دانلود کتاب صوتی اثر میکرو استرس با صدای اشكان فتولی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اثر میکرو استرس اثر راب کراس

دانلود و خرید کتاب صوتی اثر میکرو استرس

انتشارات:همراز
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی اثر میکرو استرس

کتاب صوتی اثر میکرو استرس نوشتهٔ راب کراس و کرن دیلن و ترجمهٔ امید حسینی است. گویندگی این کتاب صوتی را اشکان فتولی انجام داده و همراز آن را منتشر کرده است؛ کتابی در باب گونه‌ای از استرس.

درباره کتاب صوتی اثر میکرو استرس

کتاب صوتی اثر میکرو استرس از گونه‌ای استرس صحبت کرده است که معمولاً کمتر به آن توجه شده؛ نام این گونه «میکرواسترس» است. نویسنده‌های این کتاب صوتی توضیح داده‌اند که چطور باید این خرده‌استرس‌ها را بشناسیم و با آن‌ها مقابله کنیم. گفته شده است که وقتی میکرواسترس‌ها را شناختیم، می‌توانیم با آن‌ها مقابله کنیم. این دو نویسنده با تکیه بر آخرین تحقیقات روز، این پدیده را از نظر علمی توضیح داده‌اند؛ همچنین تجربه‌های گروهی از افراد را با ما به اشتراک گذاشته‌اند که مدت‌ها میکرواسترس‌ها را تحمل کرده‌اند، اما موفق شده‌اند شرایطی را ایجاد کنند که آن‌ها را قادر به پیشرفت در محل کار و زندگی شخصیشان کند. در کتاب صوتی اثر میکرواسترس به بررسی مسائل بسیار جزئی و کوچکی که در ظاهر بی‌اهمیت هستند اما شما را در زندگی عقب می‌رانند، پرداخته‌ شده است.

شنیدن کتاب صوتی اثر میکرو استرس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی اثر میکرو استرس

«اگر دیگران به ما اعتماد داشته باشند، به خاطرمان ریسک‌های بیشتری می‌کنند، با ما صادق هستند و از شخصیت و دستاوردهایمان پیش دیگران تعریف می‌کنند. وقتی چند ماه یا سال کنار کسی کار کنیم، بینمان اعتماد شکل می‌گیرد. باید همکاران‌مان را آن‌قدر خوب بشناسیم که دقیقاً بدانیم چه موقع و برای چه کاری می‌شود رویشان حساب کرد.

از طرف دیگر، بی‌اعتمادی روی عملکرد خودمان و همکارانمان تأثیر منفی می‌گذارد. وقتی به کسی اعتماد نداریم یا به نظرمان آدم خوبی نیست، نوع رایجی از استرس را تجربه می‌کنیم؛ اما این استرس مد نظر ما نیست. منظورمان نوعی از میکرواسترس است که به خاطر بی‌اعتمادی ایجاد می‌شود. متأسفانه اعتماد در خیلی از روابط کاری سخت به دست می‌آید، چون محیط‌های کاری امروزی به گونه‌ای هستند که گروه‌های کاری مدام عوض می‌شوند و افراد بین تیم‌های مختلف در سازمان جابه‌جا می‌شوند؛ خیلی وقت‌ها این تیم‌ها اولویت‌های ناسازگاری دارند و باید با هم رقابت کنند. خیلی وقت‌ها دچار میکرواسترس می‌شویم، چون همکارانمان و قابلیت‌هایشان را خوب نمی‌شناسیم یا نمی‌دانیم که می‌شود روی طرف مقابلمان حساب کنیم یا نه. همه‌گیری کرونا و افزایش دورکاری هم باعث شده فرآیند اعتمادسازی محدودتر شود، چون حالا وقت کمتری با همکارانمان می‌گذرانیم - این موضوع احتمال پیش‌آمدن سوءتفاهم را بیشتر می‌کند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۸ ساعت و ۳۵ دقیقه

حجم

۴۷۹٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۸ ساعت و ۳۵ دقیقه

حجم

۴۷۹٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۸,۰۰۰
تومان