دانلود و خرید کتاب پان ترکیسم و ایران کاوه بیات
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پان ترکیسم و ایران اثر کاوه بیات

کتاب پان ترکیسم و ایران

نویسنده:کاوه بیات
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب پان ترکیسم و ایران

کتاب پان ترکیسم و ایران نوشتهٔ کاوه بیات است. انتشارات شیرازه کتاب ما این کتاب را منتشر کرده است. این کتاب از مجموعهٔ «تاریخ معاص ایران» این نشر است.

درباره کتاب پان ترکیسم و ایران

کاوه بیات در کتاب پان ترکیسم و ایران نخستین مواضع و اظهارنظرهای شفاهی و کتبی نظریه‌پردازان و فعالان پان‌ترکیست علیه ایران را که در نشریات و منابع سال‌های نخستین پس از کودتای ۱۲۹۹ درج شده بود، جمع‌آوری کرده است. واکنش مطبوعات و فعالان فکری و سیاسی‌ و فرهنگی ایران به این‌گونه مواضع ضدایرانی مطالب اصلی کتاب‌ پان‌ترکیسم و ایران را تشکیل داده است. کاوه بیات در این کتاب بیان کرده است که گفته‌ها و نوشته‌های نظریه‌پردازان و فعالان جریان پان‌ترک علیه‌ ایران در نشریات گوناگون ترکیه در آن سال‌ها این مسئله را روشن می‌کند که این‌ تهاجم گفتاری و نوشتاری ضدایرانی روشن‌فکران و فعالان جریان پان‌ترکی، علیه ایران و میراث‌ تاریخی و فرهنگی آن، به‌ویژه زبان فارسی بوده ‌است.

خواندن کتاب پان ترکیسم و ایران را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران تاریخ معاصر ایران پیشنهاد می‌کنیم.

درباره کاوه بیات

کاوه بیات متولد ۱۳۳۳ در تهران، تاریخ‌نگار، پژوهشگر ایرانی و نوهٔ دختری «صولت‌الدوله قشقایی» است. بیات مقالاتی در فصلنامهٔ «گفت‌وگو»، ماهنامهٔ «جهان کتاب» و ماهنامهٔ «اندیشهٔ پویا» نگاشته است. او دبیر مجموعه‌های «تاریخ معاصر ایران» و «آسیای میانه و قفقاز» در شرکت نشر و پژوهش شیرازه (انتشارات شیرازه کتاب ما) است. «سقوط فرقهٔ دموکرات آذربایجان»، «کردها و فرقهٔ دموکرات آذربایجان»، «ارومیه در محاربهٔ عالم‌سوز»، «پان‌ترکیسم و ایران» و «آذربایجان در موج‌خیز تاریخ» از جمله آثار این نویسنده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۵۷ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۵۷ صفحه

قیمت:
۱۸۰,۰۰۰
۹۰,۰۰۰
۵۰%
تومان