دانلود کتاب صوتی رهبری آسان افراد سخت با صدای افشین اعتماد + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی رهبری آسان افراد سخت اثر آلن ویلت

دانلود و خرید کتاب صوتی رهبری آسان افراد سخت

معرفی کتاب صوتی رهبری آسان افراد سخت

کتاب صوتی رهبری آسان افراد سخت نوشتهٔ آلن ویلت و ترجمهٔ منصوره حکمی با صدای افشین اعتماد در انتشارات اژدهای طلایی منتشر شده است. این کتاب به ما می‌آموزد چگونه افراد خودمدار، بدبین، خودشیفته و سخت را مدیریت کنیم؟

درباره کتاب صوتی رهبری آسان افراد سخت

در جایگاه رهبر، وقتی ناچارید با افراد دشوار سروکار داشته باشید، چه کار می‌کنید؟ آن‌ها را از پروژه خارج می‌کنید؟ آن‌ها را در انظار عمومی مجازات می‌کنید؟ وضعیت را نادیده می‌گیرید و انتظار دارید که تیم از عهدهٔ آن برآید؟ آن‌ها را در «طرح بهبود عملکرد» قرار می‌دهید و آن را به مشکل منابع انسانی تبدیل می‌کنید؟ مسئولیت‌های آن‌ها را به حداقل می‌رسانید؟ آن‌ها را به گروه دیگری منتقل می‌کنید تا به مشکلِ فردی دیگر تبدیل شوند؟

رهبر عالی بی‌باکانه، مستقیم و سریع با مشکل روبه‌رو خواهد شد و در این روند، در تبدیل افراد دشوار به افراد شگرف، تعالی بخشیدن به آن‌ها و انرژی دادن به کل تیم مهارت دارد.

کتاب صوتی رهبری آسان افراد سخت به شما نشان می‌دهد:

انواع دردسرهایی که رهبران با آن‌ها روبه‌رو می‌شوند.

سنجش موفقیت برای رهبریِ استثنایی

اصولی که در ورای توانایی برای مدیریتِ دردسرسازترین شرایط وجود دارند.

چگونه برای شناسایی زودهنگام مشکلاتْ رادار ایجاد کرد.

چگونه با مشکلات کنار آمد.

چگونه از دردسر جلوگیری کرد.

چگونه به یک رهبر استثنایی تبدیل شد.

آلن ویلت در این کتاب سعی دارد به شما نشان دهد چطور در رویارویی با افراد متفاوت ههمه چیز را مدیریت کنید. 

شنیدن کتاب صوتی رهبری آسان افراد سخت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام رهبران و کسانی که سودای رهبری در سر دارند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب رهبری آسان افراد سخت

«رهبران دردسرساز

اگر رهبرِ گروهی از رهبران هستید، امکان دارد همهٔ مشکلاتی را که قبلاً گفته شد داشته باشید. همچنین ممکن است در بعضی مواقع با هر یک از شرایط اضافی که در زیر می‌آید روبه‌رو شوید.

برخورد غول‌ها. افرادی که در جایگاه رهبری قرار دارند به طور کلی بسیار جاه‌طلب هستند، یعنی در مسائلی از قبیل جهت‌گیری گروه، تمایل به دسترسی به منابع مشترک یا این‌که چه کسی صاحب کدام مجموعه از دفترهای کاری می‌شود درگیری وجود خواهد داشت. با این حال، افرادی که در جایگاه رهبری‌اند احتمالاً اهل مشارکت نیز هستند، بنابراین این درگیری‌ها باید قابل کنترل باشد. با وجود این، در برخی مواقع با گروهی از رهبران روبه‌رو خواهید شد که متشکل از افرادی است که فعالانه تلاش می‌کنند موجب شکست یکدیگر شوند. آن‌ها درگیر مناقشات مخربی می‌شوند که در صورت رسیدگی نکردن به آن‌ها، بر کل شرکت تأثیر منفی خواهند گذاشت.

خودمدار. بسیاری از مدیران اجرایی پیوسته سعی دارند خود و سازمانشان را به سطوح بالاتر برسانند. بنابراین، اغلب به دنبال مدیرانی هستند که ایده‌های تازه‌ای را برای پشت سر گذاشتن وضعیت موجود به سازمان ارائه دهند. وقتی رهبر جدید خودمدار است و آماده است وضع موجود را از بین ببرد، نتیجه معکوس است. رهبر ناگهان با درگیری فرهنگی بین شخص خودمدار و بقیهٔ سازمان روبه‌رو می‌شود. در این شرایط، بسیاری از افراد به رهبر می‌گویند، «اگر این فرد خودمدار این‌جا بماند، من می‌روم.»

رهبرانی که با بحران‌های رهبری‌شان روبه‌رو هستند. چالش دیگری که رهبرِ گروهی از رهبران باید از آن آگاه باشد این است که رهبرانی که هدایت می‌کند بار مسئولیت‌های سنگینی را احساس می‌کنند. ترک ناگهانی یک عضو تیم تأثیرگذار است؛ وقتی مدیری ناگهان کار را ترک کند، تأثیری بسیار بیشتر و طولانی‌مدت‌تر دارد. ما رهبران باید مراقب این لحظات و آمادهٔ کمک به این مدیران در بحران‌های خودشان باشیم.

ذینفعان مشکل‌ساز

در جایگاه یک رهبر در هر سطحی که باشید، در برابر افرادی که رهبری‌شان می‌کنید و همچنین افرادی که ذینفع هستند مسئولیت دارید. این امر حتی در مورد مدیران ارشد که به هیئت‌مدیره و یا مشتریانشان گزارش می‌دهند نیز صدق می‌کند. در این‌جا سه نمونه از این نوع مشکلات آورده شده است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۸ ساعت و ۵۱ دقیقه

حجم

۲۴۶٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۸ ساعت و ۵۱ دقیقه

حجم

۲۴۶٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۷۳,۵۰۰
تومان