دانلود و خرید کتاب جامعه امروز ما سیدعباس حسینی باقرآبادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جامعه امروز ما اثر سیدعباس حسینی باقرآبادی

کتاب جامعه امروز ما

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب جامعه امروز ما

کتاب  «جامعه امروز ما» نوشتۀ سیدعباس حسینی باقرآبادی است و انتشارات زائر آستانه مقدسه آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب جامعه امروز ما

پیش‌گویی و اخبار آینده موضوعی است که اهل‌بیت به آن توجه می‌کردند و به‌تناسب نیاز و مخاطب نکاتی را بازگو می‌کردند. کتاب جامعه امروز ما به ترجمه و شرح درس‌ها و سفارشات رسول خدا (ص) به عبدالله بن مسعود می‌پردازد. این کتاب احادیثی را در برمی‌گیرد که به موضوع پیشگویی پرداخته و ویژگی‌هایی از آیندۀ دنیا، ویژگی‌های خوراک پوشاک و حتی ویژگی‌های برخی از اقشار مختلف جامعه از جمله علما و انديشمندان را بیان می‌کند. این موضوعات بر اساس درس‌های اخلاقی است که از طرف رسول خدا برای عبدالله بن مسعود مطرح شده است. سید عباس حسینی باقرآبادی تلاش کرده است تا در کتاب جامعه امروز ما، ترجمۀ احادیث با بیانی بسیار ساده انجام شود تا برای تمامی افراد جامعه قابل‌فهم و درک باشد. او همچنین سعی کرده در هنگام وصف احادیث از متن اصلی دور نشوده تا آن‌ها گویای مطلب اصلی باشند.

عبدالله‌ بن مسعود یکی از صحابۀ پیامبر اکرم (ص) و از مفسران قرآن کریم در صدر اسلام، ششمین فردی است که اسلام آورد و از نخستین مهاجران به حبشه بوده است. عبدالله‌ بن مسعود جزء اولین حافظان قرآن بوده و تقریباً ۷۰ سوره را مستقیماً از پیامبر (ص) شنیده است. او کسی بود که مکه به مدینه مهاجرت کرد و در جنگ‌های بدر و احد شرکت داشت. تمام مسلمانان، اعم از شیعه و سنی است به شخصیت عبدالله بن مسعود احترام می‌گذارند.

کتاب جامعه امروز ما در ۲۰ دفتر تنظیم شده است؛ «دفتر اول: صبر و صابرین»، «دفتر دوم: شرح صدر و نشانه‌های آن»، «دفتر سوم: دنیا و جویندگان آن»، «دفتر چهارم: دنیا در سیرۀ پیامبران علیهم‌السلام»، «دفتر پنجم: ویژگی‌های آخر‌الزمان ۱»، «دفتر ششم: ویژگی‌های آخر‌الزمان ۲»، «دفتر هفتم: ویژگی‌های آخر‌الزمان ۳»، «دفتر هشتم: ویژگی‌های آخر‌الزمان ۴»، «دفتر نهم: ویژگی‌های آخر‌الزمان ۵»، «دفتر دهم: ویژگی‌های همنشین خوب»، «دفتر یازدهم: دستورالعمل‌های خودسازی»، «دفتر دوازدهم: ویژگی‌های آخرالزمان (۶)»، «دفتر سیزدهم: ویژگی‌های آخرالزمان (۷)»، «دفتر چهاردهم: توصیه‌ها»، «دفتر پانزدهم: دستورالعمل‌های سلبی پیامبر صلی‌الله علیه و آله»، «دفتر شانزدهم: تجارت باخدا و همنشینی با ذاکرین» و «دفتر هفدهم: دستورالعمل‌های ثبوتی پیامبر صلی‌الله علیه و آله»، «دفتر هجدهم: سفارشات پیامبر در مورد رفتار شخصی»، «دفتر نوزدهم: سفارشات پیامبر درمورد رفتار با دیگران» و «دفتر بیستم: خلاصه حدیث»

خواندن کتاب جامعه امروز ما را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران احادیث و علاقه‌مندان به کتاب‌های دینی و مذهبی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب جامعه امروز ما

«ای پسر مسعود! خداوند می‌فرماید: صابران اجر و پاداش خود را بی‌حساب دریافت می‌دارند، آن‌ها هستند که درجات عالی بهشت در برابر شکیبایی‌شان به آنان پاداش داده می‌شود. من امروز آن‌ها را به‌خاطر صبر و استقامتشان پاداش دادم آن‌ها پیروز و رستگارند.

ای پسر مسعود فرمایش خداوند را گوش کن که می‌فرماید: و در برابر صبرشان بهشت و لباس‌های حریر بهشتی را به آن‌ها پاداش می‌دهد. آن‌ها کسانی هستند که به‌خاطر شکیبایی‌شان، اجر و پاداششان را دو بار دریافت می‌دارند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۸٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

حجم

۳۸٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

قیمت:
۳۷,۰۰۰
تومان