دانلود و خرید کتاب اگر سیرک دست من بود (دوزبانه) زیوس ‍ ترجمه رضی هیرمندی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اگر سیرک دست من بود (دوزبانه) اثر زیوس ‍

کتاب اگر سیرک دست من بود (دوزبانه)

نویسنده:زیوس ‍
انتشارات:نشر افق
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب اگر سیرک دست من بود (دوزبانه)

کتاب اگر سیرک دست من بود (دوزبانه) نوشتۀ زیوس با ترجمۀ رضی هیرمندی در نشر افق به چاپ رسیده است. این کتاب فانتزی و مناسب برای کودکان، در مجموعۀ قصه‌های یک جورکی قرار دارد.

درباره کتاب اگر سیرک دست من بود (دوزبانه)

حتماً همۀ شما تا به حال به سیرک رفته‌اید اگر هم نرفته‌اید در جعبۀ جادویی حتماً دیده‌اید. احتمالاً تصورتان از سیرک هم دلقک‌های بامزه، شیرهای دندان‌تیز و میمون‌های ناقلا هستند؛ اما باید بگوییم در جاهایی سیرک‌هایی وجود دارند که شبیه تصورات شما نیستند. سیرکی هم که دکتر زیوس در این مجلد از قصه‌های یک جورکی خود، ساخته و پرداخته کرده از این دست است. اگر می‌خواهید ماشین‌های کورسی «بزن برو بنگ بنگ». «گوزن‌های پرنده از توی شاخ‌های قروقاتی»، «خاکستری ترسناک» را ببینید با کتاب سیرک دست من بود (دوزبانه) همراه شوید تا شما را به این سیرک عجیب و متفاوت ببرد.

پشت فروشگاه آشفتۀ آقای اسنیلاک پیر و خواب‌آلود، یک زمین خالی وجود دارد. موریس مک‌گورک جوان، تخیل بزرگی در سر می‌پروراند. او فکر می‌کند که اگر بتواند قوطی‌های زنگ‌زده، درخت‌های خشکیده و ماشین‌های قراضه را از بین ببرد و بیرون اندازد، فضا برای برپایی سیرکش مهیا می‌شود. اسم این سیرک شگفت‌انگیز، مک‌گورکاس است و بهترین اجرا را در دنیا خواهد داشت؛ عظیم‌ترین، خیره‌کننده‌ترین و شگفت‌انگیزترین نمایش در جهان! هرچه رؤیاهای موریس دربارۀ سیرک مفصل‌تر می‌شود، بیشتر به آقای اسنیلاک وابسته می‌شود. این همکاری حتماً صحنه‌های بامزه و خنده‌دار زیادی به وجود خواهد آورد. دنیای فانتزی و طنز این داستان می‌تواند خوانندگان را در تمام سنین به وجد آورد.

کتاب اگر سیرک دست من بود (دوزبانه)، قصۀ بامزه و جذابی دارد که با لحنی آمیخته به طنز و در فضایی فانتزی روایت شده است. دکتر زیوس، نویسندۀ کتاب، شاعر و کاریکاتوریست آمریکایی است. او به‌خاطر نوشتن فیلمنامه‌، جایزۀ اسکار و دیپلم افتخار پولیتزر به‌خاطر کار آموزش و شادی‌آفرینی برای بچه‌ها، پدرها و مادرها دریافت کرده است. زیوس با چاپ اولین قصه‌اش انقلابی در ادبیات کودکان به پا کرد. از کتاب‌های دکتر زیوس که بیش از صد میلیون نسخه در سراسر دنیا به فروش رسیده، تعداد زیادی کارتون و فیلم‌ سینمایی ساخته شده است.

خواندن کتاب اگر سیرک دست من بود (دوزبانه) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران داستان‌های کودک و نوجوان پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۱۶٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۱ صفحه

حجم

۵۱۶٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۱ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان