دانلود و خرید کتاب تصویر سبز و مسئولیت اجتماعی کسب و کار و بررسی برخی عوامل آن امیر علیزاده چمازکتی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تصویر سبز و مسئولیت اجتماعی کسب و کار و بررسی برخی عوامل آن اثر امیر علیزاده چمازکتی

کتاب تصویر سبز و مسئولیت اجتماعی کسب و کار و بررسی برخی عوامل آن

معرفی کتاب تصویر سبز و مسئولیت اجتماعی کسب و کار و بررسی برخی عوامل آن

کتاب تصویر سبز و مسئولیت اجتماعی کسب و کار و بررسی برخی عوامل آن نوشته امیر علیزاده چمازکتی است. این کتاب را انتشارات ندای کارآفرین منتشر کرده است.

درباره کتاب تصویر سبز و مسئولیت اجتماعی کسب و کار و بررسی برخی عوامل آن

زمانی تصور بر این بود که سازمان‌ها و تولیدکنندگان صرفاً در مقابل سهامداران و کارکنان مسئولاند و یا اینکه می‌بایست بهترین محصول مصرفی را با قیمت پایین‌تر و کیفیت بالاتر به دست مشتری برسانند غافل از اینکه محصول چه آثار و عواقب ثانوی داشته باشد. رقابت شدید، افزایش جمعیت و کمیابی منابع، آلودگی محیط باعث به وجود آمدن رویکردهای نوین به سازمان و مدیریت شد که تعهد و مسئولیت اجتماعی نیز نتیجه آن تحولات بود. در واقع شاید بتوان گفت که مطرح شدن این مسئولیت پاسخی بود به نیازها و چالش‌های محیطی. در ضمن اصول اخلاقی در کسب و کار نیز حکم می‌کند که شرکت‌ها مطلع باشند که فعالیت‌هایشان چگونه منافع دیگران را تحت تأثیر قرار می‌دهد. اینکه مسئولیت اجتماعی صرفاً مسائل محیطی را در برمی‌گیرد ساده‌انگاری است چرا که این تعهد تأثیر بسزایی روی آمیخته‌های بازاریابی داشته و موجب جرح و تعدیل آن‌ها می‌شود. افزایش نگرانی و آگاهی‌های عمومی نسبت به سلامت و حفاظت از محیط زیست منجر به این شده است که مصرف کنندگان در خریدهای خود مسائل زیست محیطی را مدنظر قرار دهند.

خواندن کتاب تصویر سبز و مسئولیت اجتماعی کسب و کار و بررسی برخی عوامل آن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام فعالان حوزه کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب تصویر سبز و مسئولیت اجتماعی کسب و کار و بررسی برخی عوامل آن

بازاریابی سبز یا زیست محیطی، ابزاری برای توسعه پایدار و ارضاء نیازهای ذی‌نفعات مختلف است و شامل تمام فعالیت‌هایی است که برای ایجاد و تسهیل مبادلت به منظور ارضای نیازها و خواسته‌های بشری طراحی می‌شود، به طوری که این ارضای نیازها و خواسته‌ها با حداقل اثرات مضر و مخرب بر روی محیط زیست باشند. کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه به صورت فزاینده‌ای با مشکلات زیست محیطی روبه‌رو شده‌اند که توجه به بازاریابی سبز یکی از راهکارهای کاهش این مشکلات است. در حقیقت بازاریابی سیز فرآیند مدیریتی کل‌نگر است که عهده‌دار شناسایی، پیش‌بینی و ارضا نیازهای مشتریان و جامعه به گونه‌ای سودآور و در عین حال پایدار است. که ارتباط تنگاتنگی بر قصد اعتماد مشتری دارد (بانتی و همکاران، ۲۰۱۵)بازاریابی سبز ترکیبی از اخالق و مسئولیت اجتماعی شرکت است که به مشاغل کمک می‌کند تا به یک نهاد مسوول اجتماعی تبدیل شوند. پنج عامل مهم در ابعاد گرایش بازاریابی (روند سبز شدن، مدیریت زنجیره تأمین سبز، ابتکارات استراتژیک سیاست سبز، حفظ انرژی فعال و نوآوری بازاریابی سبز) وجود دارد. اعتماد یک عنصر اساسی در روابط است، بنابراین نقش آن در روابط تبادل اجتماعی بسیار مهم است. اعتماد به عنوان ابعادی دیده می‌شود که بستگی به صداقت ارائه شده، سطح دستیابی هر یک از طرفین در یک تجارت آن را نشان می‌دهد که بر رفتار خرید آنلاین مصرف‌کنندگان تأثیر می‌گذارد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان