دانلود و خرید کتاب اسرار آفرینش مهدی فیروزمند
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اسرار آفرینش اثر مهدی فیروزمند

کتاب اسرار آفرینش

معرفی کتاب اسرار آفرینش

کتاب اسرار آفرینش نوشتهٔ مهدی فیروزمند است. انتشارات متخصصان این کتاب را منتشر کرده است.

درباره انتشارات متخصصان

انتشارات متخصصان با توجه به تخصص چندین ساله در صنعت چاپ و نشر کتاب و داشتن شناخت کامل و جامع از بازار، اقدام به چاپ بالغ بر ۵۰۰۰۰۰ جلد کتاب در رشته‌های ادبی شامل شعر و داستان و رمان، روان‌شناسی، جامعه‌شناسی و رشته‌های مهندسی کرده است. آغاز کار انتشارات متخصصان به سال های ۸۵-۸۶ برمی‌گردد و در طول این سال‌ها به واسطهٔ تجربه و شناخت پذیرای چاپ کتاب بیش از ۲۰۰۰ نویسنده بوده است.

خواندن کتاب اسرار آفرینش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران فلسفه پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب اسرار آفرینش

«ای خدای من! تویی که منّت نهادی، تویی که نعمت دادی، تویی که احسان نمودی، این تو هستی که افزون دادی و تکمیل نمودی. تویی که روزی دادی، تویی که توفیق دادی و عطا نمودی و بی‌نیاز نمودی. تویی که سرمایه دادی، تویی که پناه بخشیدی و کفایت کردی و راه نشانم دادی و نگاه داشتی و خطا پوشیدی. آمرزیدی و نادیده گرفتی و عزّت دادی و مساعدت نمودی. تأیید کردی و نصرت دادی و شفا بخشیدی و سلامتی دادی، تویی که گرامی داشتی، تو مبارک‌ترین و برترین هستی؛ پس سپاس دائمی برای توست و شکر پی‌درپی از آن تو.

زندگی بی‌دوست، جان‌فرسودن است

مرگِ حاضر، غایب از حق بودن است

از شما خواهشمندم نه به‌عنوان یک ارزیابی، بلکه به‌عنوان ایده‌ای نو و تجربه‌ای جدید به این اثر نگاه کنید. خوب است که انسان همه نظریه‌ها را بداند، بشنود و مطالعه کند و درنهایت خودش تصمیم بگیرد. همان‌طور که می‌دانید، ذات احدیت را به آن صورتی که هست، هرگز کسی ندیده و تجربه نکرده و پروردگار به صورت‌های مختلف بر بندگانش بیان گردیده؛ گاهی به‌صورت بزرگانی مانند مولوی، حافظ، سعدی و اندیشمندان بزرگ دیگر.

تابش انوار حق به‌قدری مسلم، حتمی و اجتناب‌ناپذیر است که هرکسی با اندکی بصیرت، آگاهی، دانش و پویایی می‌تواند آن را در هر چیزی که در کل عالم هستی وجود دارد، حس کند. در این راستا فقط یک چیز نیاز است؛ بینش و شهود که در همه مردم این ابزار در اختیار می‌باشد. برای کسب آگاهی هرگز دیر نیست؛ پروردگار همه‌جا حاضر است و شما را عاشقانه دوست دارد، «پس بخوانید مرا تا اجابت کنم شما را؛ ادعونی استجب لکم.» 

در این کتاب تلاش شده این نکته برای خواننده‌های مختلف روشن گردد که اگر دعایی می‌کنید و آن اجابت نمی‌شود، علّت خداوند نیست، بلکه علت خودمان هستیم؛ زیرا آنچه تو فکر می‌کنی، می‌گویی و عمل می‌کنی، برخلاف چیزی است که آرزو داری به آن برسی، در طول این کتاب، طی تصورات ذهنی و روحی که بر آن تأکید دارم، می‌خواهم بگویم که هیچ‌چیز در عالم هستی به‌طور تصادفی و بی‌مقصود خلق نشده و مسلماً خودمان مسئول همه رخدادها هستیم. هیچ برگی بر زمین فرو نمی‌ریزد، مگر اینکه بر زندگانی ما تأثیر بگذارد.»

نظرات کاربران

کاربر 8631640
۱۴۰۳/۰۲/۲۵

با آرزوی توفیق روز افزون برای استاد مهدی فیروزمند عزیز

کاربر 8634486
۱۴۰۳/۰۲/۲۶

بسیار عالی و خوب ،از خواندن این کتاب واقعا لذت بردم وامیدوارم که خداوند به دست‌اندرکاران این کتاب پاداش دنیوی و اخروی عطا فرماید.

کاربر 6509183
۱۴۰۳/۰۲/۲۶

این کتاب انقدر قشنگ بود که تا صبح من را برای خوندش بیدار نگه داشت🌼 ممنون از نویسنده ی خوبشون🌼

کاربر 7896111
۱۴۰۳/۰۲/۲۵

بی نظیر و عالی یک کتاب جامع و بی نظیر از خواندنش لذت بردم طوری که نگاه جدیدی نسبت به خودشناسی و قدرت های درونی خودم پیدا کردم قسمت قانون جذب و مشکلات و راهکارهای جوامع امروزی بی نظیر بود تشکر

کاربر 8634499
۱۴۰۳/۰۲/۲۶

کتاب خیلی خوبی بود مطالب جذابی واقعا آموزنده ای برای مطالعه کردن داشت که آدم رو ترغیب میکنه کل کتاب روبخونه به همه دوستان توصیه میکنم استفاده کنن

کاربر 8643856
۱۴۰۳/۰۲/۲۹

خیلی عالی بود از دیجی کالا هم خرید فیزیکی کردم تا لذت کتابخونی هم ببرم همه قسمتهاش مفید بود مخصوصا قسمت ابعاد مختلف روح

کاربر 8643844
۱۴۰۳/۰۲/۲۹

مطالب بسیار عالی و دل نشین و جامع بود دوست دارم چند بار بخونمش انگار ۵۰ تا کتاب و یکجا جمع کردند تشکر از طاقچه و آقای فیروزمند

کاربر 8669652
۱۴۰۳/۰۳/۱۱

بسیار عالی و مفید بود...با آرزوی توفیق روز افزون برای نویسنده کتاب آقای فیروزمند

کاربر ۳۹۳۱۶۰۰
۱۴۰۳/۰۳/۰۳

بسیار کتاب آموزنده ای بود تشکر از دکتر مهدی فیروزمند

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۰٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۹۰٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۴۹,۵۰۰
تومان