دانلود و خرید کتاب خاطرات ماندگار و چیزهای فراموش شده کیوکو ناکاجیما ترجمه ندا امیدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خاطرات ماندگار و چیزهای فراموش شده اثر کیوکو ناکاجیما

کتاب خاطرات ماندگار و چیزهای فراموش شده

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب خاطرات ماندگار و چیزهای فراموش شده

کتاب الکترونیکی خاطرات ماندگار و چیزهای فراموش شده نوشتۀ کیوکو ناکاجیما و ترجمۀ ندا امیدی است و انتشارات دانش‌آفرین آن را منتشر کرده است. کتاب خاطرات ماندگار و چیزهای فراموش شده، شامل ده داستان کوتاه با مضامینی فرهنگی است.

درباره کتاب خاطرات ماندگار و چیزهای فراموش شده

خاطرات ماندگار و چیزهای فراموش شده مجموعه‌ای با موضوع خاطرات و غم و اندوه است. داستان‌هایی که در این مجموعه گردآوری شده، در مورد ازدست‌دادن و اتفاقات بعد از آن صحبت می‌کنند. ازدست‌دادن یک عزیز، یک مکان، یک فرهنگ. نویسنده در این داستان‌ها، دنیایی با مرزهایی باریک میان گذشته و حال، دنیای مادی و معنوی و زندگان و مردگان ترسیم می‌کند. مرزهایی که کم‌کم محو می‌شوند و خواننده را به این فکر وامی‌دارند که شخصیت داستان کیست؟ روح، انسان، روح یک حیوان، یک شیء و یا یک خاطره؟

در این مجموعه ده داستان تحسین شده با حال و هوای شبح‌وار ژاپنی آمده است. ناکاجیما در نثری زیبا و فریبنده، مردان و زنانی را به تصویر می‌کشد که دچار فراموشی فرهنگی شده‌اند و از اینکه چقدر تسخیر شده‌اند بی‌خبرند، با خاطرات تکه‌تکه شده از جنگ و اشغال، سنت‌های محو شده، ساختمان‌هایی که در اثر طوفان‌های آتش و بولدوزرها از دست رفته‌اند.

خواندن کتاب خاطرات ماندگار و چیزهای فراموش شده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای دوستداران رمان معاصر مناسب است.

بخشی از کتاب خاطرات ماندگار و چیزهای فراموش شده

«تاکاشی دست برادر کوچک خود را در دست گرفت و به راه افتاد. در پایان مسیر باریکی که با گلدان تزیین شده بود، فضای وسیعی پوشیده از چمن در کنار رود سومیدا رسیدند. در سمت چپشان، پل متحرک و عظیم کاچی دوکی که باز و بسته می‌شد قرار داشت.

آن‌سوی پل، در طرف دیگر رودخانه، بیمارستانی قرار داشت که توسط ارتش اشغالگر مصادره شده بود و معبد هونگانجی که سالن اصلی‌اش به سبک هندی‌ها ساخته شده بود، نیز آنجا بود. جلوتر، آن سوی پل میهارا، ساختمان قدیمی برج ساعت در گینزا قرار داشت که اکنون به عنوان فروشگاه اختصاصی ارتش استفاده می‌شد...»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۶۶ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۶۶ صفحه

قیمت:
۶۳,۰۰۰
تومان