دانلود و خرید کتاب افسانه سیدمحمدعلی حافظی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب افسانه اثر سیدمحمدعلی حافظی

کتاب افسانه

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب افسانه

کتاب افسانه نوشتهٔ سیدمحمدعلی حافظی است و انتشارات خادم الرضا (ع) آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب افسانه

رمان «افسانه» افسانه‌ای است حقیقی، حقیقتی مملو از واقعیت. این اثر مجموعه‌‌ای از اتفاقات زندگی اطرافیان و بیماران سیدمحمدعلی حافظی، مؤلف است که به عنوان مشاور با آن‌ها سخن گفته است. به رسم همه‌ٔ پزشکان و براساس سرّ حرفه‌‌ای که باید راز مراجعین محجوب و مستور بماند، در این اثر از مسائل مریض و مراجعه‌کننده‌ای که جزو اسرار باشد، مطلبی به میان نیامده است؛ بلکه مطالب جهت آشنایی و بهره‌گیری و انتقال تجارب بیان شده‌اند. داستان حاضر قهرمان ندارد و دنبال قهرمان‌پروری هم نیست؛ چراکه مؤلف معتقد است زندگی آدم‌های معمولی، به قدر کافی خواندنی و آموزنده است. شایسته است به وقایع معمول زندگی دقیق‌تر و عمیق‌تر بنگریم و به پیامدهایش بیشتر توجه کنیم.

خواندن کتاب افسانه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران داستان ایرانی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از  کتاب افسانه

«پدر و مادر پروين ستاری كم كم متقاعد شدند اين ازدواج وصله ناجوری است. آنها از آينده بيمناک بودند و آتش تازه شعله برافروخته شان، به سرعت سرد شد. از ديد و بازديدهای خانوادگی با خاندان تبريزی خبری نبود. فاصله خانواده‌ها عميق‌تر و رابطه شان سردتر می‌شد. وقتی يكی از دوستان دكتر هدايت قصد خود را برای شركت در آزمون و رفتن به آمريكا اعلام كرد دكتر هم تصميم قطعی خود را گرفت و ثبت نام ECFMG

كرد.

دكتر هدايت تمام وقت به كتاب‌هايش چسبيد و ماه‌های آخر تحصيل را زمان طلايی خود می‌دانست لذا به همسر حامله‌اش كمتر توجه داشت. خانه هم كه می‌آمد تمام فكر و ذكرش كتاب‌های پزشكی و واژه نامه بود.

بالاخره بغض پروين تركيد و گفت: بايد بين من و فرزندت با كتاب‌ها يكی را انتخاب كنی!»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۹۴ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۹۴ صفحه

قیمت:
۲۱,۰۰۰
تومان