دانلود و خرید کتاب جناب نارنجی وارد می شود علی‌اکبر زین‌العابدین
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جناب نارنجی وارد می شود اثر علی‌اکبر زین‌العابدین

کتاب جناب نارنجی وارد می شود

معرفی کتاب جناب نارنجی وارد می شود

کتاب جناب نارنجی وارد می شود نوشته علی‌اکبر زین‌العابدین است. کتاب جناب نارنجی وارد می شود را انتشارات پرتقال منتشر کرده است، این انتشارات با هدف نشر بهترین و با کیفیت‌ترین کتاب‌ها برای کودکان و نوجوانان تاسیس شده است. پرتقال بخشی از انتشارات بزرگ خیلی سبز است.

درباره کتاب جناب نارنجی وارد می‌شود

 جناب نارنجی وارد می‌ شود یک کمیک استریپ جذاب برای  کودکان ۷ سال به بالا است. جناب نارنجی با فرزندش نارنجک زندگی می‌کند. آنها خیلی شبیه آدم‌ها هستند اما انسان نیستند . آنها در زمان و جای مشخصی هم زندگی نمی‌کنند. احتمالا اجدادشان سال‌ها قبل از سرزمین نارنجستان به سرزمین‌های دیگر کوچ کرده‌اند .

 در این کمیک استریپ ۸۷ بخش میبینیم که ترتیب خاصی ندارند و می‌خوانیم که جناب نارنجی از فکرها و اتفاقات ساده روزمره‌اش تعریف می‌کند. مارا می‌خنداند و گاهی هم مجبورمان می‌کند فکر کنیم.

خواندن کتاب جناب نارنجی وارد می شود را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 کودکان هفت تا ۱۲ ساله مخاطبان این کتاب‌اند.

درباره علی اکبر زین‌العابدین

علی‌اکبر زین‌العابدین در سال ۱۳۵۹ به دنیا آمده است و از سال ۱۳۷۷ نوشتن برای کودک و نوجوان را  در نشریات ویزه کودک و نوجوان مثل سروش، رشد نوآموز، دانش‌آموز و...شروع کرده و تا امروز کتاب‌های «از کفش حلزونی تا حمام اتوماتیک»، مجموعه دوارده جلدی «تاریخ ایران» با عنوان «تاریخ عجیب و غریب ایران»، «یک پسر به علاوه کمی پدر»، «ضرب‌المثل‌های تاریخی» و«جام جهانی با بچه‌های ایرانی» را منتشر کرده است. او اکنون مدرّس کارگاه‌های آموزش نگارش «خانه مهارت» و مدرس چند مدرسه در تهران است.

نظرات کاربران

𝒌𝒆𝒓𝒎 𝒌𝒆𝒕𝒂𝒃📚🕊️
۱۴۰۰/۰۴/۲۳

عالیییییی😻 چاپیش رو دارم طنز و سرگرم کننده اس پیشنهاد میکنم حتما بخونید💋❤️ فقط لطفا کتاب رو تصحیح کنید چون اصلیش اینجوری نیس☹️🖐🏻

$parya$
۱۴۰۰/۰۵/۲۵

وای یادش بخیر جناب نارنجی تو مجله های هر هفته اول تا سوم بود خیلی دلم براش تنگ شده بود واقعا از طاقچه ممنونم😘😍😍😍 فقط طاقچه جان خواهشن به اسم کتاب نگاه کن و بعد رنگش کن😐😑 «باتشکر»

Ali barbar
۱۴۰۰/۰۵/۰۵

یادش بخیر‌ بیشتر موقع ها تو مدرسه مجله میدادن که داستان هایی از جناب نارنجی توش بود البته نارنجی بود😑

𝕄𝕖𝕧🍹🥢
۱۴۰۰/۰۸/۲۷

نمردیم و جناب نارنجی رو صورتی دیدیم😐💕 (عالی😚)

زینب سادات رضازاده
۱۴۰۰/۰۴/۲۴

با پسر نوجوانم خواندم و لحظه های شادی را برای ما بوجود آورد، از استادم ممنوم، فقط کاش نسخه الکترونیکی تصویرها صورتی نبود، نارنجی بودن☺️

Nazanin
۱۴۰۰/۰۵/۰۳

رنگ این کتاب در اصل نارنجی است و این از اسم شخصیت‌های داستانی هم پیداست. بنابراین، این که طاقچه اون رو به رنگ صورتی درآورده اشتباهی نیست که به‌راحتی بشه ازش چشم‌پوشی کرد.

Mibble
۱۴۰۱/۰۲/۲۷

واییی هر وقت میگین جناب نارنجی یاد مجله های نو اموز می افتم🤣

Karen
۱۴۰۰/۱۰/۲۶

من خیلی کتاب آقای نارنجی رادوست دارم 🍊🍊🍊🍊 و منتظر می مانم تا جلد بعدیش هم بیاید. کتاب آقای نارنجی خیلی بامزه بود.😂😂😂😂😂😂😂 من آن را در ۳روز خواندم و به شما دهم پیشنهاد میکنم این کتاب را مطالعه کنید و نظر خود

- بیشتر
AMIr AAa i
۱۴۰۱/۰۲/۰۵

بسیار عالی این کتاب مجموعه ی تمام داستان های جناب نارنجی هستش

🕊️📚kerm ketab
۱۴۰۲/۰۵/۰۱

سرگرم کننده و خنده دار😸 پیشنهاد میکنم حتما بخونید👌🏻

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۵٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۰۰ صفحه

حجم

۱۵٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۰۰ صفحه

قیمت:
۷۲,۰۰۰
تومان