دانلود و خرید کتاب معجزه بازی های آموزشی مریم صدر آرا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب معجزه بازی های آموزشی اثر مریم صدر آرا

کتاب معجزه بازی های آموزشی

نویسنده:مریم صدر آرا
ویراستار:بهمن پرتو
امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب معجزه بازی های آموزشی

کتاب معجزه بازی های آموزشی نوشتهٔ مریم صدرآرا است. انتشارات مانیان این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر حاوی ۵۰ بازی آموزشی برای یادگیری علوم متوسطهٔ اول است.

درباره کتاب معجزه بازی های آموزشی

کتاب معجزه بازی های آموزشی ابتدا درمورد تعریف و تأثیر بازی‌های آموزشی سخن گفته و سپس به بازی‌های آموزشی قابل‌اجرا در کلاس درس پرداخته است. باتوجه‌به چالش‌هایی که در یادگیری برخی مباحث کتب درسی برای دانش‌آموزان این نویسنده رخ می‌داد، بر آن شد تا تجربیات خود را که ترکیبی از بازی‌های آموزشی، طنز و شوخی، نمایش و عینی‌سازی و... بوده است، در دسترس همگان قرار دهد تا همکاران و مدرس‌های دیگر و حتی دانش‌آموزان بتواننداز آن برای لذت‌بخش‌کردن محیط یاددهی و یادگیری استفاده کنند. بازی‌های این کتاب در قالب مفاهیم درسی علوم تجربی بیان شده است. مریم صدرآرا معتقد است که معلمی نه‌تنها یک شغل و حرفه است بلکه ذوق، هنر و عشق نیز هست.

خواندن کتاب معجزه بازی های آموزشی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دانش‌آموزان مقطع متوسطهٔ اول پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب معجزه بازی های آموزشی

«با توجه به اینکه رشته‌ی تحصیلی خودم کارشناسی ارشد شیمی آلی هست، اما به دبیران سایر رشته‌ها نیز توصیه می‌نمایم تا با استفاده از بازی‌هایی که در این کتاب گنجانده‌شده و تغییر مفاهیم آن به درس موردنظر خود، از بازی‌های مختلف و متنوع آن بهره گیرند و بدین طریق آموزش را برای خود و دانش‌آموزان گرامی لذت‌بخش نمایند. بخشی از این بازی‌ها، فی‌البداهه بوده و در حین تدریس به ذهنم خطور می‌کرد و همان لحظه در کلاس، به همراه دانش‌آموزان اجرا می‌نمودم و به‌نوعی یک نوآوری به شمار می‌رفت و اکثر آن‌ها بسیار کم‌هزینه، آسان و قابل‌دسترس بوده و به‌راحتی می‌توان محیط کلاس را با آن‌ها بانشاط ساخت.»

نظرات کاربران

Davood Rajabi
۱۴۰۲/۰۳/۱۵

دوستان دقت کنید نمونه کتاب می تواند صفحات تصادفی باشد،از نمونه ی قرار داده شده چگونه می توان کتاب را قضاوت نمود؟

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۵۸ صفحه

حجم

۴٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۵۸ صفحه

قیمت:
۴۷,۶۰۰
تومان