دانلود و خرید کتاب مناجات خدای من حسن زرجینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مناجات خدای من اثر حسن زرجینی

کتاب مناجات خدای من

نویسنده:حسن زرجینی
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب مناجات خدای من

کتاب الکترونیکی «مناجات خدای من» نوشتهٔ حسن زرجینی در انتشارات متخصصان چاپ شده است. این کتاب دربردارندهٔ مجموعه‌ای از مناجات و دل‌نوشته‌های دینی است.

درباره کتاب مناجات خدای من

عناوین مناجات و دل‌نوشته‌های کتاب مناجات خدای من عبارت‌اند از:

مناجات توحید، زیبایی جهان، ای مهربان من، نیاز از درگاه دوست، راز و نیاز، ترس از خدا، امیدواری، بخشش و بزرگی، غرور و تکبر، تبرج، قناعت، جهل و نادانی، نکوهش دروغ‌گویی، نکوهش خودبینی، نکوهش حبّ دنیا، نکوهش خشم، گناه زبان، مدح سکوت، اسرار بندگی، گرفتار و دلتنگ، توبه‌شکستن، برکت، شب پربرکت، بازگشت به سوی دوست، پدر و مادر، سپاسگزاری، هدف نهایی، شهادت، امام زمانم

کتاب مناجات خدای من را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به دوستداران مطالعهٔ مناجات و دل‌نوشته‌هایی با موضوعاتی مذهبی و دینی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب مناجات خدای من

«خدای من!

ای بی‌همتا! تو را به وحدانیتت قسم می‌دهیم که ما را چراغ راهی قرار دهی تا مؤمن به حضورت گردیم و به لطف خویش، دل‌هایمان را محکم کن که همتمان را انگیزه‌ای باشد که تمام عمر را از برای پرستش تو سر کنیم و جز شوق ستایشت را نطلبیم و در این مقصود، لحظه‌ای کوتاهی نکنیم.

خدای من!

چگونه می‌توان بود و از شکر تو کوتاهی کرد با این همه نعمت که بر ما ارزانی داشته‌ای، ولی ما شرمنده‌ایم که نتوانستیم با این همه بزرگی که بر ما بخشیده‌ای، ذره‌ای جبران محبتت را کنیم و یقین داریم که همین عمل اندکی که اندوخته‌ایم، از برای لطف تو بر ما میسر شده‌است و ما هیچ از خود نداریم و اراده‌ای نتوانیم ممکن کنیم مگر که خواستۀ تو بر آن مقدر شده ‌باشد. به امید آنکه به لطف تو، کام دل بگیریم و راه سعادت بپیماییم.

خدای من!

نور حضورت در تمام وجودمان به‌یقین می‌درخشد و جز تو را نمی‌توان به دیده آورد و غیر این نتوان گفت که دور از معرفت باشد؛ زیرا تو هستی که ما را از وجود خود آفریده‌ای و این خاک بی‌مقدار را به گوهر محبت خویش بها بخشیده باشی.

خدای من!

چیست این مفهوم توحید و یگانگی تو که گر به غیر آن باورمان باشد، هیچ منزلتی نخواهیم یافت و هیچ چراغ راهی بر ما روشن نخواهد شد. ما را تو هادی باش که مؤمن به آن باشیم و در همه حال آن را به دیده آوریم.

خدای من!

تو را به مؤمن‌ترین بندگانت قسم می‌دهیم که ما را بر پرستشت، هر بار بیشتر گرفتار کن که جز این، بر ما روا نباشد و اگر لحظه‌ای بر ما این منظور آسان آمد، تو همتمان را بلند گردان که آگاهیم زمان سپری‌کردن به غیر تو خطاست و تا عاقبت به‌خیری به این مقصود که تو را یاور خود برگزیده‌ایم، مبتلایمان بگردان، باشد که نیکو گردد نامۀ اعمالمان و تو از ما به رضایت و خوشنودی، جانمان را خریدار گردی.

خدای من!

شکر آن لحظه‌ای را که ما به سبب وجود تو در قلبمان و اندیشۀمان، سربلند در پیشگاهت حاضر شویم که خود جز این بر ما روا ندانسته‌ای، پس بهایمان باش تا بیشتر اندیشیدن از برای تو را زیبا ببینیم و نیکو گردان قلب و روانمان و اندیشۀمان به این حقیقت، با آنکه دیگران خود را محروم از این حقایق کرده‌اند و کنایه‌ها بر ما آسان گرفته‌اند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۲٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۸۲٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۳۶,۰۰۰
تومان