دانلود و خرید کتاب زبان بدن جو ناوارو ترجمه امیر انصاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زبان بدن اثر جو ناوارو

کتاب زبان بدن

معرفی کتاب زبان بدن

کتاب زبان بدن؛ آنچه بدن می‌گوید نوشتهٔ جو ناوارو و ترجمهٔ امیر انصاری است و انتشارات آموخته آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب زبان بدن

جو ناوارو، افسر سابق FBI، سخنران حرفه‌ای، استاد دانشگاه سنت لئو و متخصص شناخته‌شده درزمینهٔ رفتار غیرکلامی، در کتاب زبان بدن توضیح می‌دهد که چگونه به‌سرعت زبان بدن مردم را دریابید. رمزگشایی احساسات و رفتارها، جلوگیری از مشکلات پنهان و جست‌وجوی رفتارهای فریبنده نکاتی است که در این کتاب به آنها اشاره شده است. شما همچنین خواهید آموخت که زبان بدن شما، چگونه رئیس، خانواده، دوستان و غریبه‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد. در این کتاب خواهید آموخت:

- غرایز بقای باستانی و کهن که از زبان بدن نشئت می‌گیرند.

- چرا صورت آخرین قسمت از بدن است که احساسات واقعی فرد را نشان می‌دهد؟

- انگشت شست، پا و پلک‌ها دربارهٔ خلق و خو و انگیزه های آشکار چه می‌گویند؟

- رفتارهای قدرتمندی که اعتماد به نفس و احساسات حقیقی ما را نشان می‌دهند.

- رفتارهای غیرکلامی ساده که بلافاصله ایجاد اعتماد می‌کنند.

- رفتارهای غیرکلامی ساده که بلافاصله اختیارات را منتقل می‌کنند.

این کتاب پر از مثال‌هایی است از تجارب حرفه‌ای ناوارو و به ما راه‌های جدیدی را یاد می‌دهد تا جهان را کشف کنیم. همچنین تصاویر کتاب کمک می‌کنند تا بهتر بتوانید رفتارها را شناسایی کرده و مورد بررسی قرار دهید. 

برخلاف بسیاری از کتاب‌های دیگری که دربارهٔ رفتار غیرکلامی نوشته شده است، اطلاعاتی که در اینجا ارائه می‌شود، به جای نظر شخصی و گمانه‌پردازی‌های نظری، مبتنی بر حقایق علمی و یافته‌های آزمایش‌های میدانی است. علاوه بر این، در این کتاب بر موضوعی تأکید شده است که در آثار دیگر غالباً نادیده گرفته شده است. با خواندن این کتاب غافلگیر خواهید شد که کدام بخش از بدن افراد، صادقانه‌ترین قسمت است. همچنین این کتاب به بررسی مغز انسان می‌پردازد تا ببینیم که کدام بخش از مغز بر رفتارهای غیرکلامی ما تسلط دارد و چگونه رفتارهای ما را کنترل می‌کند. ناوارو با تقسیم‌بندی کتاب به ۹ بخش، قسمت‌های مختلف بدن را از نظر رفتار غیرکلامی مورد بررسی قرار می‌دهد تا با مشاهده و بررسی دقیق بتوانید آنچه مردم به صورت ناخودآگاه منتقل می‌کنند دریابید.

پس این کتاب را بخوانید و اطلاعات غیر کلامی خود را افزایش دهید. پس از مطالعهٔ کتاب می‌توانید تنها با یک نگاه، آنچه رفتار غیرکلامی و بدن افراد می‌گوید کشف کنید. همچنین به شما کمک می‌کند تا رفتارهای خودتان را بررسی کرده و برای پیشرفت و بهبود زبان بدن‌تان تلاش کنید.

خواندن کتاب زبان بدن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

ناوارو این کتاب را بهترین پیشنهاد برای همهٔ افراد با هر شغل و مقامی می‌داند. اگر به دنبال شغل جدیدی هستید و باید در مصاحبه‌های استخدامی شرکت کنید، اگر در ارتباط با زیردستانتان به مشکل برخورده‌اید، اگر به دنبال روابط عاشقانه و ازدواج هستید یا در برقراری ارتباط با فرزند نوجوانتان مشکل دارید، این کتابی است که به کارتان می‌آید.

بخشی از کتاب زبان بدن

«هرگاه دربارهٔ "زبان بدن" تدریس می‌کنم، این سؤال همواره از من پرسیده می‌شود: "جو، در وهلهٔ اول چه چیزی باعث شد به مطالعهٔ رفتار غیرکلامی علاقه‌مند شوی؟" این‌طور نبوده است که برای این کار برنامه‌ریزی کرده باشم، نتیجهٔ شیفتگی دیرپای من در قبال این موضوع هم نبوده بلکه خیلی واقع‌بینانه‌تر از این حرف‌ها بوده است. این علاقه از دل ضرورت متولد شد، نیاز به انطباق موفق با روش کاملاً جدید زندگی. زمانی که هشت ساله بودم، به‌عنوان یک تبعیدی از کوبا به آمریکا آمدم. تنها چند ماه پس از عملیات خلیج خوک‌ها بود که کشور را ترک کردیم و صادقانه بگویم، فکر می‌کردیم فقط مدت کوتاهی را به‌عنوان پناهنده اینجا می‌مانیم.

