دانلود و خرید کتاب زنگ‌ها و درنگ‌ها احمدعلی راغب
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زنگ‌ها و درنگ‌ها اثر احمدعلی راغب

کتاب زنگ‌ها و درنگ‌ها

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب زنگ‌ها و درنگ‌ها

کتاب زنگ‌ها و درنگ‌ها تأملاتی در زندگی و عشق، نوشته‌ی احمدعلی راغب، مجموعه‌ای از قطعات کوتاه ادبی و اشعار او هستند که در باب زندگی، احساسات و عشق نوشته شده‌اند. 

درباره‌ی کتاب زنگ‌ها و درنگ‌ها

کتاب زنگ‌ها و درنگ‌ها، مجموعه‌ای از نوشته‌های احمدعلی راغب، از آهنگسازان مشهور ایرانی است که در باب عشق و زندگی و لحظات زیبای آن نوشته شده‌اند. احمدعلی راغب برای نوشتن این مجموعه، به عمیق‌ترین لحظه‌های زندگی انسانی مراجعه کرده است و با استفاده از احساسات پاک و رقیق، نوشته‌های زیبایی را به رشته‌ی تحریر درآورده است. موضوعات مجموعه‌ی زنگ‌ها و درنگ‌ها، عموما زندگی انسان‌ها و جنبه‌های مختلف آن است. دکتر محمدرضا ترکی هم مقدمه‌ای برای این کتاب نوشته‌اند که خواندنش خالی از لطف نیست. مجموعه‌ی قطعات و نوشته‌های کتاب زنگ‌ها و درنگ‌ها را باید زمانی خواند که به دنبال دمی آسودگی هستیم.

کتاب زنگ‌ها و درنگ‌ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر به مطالعه‌ی قطعات ادبی و اشعار معاصر ایرانی علاقه‌مند هستید، بدون شک مطالعه‌ی کتاب زنگ‌ها و درنگ‌ها، برایتان تجربه‌ای لذت‌بخش خواهد بود.

درباره‌ی احمدعلی راغب 

احمدعلی راغب ۱۲ اردیبهشت ۱۳۲۳ در بندر انزلی به دنیا آمد. او نویسنده، نوازنده و آهنگساز ایرانی است که بیشتر به دلیل آهنگ‌های زیبایی که در دوران دفاع مقدس ساخته است شناخته می‌شود. علاقه‌ی او  به موسیقی، به دلیل تاثیراتی بود که مادرش بر او گذاشت؛ مادری که از باکو به ایران مهاجرت کرده بود و بر نواختن ساز قفقازی، دستی داشت. او در رشته‌ی کشاورزی تحصیل کرد و مدتی به عنوان معلم در گیلان، به خدمت می‌پرداخت. احمدعلی راغب در سال ۱۳۴۹ برای ادامه‌ی فعالیتش در زمینه‌ی موسیقی به تهران مهاجرت کرد. علاقه‌ی راغب به موسویقی محلی و فولکلور سبب شد تا به شکل خودانگیخته و با هزینه شخصی، به جمع‌آوری نواها و الحان فولکلور نواحی مختلف ایران مشغول شود. راغب همزمان با آغاز جنگ ایران و عراق، ساخت سرودهایی پیرامون جنگ را آغاز کرد که سرود «این پیروزی خجسته باد» پیرامون فتح خرمشهر، «ظفر مبارک»، «جنگ، جنگ تا پیروزی»، «خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار»، و سرودهای بسیار دیگری در زمره آن است. او به دلیل فعالیت‌ بسیاری که در موسیقی انجام داد، توانست لقب مرد هزار آهنگ را از آن خود کند.

احمدعلی راغب همواره به نوشتن به عنوان یکی از علایق و دلبستگی‌هایش نگاه می‌کرد. او رمان‌ها و داستان‌های بسیاری نوشته است که از میان آن‌ها، صندلی لهستانی، ژیگانتیسم، زنگ‌ها و درنگ‌ها منتشر شده‌اند.

جملاتی از کتاب زنگ‌ها و درنگ‌ها

نمی‌دانم

قلب کدام انسان مرگ مغزی شده

در سینه‌ی من می‌تپد

که مدام، عاشق می‌شوم.


جنایتکاران،

درملت‌های ضعیف ظهورمی‌کنند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان