دانلود و خرید کتاب آشتی و مصالحه میان زن و مرد جان گری ترجمه قدیر گلکاریان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آشتی و مصالحه میان زن و مرد اثر جان گری

کتاب آشتی و مصالحه میان زن و مرد

نویسنده:جان گری
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب آشتی و مصالحه میان زن و مرد

کتاب الکترونیکی آشتی و مصالحه میان زن و مرد نوشتهٔ جان گری، نویسندهٔ کتاب مشهور مردان مریخی، زنان ونوسی است. این کتاب با ترجمهٔ قدیر گلکاریان در انتشارات طلایه چاپ شده است. کتاب آشتی و مصالحه میان زن و مرد به بررسی روش‌هایی برای بهبود روابط زناشویی و حل اختلافات میان زنان و مردان می‌پردازد.

درباره کتاب آشتی و مصالحه میان زن و مرد

جان گری در این کتاب به بررسی عوامل مؤثر در بروز اختلافات و تنش‌های میان زن و مرد پرداخته و راهکارهایی برای بهبود و تقویت روابط زناشویی ارائه می‌دهد. او با تحلیل تفاوت‌های روان‌شناختی و احساسی میان زن و مرد، به مخاطبان نشان می‌دهد که چگونه این تفاوت‌ها می‌توانند منجر به سوءتفاهم‌ها و مشکلات ارتباطی شوند. گری با استفاده از مثال‌های واقعی و داستان‌های شخصی، تکنیک‌ها و راهکارهایی برای درک بهتر همسر و بهبود ارتباطات ارائه می‌دهد. کتاب آشتی و مصالحه میان زن و مرد با زبانی ساده و روان نوشته شده و به‌گونه‌ای طراحی شده است که برای همه قابل فهم باشد. جان گری در این کتاب سعی دارد تا به زوج‌ها کمک کند با درک بهتر تفاوت‌های یکدیگر و استفاده از تکنیک‌های مناسب، روابط زناشویی خود را تقویت کرده و اختلافات را به نحو مؤثری حل کنند.

کتاب آشتی و مصالحه میان زن و مرد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به زوج‌هایی که مایل به بهبود و تقویت روابط خود هستند، پیشنهاد می‌شود. همچنین برای مشاوران خانواده و زوج‌درمانگرها مناسب است. افرادی که به دنبال درک بهتر تفاوت‌های روان‌شناختی و احساسی میان زن و مرد هستند نیز می‌توانند از این کتاب استفاده کنند.

درباره جان گری

جان گری، نویسنده و مشاور روان‌شناسی، با آثار مشهور خود در زمینهٔ روابط زناشویی و تفاوت‌های میان زن و مرد، به یکی از چهره‌های برجسته در این حوزه تبدیل شده است. او بیش از سایر آثارش با کتاب پرفروش مردان مریخی، زنان ونوسی شناخته می‌شود. جان گری دکتری روان‌شناسی دارد و سال‌ها به‌عنوان مشاور و سخنران در زمینهٔ روابط انسانی و ارتباطات کار کرده است. آثار او به بسیاری از زبان‌ها ترجمه شده و میلیون‌ها نسخه از کتاب‌های او در سراسر جهان به فروش رسیده است.

بخشی از کتاب آشتی و مصالحه میان زن و مرد

«انگار در یک شب همه چیز حالات و خصوصیات خاص خودش را پیدا کرده بود. همه چیز با وجود تفاوتهایشان هنوز مورد نظر و درک آن‌ها نبود. نه مریخی ها متوجه بودند و نه ونوسی ها. تفاوتهای موجود در میان دیگر به درستی معنا نمی‌شد و بر خلاف گذشته رفتارهای متفاوتشان را به جای اینکه درست درک نمایند و در تفهیم آن‌ها بکوشند، آن‌ها را به حماقت، بیماری، جاهلیت، عنادورزی، منیت و خودرأیی، ضعف و خودبین و حتی خطاهای بد و ناپسند و همچنین وجود ضعفهای شخصیتی قلمداد نمودند. در همین پندار و تفهیم خطاآمیز بود که بسیاری از مشکلات آشکار شد و به جای اینکه وجود تفاوتها میان ونوسیها ومریخیها منجر به تحیر، علاقه و تقدیر کردن شود، به دشمنی، عدم درک متقابل، تعارض و نزاع بدل شد. زنان و مردان به جای اینکه نسبت به هم مساعدتی داشته باشند و یا اینکه در حلّ مشکلاتشان تلاش نمایند، در ایرادگیری و بیان عبارات اتهام‌آمیز همت گماشتند و همین رویه باعث گردید که از همدیگر بیشتر دور شوند. ارتباط عظیم و مهم و ارزشمندی که سالیان سال در میانشان بود و سحر و حالات تحیر برانگیز آن همیشه مایهٔ وجد و شورشان بود، دیگر ارزش قدیمی خود را از دست داد و روابط آن‌ها همیشه توأم با مجادلهٔ لفظی و یا برخورد شدید متقابل گشت. مادامی که زنان و مردان نسبت به درک وجود تفاوتهای میان خودشان توجه نداشته باشند، به آن تفاوتها احترام قائل نشده و نپذیرند، ممکن نیست که ارتباطات آن‌ها مستحکمتر گردد و ضعف ارتباطی روز به روز آن‌ها را از یکدیگر دورتر و جداتر خواهد ساخت.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۵۲٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۰۷ صفحه

حجم

۱۵۲٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۰۷ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان