دانلود و خرید کتاب جهش یافتگان ۲ دانیال قناعتیان چیذری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جهش یافتگان ۲ اثر دانیال قناعتیان چیذری

کتاب جهش یافتگان ۲

معرفی کتاب جهش یافتگان ۲

جهش یافتگان ۲ کتابی تخیلی نوشته‌ٔ دانیل جی‌اچ‌جی است و انتشارات بونیز آن را منتشر کرده است. داستان جهش‌ یافتگان از این قرار است که در قرن ۲۱، زمین شاهد بحران‌های مختلفی است. قحطی، جنگ، آلودگی هوا و... که اگر درست به این موضوعات رسیدگی نشود، نژاد انسان منقرض خواهد شد.

درباره‌ کتاب جهش یافتگان ۲

این کتاب کوتاه، ادامه‌ٔ داستان هیجان‌انگیزی است که در جلد اول آن شروع شده است. سرشار از اتفاقات غیرمنتظره که هرچه به جلو پیش برویم، علاقه‌ٔ بیشتری برای خواندن ادامه‌ٔ داستانش پیدا می‌کنیم. دانیل جی‌اچ‌جی در صحنه‌های کتاب جهش‌ یافتگان، برخورد شخصیت‌های مختلف را با انواع بحران‌ها به نمایش می‌کشد.

داستان مجموعهٔ جهش‌یافتگان از این قرار است: در قرن ۲۱، زمین شاهد بحران‌های مختلفی است. قحطی، جنگ، آلودگی هوا و... که اگر درست به این موضوعات رسیدگی نشود، نژاد انسان منقرض خواهد شد. در این اوضاع آشفته، شرکت جهش‌یافتگان راهکاری برای این مشکلات دارد؛ ولی باید دید راهکارش منطقی است یا خیر... . توماس و سامی (جولیا)، ناخواسته در برنامه‌های این شرکت قرار می‌گیرند. روزهای سختی پیش رویشان قرار دارد، ولی توماس چیزی فراتر از یک انسان معمولی است. او به یک جهش‌یافته تبدیل شده است و اتفاقات داستان را به زیبایی رقم می‌زند. این بار او برای نجات خواهرش با دیگر جهش‌یافتگان وارد نبردی فرا انسانی می‌شود.

فضای داستان در شهر نیویورک اتفاق می‌افتد.

فهرست کتاب جهش یافتگان ۲ عبارت است از:

بخش اول: مبارزه خیابانی

بخش دوم: نیازمند گروه

کتاب جهش یافتگان ۲ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این اثر برای افرادی نوشته شده که به دنیای تخیل علاقه دارند؛ آن عده که عاشق مبارزه هستند و تشنهٔ هیجانات عاشق این داستان می‌‌شوند. این کتاب مناسب افرادی است که به داستان‌های خارجی، تخیلی، ابرقهرمانی و هیجانی علاقه دارند.

درباره‌ دانیل جی‌اچ‌جی

نام اصلی نویسنده دانیال قناعتیان جبذری هست. او نویسنده‌ٔ نوجوانی است که کارنامه‌ٔ ادبی خود را با کتاب جهش‌ یافتگان آغاز کرده است. طبق گفته‌ٔ خود نویسنده، علاقه‌ٔ خاصی به کتاب‌های هری پاتر دارد. از طرفی عاشق فیلم‌های کمپانی مارول هم هست. 

بخشی از کتاب جهش یافتگان ۲

  مردی بر سر یک میز نشسته بود و اطرافش تاریک بود. به همین خاطر چهره‌ی او به طور کامل مشخص نبود. صدایی بی روح به او گفت:

ـ نمی‌دونم با شرکت جهش‌یافتگان آشنایی داری یا نه؛ یه شرکت غیر قانونی هست که هیچ مافیایی جرئت در افتادن با اون رو نداره. این شرکت در روزهای اخیر اقدامات عجیبی انجام داده که بیشتر آن‌ها از چشم ما پنهان مونده. ما می‌خوایم از کارهای اونا سر در بیاریم.

ـ به همین خاطر اومدید سراغ من؟

ـ بله! چون تو بهترین جاسوس ما هستی...

ـ این مأموریت رو قبول می‌کنم اما تسلیحات می‌خوام.

ـ هر چیزی که بخوای در اختیارت قرار می‌دیم؛ ولی بعد از شروع مأموریت، به دلیل مسائل امنیتی ما نمی‌تونیم هیچ ارتباطی با تو برقرار کنیم. یعنی فقط خودتی و خودت.

  مرد لبخندی زد و گفت:

ـ باز هم قبول می‌کنم. راستش من برای این جور عملیات‌ها ساخته شدم.

ـ پس تا پایانش برو و کار رو تموم کن.

اتاق، سرد و نسبتا تاریک بود. سامی در گوشه ای از اتاق نشسته و زانوهایش را در آغوش گرفته بود...



نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۵۶ صفحه

حجم

۴٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۵۶ صفحه

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان