دانلود و خرید کتاب استخاره عبیدالله بادپا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب استخاره اثر عبیدالله بادپا

کتاب استخاره

انتشارات:انتشارات ندوی
امتیاز:
۳.۵از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب استخاره

کتاب استخاره نوشتۀ عبیدالله بادپا است. در این کتابچه روش استخاره نبوی به‌اختصار بیان شده است تا عموم مسلمانان در مواقع سردرگمی و کشمکش‌های ذهنی از این ارمغان نبوی استفاده نمایند. ضمن آن به استخاره‌های غیرمشروع نیز اشاره شده است تا از آنها اجتناب ورزند.

درباره کتاب استخاره

الله تبارک‌وتعالی انسان را آفریده و برای هدایت و راهنمایی او پیامبران را فرستاده است و در آخر همه آنها خاتم پیامبران رسول مکرم اسلام، حضرت محمد و با دین و احکامی جامع و شامل برای تمام ابعاد زندگی مبعوث شده است. سعادت حقیقی دنیا و آخرت از آن کسی است که در کردار و رفتار و تمام شئون زندگی خویش، گفتار و رهنمودهای پیامبر اسلام را فرا راه خویش قرار دهد.

یکی از رهنمودهای زیبای خاتم پیامبران خواندن نماز استخاره در مواقع تردد و کشمکش ذهنی است، انسان مؤمن وقتی برای انجام‌دادن یا انجام ندادن یک کار در یک دوراهی قرار می‌گیرد، عمل استخاره مطابق سنت پیامبر بهترین راه‌حل برای اوست.

خواندن کتاب استخاره را به چه کسی پیشنهاد می کنیم؟

کتاب استخاره برای افرادی که به استخاره علاقه دارند و مایل‌اند که در مورد آن بیشتر بدانند مناسب است.

بخش‌هایی از کتاب استخاره

نماز استخاره

در دین اسلام علاوه بر نمازهای فرائض پنج‌گانه، نمازهای دیگر واجب و نقل نیز وجود دارد، دایره نمازهای نفل خیلی وسیع است، مثلاً جایز است که بنده مؤمن غیر از اوقات مکروه (هنگام زوال آفتاب و وقت طلوع و غروب آفتاب) در هر زمان و اغلب مکان‌ها نماز نفل بخواند و از طریق آن قرب الهی را حاصل نماید. اما بعضی از نوافل، به زمان‌ها و مکان‌ها، اوضاع‌واحوال مخصوصی خوانده می‌شوند، بنابراین با نام و عنوان خاصی در مفاهیم شرعی و منابع دینی شهرت دارند مانند: تحیة الوضوء (نفل دوگانه پس از وضو)، تحیة المسجد (دو رکعت نفل هنگام واردشدن در مسجد)، نماز توبه، نماز باران، نماز آیات هنگام کسوف و خسوف و غیره. یکی از نمازهای نفل، نماز استخاره است.

• معنی استخاره

معنی لغوی استخاره: واژه استخاره از ماده «خیر» گرفته شده است که دارای معنی وسیع و گسترده‌ای است، چون هر چیز پسندیده و بهتر نفع و سود مادی خصلت و عادت معنوی را (خیر) می‌گویند؛ پس استخاره یعنی امر پسندیده و بهتر را طلب نمودن.

نظرات کاربران

کاربر 3874986
۱۴۰۲/۱۱/۱۹

کتاب با نگاهی غیر کارشناسی نوشته شده، سوگیری دارد، از فقه شیعه و تعالیم اهل بیت خالی است لذا بسیار کم عمق است، روشهای دیگر استخاره را به راحتی برچسب کفر و شرک میزند که از نظر علم کلام و

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۱۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۳ صفحه

حجم

۴۱۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۳ صفحه

قیمت:
۸,۰۰۰
تومان