دانلود و خرید کتاب استراتژی برای مدیران عامل سان وو ترجمه سیدعلیرضا هاشمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب استراتژی برای مدیران عامل اثر سان وو

کتاب استراتژی برای مدیران عامل

معرفی کتاب استراتژی برای مدیران عامل

کتاب «استراتژی برای مدیران عامل»نوشتۀ سان وو و ترجمۀ سیدعلیرضا هاشمی است و انتشارات دفتر پژوهش‌های فرهنگی آن را منتشر کرده است. این کتاب راهنمای مفیدی برای مدیران عامل و عوامل اجرایی سازمان‌ها در تصمیم‌گیری‌ها و ارزیابی رشد است.

درباره کتاب استراتژی برای مدیران عامل

هر سازمانی برای رشد نیاز به روش‌های دارد که با اجرایی‌کردن آن به هدف خود دست پیدا کند. کتاب استراتژی برای مدیران عامل و عوامل اجرایی ۷ راه مختلف را معرفی می‌کند که عبارت اند از: نفوذ در بازار، توسعۀ بازار، بهبود محصول،‌ توسعۀ محصول، بهینه‌سازی درآمد، بهینه‌سازی هزینه و رشد غیر ارگانیک. مدیران عامل و عوامل اجرایی سازمان‌ها وظیفه دارند که این موضوعات و موارد را بررسی کنند و تصمیمات مناسبی بگیرند که بر درآمد شرکت اثر بگذارد.

ساختار کتاب استراتژی برای مدیران عامل و عوامل اجرایی به‌گونه‌ای است که حتی اگر مدیران سازمان‌ها در زمینۀ استراتژی هیچ دانشی نداشته باشند و در کسب‌وکار هم بی‌تجربه باشند، می‌توانند از آن بهره ببرند و با مطالعۀ آن به سطحی برسند که برایشان کارساز و کاربردی باشد. این کتاب مفاهیم اصلی استراتژی و یا نقشه‌ای برای تصمیماتی که مدیران می‌گیرند ارائه می‌دهد. کتاب استراتژی برای مدیران عامل و عوامل اجرایی ابزاری به خواننده می‌دهد تا بتواند عملکرد استراتژی یک سازمان را اندازه‌گیری کرده، پتانسیل رشد یک سازمان را ارزیابی کند و از این طریق نحوۀ دفاع از موقعیت بازار خود را یاد بگیرد، این کتاب همچنین به افزایش سرعت در تصمیم‌گیری و ساختن استراتژی‌های جامع و محتاطانه با سرعت بالا و شفافیت بیشتر کمک می‌کند.

کتاب استراتژی برای مدیران عامل و عوامل اجرایی شامل ۴ بخش و ۱۰ فصل می‌شود. بخش اول کتاب با عنوان درک استراتژی ۲فصل اول؛ مؤلفه‌های سازندۀ استراتژی و درک سودها را دربر می‌گیرد. بخش دوم کتاب صیانت از عایدی‌ها شامل فصل های سوم تا پنج کتاب می‌شود: صیانت از سود، صیانت از سودآوری و از بازار به عملیات. بخش سوم، رشد عایدی‌ها شامل فصل ۶ رشد کسب‌و کارهای هسته ای و فصل۷ ساخت محصولات وخدمت جدید می‌شود. بخش چهارم کتاب به واقعیت تبدیل کردن استراتژی است و تخصیص سرمایه، اجرا: زمان عملیاتی کردن ایده‌ها و عامل انسانی را دربرمی‌گیرد. 

خواندن کتاب استراتژی برای مدیران عامل را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان به کتاب‌های مدیریت و دوستداران حوزه‌های کسب‌و‌کار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب استراتژی برای مدیران عامل

«آمازون در سال ۱۹۹۴ در قالب یک کتاب‌فروشی آنلاین شروع به کار کرد که بر کتاب‌هایی نشناس با کلمات کلیدی طولانی در عناوینشان تمرکز داشت و خیلی سریع رشد کرد و به غول آرمان‌های جهانی تبدیل شد و مدیرعامل خود، جف بزوس، را به پولدارترین انسان روی کرۀ زمین تبدیل کرد.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۹۴ صفحه

حجم

۴٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۹۴ صفحه

قیمت:
۲۹۰,۰۰۰
تومان