من که در اوایل نمی‌توانستم انگلیسی صحبت کنم، همان کاری را کردم که هزاران مهاجر دیگری که به این کشور می‌آمدند کرده بودند. فوراً یاد گرفتم که خودم را در مدرسه با همکلاسی‌های جدیدم وفق بدهم، باید از زبان "دیگری" که دور و برم تکلم می‌شد، یعنی زبان رفتار غیرکلامی، آگاه می‌شدم و به آن حساس می‌بودم. متوجه شدم که این زبانی است که می‌توانم فوراً ترجمه و درکش کنم. در ذهن کم‌سن‌وسالم، بدن انسان را نوعی بیلبورد می‌دیدم که آنچه را که در فکر فرد بود، از طریق ژست‌ها، حالت‌های صورت، و حرکات فیزیکی که برایم قابل‌خواندن بود، منتقل (تبلیغ) می‌کرد. بدیهی است که به مرور زمان، انگلیسی را یاد گرفتم و حتی کم‌کم تسلطم را به زبان اسپانیایی از دست دادم، اما زبان غیرکلامی را هرگز فراموش نکردم. در سنین پایین، کشف کردم که همیشه می‌توانم به ارتباطات غیرکلامی تکیه کنم.

یاد گرفتم که زبان بدن را برای رمزگشایی آنچه که همکلاسی‌ها و معلمانم در تلاش بودند به من بفهمانند و احساس‌شان دربارهٔ من استفاده کنم. یکی از اولین چیزهایی که متوجه شدم این بود که دانش‌آموزان و معلمانی که واقعاً مرا دوست داشتند، زمانی که اولین بار مرا می‌دیدند که وارد کلاس می‌شوم، ابروهایشان را (به حالت قوسی شکل) بالا می‌اندازند. از سوی دیگر، کسانی که خیلی از من خوششان نمی‌آمد، زمانی که مرا می‌دیدند، کمی اخم به چهره می‌انداختند و این رفتاری است که وقتی شاهدش باشی، دیگر هرگز فراموشش نمی‌کنی. این اطلاعات غیرکلامی را همانند هر مهاجر دیگری، فوراً برای ارزیابی دیگران و ایجاد روابط دوستی، برقراری ارتباط علی‌رغم وجود مانع زبانی آشکار، اجتناب از دشمنان و پرورش روابط سالم به کار گرفتم. سال‌ها بعد، همین رفتارهای غیرکلامی چشمی را به کار گرفتم تا در مقام مأمور ادارهٔ تحقیقات فدرال، گره پرونده‌های جنایی را باز کنم.

من، بر پایهٔ پیشینه، تحصیلات و آموزش‌هایم، می‌خواهم یادتان بدهم که جهان را از نگاه کارشناس ارتباطات غیرکلامی FBI ببینید: محیطی سرزنده و پویا که در آن همهٔ تعاملات انسانی با اطلاعات طنین‌انداز می‌شود و فرصتی برای استفادهٔ زبان خاموش بدن برای افزودن بر غنای دانش‌تان از آنچه که در فکر مردم می‌گذرد، احساس‌شان و کارهایی که قصد انجامشان را دارند. استفاده از این دانش کمک خواهد کرد که خود را از دیگران متمایز کنید. همچنین، شما را حفاظت خواهد کرد و بینش‌هایی را از رفتار انسان در اختیارتان می‌گذارد که پیشتر از نگاه‌تان پنهان مانده بود.»

نظرات کاربران

شادمهر
۱۴۰۲/۰۳/۱۸

کتاب خیلی خوب هست عکس هایی داره که به درک بهتره شما کمک می‌کند علاوه بر اون نویسنده (جو ناوارو) که مأمور FBI هست داستان های جالبی از تجربیات خودش در بازجویی های FBI از جاسوس ها و نحوه تشخیص

- بیشتر
mohm_ir
۱۴۰۲/۰۶/۲۱

ممنون میشم کتاب با اسم همین نویسنده و همین عنوان رو با ترجمه خانم تاجمیری رو هم قرار بدید ( انتشارات پوشیتا)

کاربر ۵۳۴۲۰۵۱
۱۴۰۲/۱۱/۱۴

خیلی عالی در زندگی به درد میخوره

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۵۳٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

حجم

۸۵۳٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

قیمت:
۱۳۶,۰۰۰
۶۸,۰۰۰
۵۰%
تومان