بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب هنر اغواگری (خلاصه کتاب) | طاقچه
کتاب هنر اغواگری (خلاصه کتاب) اثر رابرت گرین

بریده‌هایی از کتاب هنر اغواگری (خلاصه کتاب)

۲٫۸
(۷۶)
هر چقدر که به دنبال کسی باشید، او از شما فرار می‌کند. همیشه افراد را تشنه نگه دارید و گاهی با جرعه‌ای آن‌ها را سیراب کنید. اگر همیشه آن‌ها را سیراب کنید، خیلی راحت از شما دور خواهند شد. این نکته را همیشه در نظر داشته باشید که اگر در شرایط خاص از افراد فاصله بگیرید، می‌توانید آن‌ها را تحریک کنید تا به سمت شما کشید شوند و خواسته‌هایتان را تامین کنند. انسان‌ها به طور ذاتی از خلأ گریزان هستند به همین دلیل دوست دارند تا با کلام و همچنین گرمای وجودی خودشان، این فضای خالی را پُر کنند.
Elham
آگاهانه مراقب اتفاق‌هایی که اطرافت‌تان رخ می‌دهند، باشید. هر چقدر حواس‌تان بیشتر جمع باشد و تدبیر به خرج دهید، کمتر زمین خواهید خورد و هرگز بدنام نخواهید شد.
Fattymah
همواره در زندگی کنترل احساسات خود را به دست بگیرید و اجازه ندهید که کسی از دنیای بیرون نسبت ضعف‌ها و ناتوانی‌های روحی شما آگاهی یابد. به این ترتیب باید آگاهانه رفتار کنید و همواره مراقب انسان‌های سودجو باشید که از شما برای رسیدن به خواسته‌های خودشان استفاده نکنند.
Elham
ببرید. برای موفقیت در زندگی شخصی و کاری تنها داشتن دانش و اطلاعات کافی نیست، بلکه باید بتوانید ارتباط موثری هم با دیگران برقرار کنید.
کاربر ۷۱۹۸۷۸۰
اگر در انزوا فرو رویم به راحتی بازیچه دست دیگران می‌شویم. اجازه ندهید که وسوسه‌ها، شما را از توجه به زندگی و اموری که باید آن را مدیریت کنید، دور کنند.
کاربر BHMAN P
تصویری که ما از خودمان در ذهن داریم بسیار مبالغه‌آمیز است و ما را خیلی بهتر از آنچه که واقعا هستیم، نشان می‌دهد. خودمان را مهربان، سخاوتمند، فداکار و باهوش می‌پنداریم. به خاطر اینکه اعتراف به محدودیت‌هایمان کاری دشوار است، نیاز داریم که خود را کمالِ مطلوب تلقی کنیم.
کاربر BHMAN P
ورود به قلمرو روح دیگران بهترین تکنیک برای تحت کنترل درآوردن آن‌ها است. چرا که در این شرایط این حس در طرف مقابل ایجاد می‌شود که او شما را تحت کنترل خود درآورده است، در حالی که برعکس است.
shaakyba
انسان‌هایی که هیچ کاستی در خود نشان نمی‌دهند، اغلب ترس، خشم و حسد را به دیگران منتقل می‌کنند و همه از آن‌ها فراری هستند. پس به جای پنهان کردن ضعف‌هایتان، راه‌های تبدیل شدن آن‌ها را به قدرت بیاموزید. اگر خودتان را به خاطر کاستی‌هایی که دارید ناراحت کنید، درمانده خواهید شد و حس دلسوزی مردم را برمی‌انگیزید که اصلا صورت خوشی ندارد. در چنین شرایطی بهترین کار این است که وقتی روحیات و اخلاقیات ویژه خود را به مردم نشان دادید، اجازه دهید که ضعف‌های شما را هم بشناسند. این کار جنبه‌های انسانی شما را بسیار پُر رنگ جلوه می‌دهد و باعث می‌شود گمان بد را از خود دور کنید. البته نقص‌ها در حد اعتدال خوب هستند. اگر بیش از اندازه خجالتی هستید، طوری که از همه فرار می‌کنید، ممکن است باعث ناامیدی دیگران شوید.
کاربر ۶۶۸۷۹۸۳
در نتیجه افرادی که سلطه‌جو هستند خیلی راحت می‌توانند با تحریکِ تهدید، تشویق و ایجاد احساس ناامنی، کنترل زندگی ما را در دست بگیرند و ما را در جهت خواسته‌های خود به حرکت درآورند.
کاربر BHMAN P

حجم

۷۱٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۲۷ صفحه

حجم

۷۱٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۲۷ صفحه

قیمت:
۹,۸۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد