دانلود و خرید کتاب مدیریت کسب‌ و کار امیرحسین میراشرفی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدیریت کسب‌ و کار اثر امیرحسین میراشرفی

کتاب مدیریت کسب‌ و کار

معرفی کتاب مدیریت کسب‌ و کار

کتاب مدیریت کسب‌ و کار نوشتهٔ امیرحسین میراشرفی است. این کتاب توسط انتشارات دیده بان قلم فرتاک منتشر شده است.در این کتاب به زبان ساده و کاملاً طبقه‌بندی شده، صفر تا صد راه‌اندازی و توسعۀ کسب‌وکار آموزش داده می‌شود. 


درباره کتاب مدیریت کسب و کار

مدیریت کسب و کار به هیچ عنوان کار ساده‌ای نبوده و به دانش و مهارت حرفه‌‌ای نیاز دارد. به بیان ساده، مدیریت کسب‌وکار شامل هماهنگی و ساماندهی کارها و فعالیت‌های تجاری است. یک مدیر حرفه‌ای با سازماندهی فعالیت‌ها و بخش‌های مختلف، رهبری، برنامه‌ریزی و کنترل کارکنان یک سازمان به شکوفایی و رشد آن کمک می‌کند. در این کتاب با ارائه یک تعریف دقیق از نحوه کار مدیریت و انواع آن، می‌بینیم که مدیریت کسب و کار چیست و به چه آموزش‌هایی نیاز دارد. همچنین ویژگی‌هایی را که یک مدیر کسب و کار باید از آن برخوردار باشد، بررسی می‌شود.

هدف اصلی هر کسب‌وکار و شرکتی این است که مانند یک ماشین با اجزای سالم و دقیق، به درستی کار کند. فردی که وظیفه هماهنگی این قطعات را داشته و مسئول تحقق این هدف است، مدیر کسب‌وکار نامیده می‌شود. یک مدیر باید تمام منابع مورد نیاز کار را برای کارکنان خود فراهم کند. کارکنان نیز زمانی که متوجه توانایی مدیر خود هستند، تمایل دارند تا سیستم را حفظ کنند.

این کتاب در فصل‌های متفاوت از مفاهیم اولیه کسب‌وکار، مهارت‌های کسب‌وکار، فعالیت‌های مرتبط با یک کسب‌وکار، طرح کسب‌وکار تجاری، قیمت‌گذاری و استراتژی‌های قیمت گذاری، منابع تأمین سرمایه کسب‌وکار و تأسیس و راه‌اندازی یک کسب‌وکار صحبت می‌کند. این مفاهیم چه تأثیری می‌تواند در کسب‌وکار و درآمد بگذارد؟ به جرئت می‌توان گفت که این کتاب مانند سایر کتاب‌ها نیست. در این کتاب به زبان ساده و کاملاً طبقه‌بندی شده، صفر تا صد راه‌اندازی و توسعۀ کسب‌وکار به شما آموزش داده می‌شود. 

خواندن کتاب کسب و کار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

این کتاب برای کارآفرینان، دانشجویان، شرکت‌های کم‌درآمد و هرکسی که می‌خواهد کسب‌وکار را شروع کند، یا به دنبال پیشرفت شغل خود است، شدیداً توصیه می‌شود.

بخشی از کتاب مدیریت کسب و کار 

واژه کسب‌وکار در دهه‌های اخیر به‌عنوان یکی از کلید واژه‌‌های اقتصاد کلان مطرح است که مورد توجه اقتصاددانان و صاحب نظران بسیاری می‌باشد. نویسندگان مختلف، تعاریف متفاوتی از کسب‌وکار دارند. در واژه‌نامۀ آکسفورد، کسب‌وکار به معنی خریدوفروش و تجارت آمده است. در واژه‌نامه لانگمن، کسب‌وکار به فعالیت پول درآوردن و تجارتی که از آن پول حاصل شود، گفته می‌شود. به زبان ساده، کسب‌وکار عبارت است از حالتی از مشغولیت و به طور عام، شامل فعالیت‌هایی است که تولید و خرید کالاها و خدمات با هدف فروش آنها را به منظور کسب سود، در برمی‌گیرد. بر طبق نظر ارویک و هانت کسب‌وکار عبارت است از هر نوع کسب کاری که در آن خدمات یا کارهایی که دیگر افراد جامعه به آن نیاز دارند و مایل به خرید آن هستند و توان پرداخت بهای آن را دارند، تولید، توزیع و عرضه می‌شود. پترسن و پلومن بر این باورند که هر تبادلی که در آن خرید و فروش صورت گیرد، کسب‌وکار نیست، بلکه کسب‌وکار، هر نوع تبادل تکراری و تجدیدشونده خرید و فروش است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۵۴٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۶۵ صفحه

حجم

۹۵۴٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۶۵ صفحه

قیمت:
۷۵,۰۰۰
تومان