیر تکاملی و رشد آن‌ها را ببیند و پس از متعالی گشتن روح و جسم او، او را دوباره به بهشت برین بازگرداند.
کاربر ۲۸۶۷۰۹۸
سوال: آیا فقط سه راه برای آینده وجود دارد؟ پیشرفت و پسرفت و کناره‌گیری؟؟؟ پاسخ: بله، فقط همین سه راه برای آینده وجود دارد. سوال: آینده را چگونه باید ارزیابی کرد؟ پاسخ: بهترین رویکرد برای ارزیابی آینده، توجه به اتفاقاتی است که در گذشته رخ داده‌آند. در حقیقت فاجعه‌هایی نظیر رکود اقتصادی سال ۱۹۲۹ و خیلی از کاهش و افزایش قیمت‌ها و هزینه‌ها را فقط در گذشته می‌توان ارزیابی کرد تا به وضعیت جدید آن‌ها در آینده پی برد.
کاربر ۲۸۶۷۰۹۸
اکثر بحران‌های اقتصادی امروز توسط افرادی که تلاش می‌کنند فقط از نظر ظاهری پولدار به نظر برسند، به وجود می‌آیند. آن‌ها نه تنها پولدار و ثروتمند نیستند، بلکه از داشتن بسیاری از چیزها هم محروم هستند. مثال چشم و هم چشمی افراد در خرید و رهن خانه‌های بسیار بزرگ با قیمت‌های بسیار بالا نمود همین مسئله است. میلیون‌ها نفر از افراد طبقه متوسط و فقیر جامعه بی‌آنکه شغل، درآمد، دارایی و سرمایه‌ای داشته باشند، به دنبال این مسایل می‌روند تا خود را پولدار و ثروتمند جلوه دهند. آن‌ها با وجود این‌که توانایی خرید خانه و ماشین را ندارند، اما با هزار زحمت و دردسر آن‌ها را می‌خرند
سهیلا

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۴۸۸ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۴۸۸ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان