دانلود و خرید کتاب اردوی رنگی رنگی آتوسا صالحی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اردوی رنگی رنگی اثر آتوسا صالحی

کتاب اردوی رنگی رنگی

معرفی کتاب اردوی رنگی رنگی

کتاب اردوی رنگی رنگی نوشتۀ آتوسا صالحی در نشر افق به چاپ رسیده است. این کتاب، مکملی برای کتاب فارسی دورۀ دبستان است و به کودکان کمک می‌کند علاوه بر تسلط بهتر به الفبا و جمله‌سازی، تخیلشان را به کار بگیرند، با مشاغل آشنا شوند و فعالیت‌های متنوع انجام دهند.

درباره کتاب اردوی رنگی رنگی

اردوی رنگی‌ رنگی، در مجموعۀ کتاب کلاس اولی، کتاب اولی قرار دارد. این مجموعه، بر اساس درس‌های کتاب فارسی دورۀ دبستان طراحی شده است؛ به‌ویژه کلاس اول دبستان، اولین مواجهۀ جدی کودک با کتاب است و به او فرصتی مهم برای کتاب‌خوان شدن می‌دهد. باید توجه داشت که کتاب درسی برای پرورش مهارت روان‌خوانی و کتاب‌خوانی کودکان کافی نیست. یکی از اهداف این مجموعه آن است که دانش‌آموز کلاس اولی‌ در همان ماه‌های اول آموزش، حروف الفبا را به‌خوبی یاد بگیرد. یکی از ایده‌های بسیار خوب برای این منظور، داستان‌خوانی است. هر کدام از کتاب‌های مجموعۀ کلاس اولی، کتاب اولی بر اساس حروفی نوشته‌ شده‌اند که کودکان دبستانی درس‌به‌درس با آن‌ها پیش می‌روند. با این شیوه کودک می‌تواند هم‌زمان با آموزش حروف مدرسه، کتاب داستان مربوط به همان حروف را بخواند و ضمن تمرین، مهارتش را تقویت کند. در پایان هر کتاب هم فعالیت‌هایی گنجانده شده است که به او امکان می‌دهد با خواندن جمله‌های طولانی‌تر، دایرۀ واژگان خود را گسترش دهد و همچنین دیکته‌هایش را با غلط کمتر بنویسد و بتواند بهتر جمله‌سازی کمک کند‌. این مجموعه تأکید می‌کند کودکانی که در ابتدای مسیر فارسی‌آموزی هستند با خواندن داستان‌های سطح ۱ تا ۵ می‌توانند مرحله‌به‌مرحله با حروف الفبا و صداهای بیشتری آشنا شوند، به‌مرور کتاب‌های پرحجم‌تری بخوانند، مهارت خواندن و نوشتن خود را ارتقا دهند و اعتمادبه‌نفس بیشتری پیدا کنند. این مجموعه، از قصه‌های جذاب با جمله‌های کوتاه، واژه‌های آسان و حروف خوانا همراه با صداگذاری استفاده کرده است.

اردوی رنگی‌رنگی یکی از کتاب‌های سطح ۲ از مجموعۀ کتاب کلاس اولی، کتاب اولی و برای کودکانی مناسب است که کتاب فارسی اول دبستان را تمام کرده‌اند یا در کلاس دوم دبستان تحصیل می‌کنند و می‌خواهند با خواندن داستان‌های طولانی‌تر، مهارت روان‌خوانی و درک مطلب خود را افزایش دهند. فعالیت‌های پایان کتاب نیز به کودکان کمک می‌کند تا واژه‌های جدید را تمرین کنند و در بازخوانی، معنی متن را بهتر دریابند. در این کتاب می‌خوانیم که روز اردو است و پریا با هم‌کلاسی‌ها و آموزگارشان به دنیای رنگی‌ رنگی می‌‌رود. دنیای رنگی‌رنگی یک مجموعۀ تفریحی و آموزشی است که بچه‌ها می‌توانند در آنجا با شغل‌های مختلف آشنا شوند. یک ویژگی مهم کتاب این است که علاوه‌ بر تقویت روان‌خوانی، کودکان را با مشاغل مختلف آشنا می‌کند، ایده‌هایی برای پژوهش پیشنهاد می‌دهد و بازی‌های نمایشی معرفی می‌کند. والدین و معلمان می‌توانند با کتاب اردوی رنگی‌رنگی به کودکان لذت تجربۀ یک اردوی خیالی هیجان‌انگیز را هدیه بدهند و دربارۀ انواع مشاغل یا شغل موردعلاقۀ بچه‌ها گفت‌وگو کنند و فعالیت‌های متنوع انجام دهند. این کتاب مصور و حاوی تصاویر رنگارنگ است که لذت خواندن آن را دوچندان می‌کند.

خواندن کتاب اردوی رنگی رنگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به کودکان دبستانی، والدین و معلمان پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۷٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

حجم

۵۷٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

قیمت:
۳۲,۵۰۰
تومان