دانلود و خرید کتاب آیا روزی از دستت رها خواهم شد؟ کاریل مک براید ترجمه سحر صالحی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آیا روزی از دستت رها خواهم شد؟ اثر کاریل مک براید

کتاب آیا روزی از دستت رها خواهم شد؟

دسته‌بندی:
امتیاز:
۱.۵از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب آیا روزی از دستت رها خواهم شد؟

کتاب آیا روزی از دستت رها خواهم شد؟ نوشتهٔ کاریل مک براید و ترجمهٔ سحر صالحی است. انتشارات راوشید این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب آیا روزی از دستت رها خواهم شد؟

چگونه جدایی پردردسر از همسر خودشیفته را مدیریت کنید و خانواده را از نو بسازید؟ کتاب آیا روزی از دستت رها خواهم شد؟ در این مورد سخن گفته است. نویسندهٔ ای اثر بر تخصص خود تکیه کرده است تا مردان، زنان و کودکان آسیب‌دیده از سوی اعضای خودشیفتهٔ خانواده را درمان کند و از مرحلۀ طلاق به‌سوی زندگی نو پیش ببرد. خودشیفتگی نوعی اختلال شخصیت است که مفهومی فراتر از خودخواهی و خودبینی دارد. خودشیفتگی علت رایجی در پس مشکلات زناشویی و خانوادگی به شمار می‌رود. آدم‌های خودشیفته ظرفیت عشق‌ورزیدن به دیگران را ندارند، قادر نیستند عواطف دیگران را درک کنند یا حسی از همدردی بروز بدهند. خودشیفته‌ها در نیاز به ستایش و توجه دیگران دچار خودبزرگ‌بینی می‌شوند، توانایی‌های خود را دست‌بالا می‌گیرند و با بدرفتاری عاطفی قصد دارند اطرافیان را خوار و خفیف کنند. رابطۀ نزدیک داشتن با همسر خودشیفته موجب نابودی آرزوها، رؤیاها و آرامش ذهن می‌شود و در نهایت سلامتی عاطفی فرزندان و حتی امنیت مالی خانواده را به نابودی می‌کشاند. 

اگر این روزها به شریک زندگیتان نگاه می‌کنید و با دلسردی می‌اندیشید که چطور روزی از این موقعیت رها خواهید شد، باید مصمم باشید و حس ناتوانی نکنید. کاریل مک براید به‌عنوان یکی از کارشناسان روانکاوی در حوزۀ خودشیفتگی، در این کتاب توصیه‌های کاربردی و اثبات‌شده‌ای ارائه داده است که به حفظ و پرورش شخصیت شما و فرزندانتان در طول فرایند دشوار طلاق یاری می‌رساند؛ همچنین پیشنهادهایی داده که چطور با جدایی از همسر خودشیفته و روال‌های حقوقی کنار بیایید؛ البته این کتاب کسی را به طلاق تشویق نمی‌کند، بلکه ابتدا تلاش می‌کند تا همسران با اطمینان ویژگی‌های شخصیتی یکدیگر را از زاویۀ خودشیفتگی بشناسند و سپس تصمیمی عاقلانه بگیرند.

خواندن کتاب آیا روزی از دستت رها خواهم شد؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران همهٔ افراد متأهل پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۷۹ صفحه

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۷۹ صفحه

قیمت:
۳۷,۰۰۰
تومان