نظرات درباره کتاب صوتی برادران سیسترز و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی برادران سیسترز اثر پاتریک دوویت

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی برادران سیسترز

انتشارات:رادیو گوشه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۹از ۲۹ رأی
۲٫۹
(۲۹)
Mohaddeseh Mohammadi
کتابی‌ست وسترن در فضای تب طلا؛ روایتگر زندگی انسان و آزهایش، در همه‌ی اعصار. برادران سیسترز جایزه‌بگیرهای معروفی هستند که در مسیر رفتن به سن فرانسیسکو برای یافتن مردی که به کشتنش گماشته‌شده‌اند، با ماجراهایی مواجه می‌شوند. داستان از زبان ایلای روایت می‌شود که بر خلاف برادرش چارلی، طبعی خشن و جاه‌طلب ندارد و در آرزوی شغلی تمیز و بی‌دردسر است. او در این فکر است که "اگر پول چون طوقی بر گردن روح و جان آدم‌ها نمی‌افتاد دنیا چگونه بود". اما او تسلیم محیط و شرایط است، در قتل‌ها و دزدی‌ها شرکت می‌کند و تغییری در وضعیت زندگی خود نمی‌دهد. نیمه‌ی دوم داستان ریتم تندتری دارد و جالب‌تر است. چیزی درباره‌اش نمی‌گویم:)) شنیدن کتاب دل‌نشین بود و صدا و الحان گوینده به کتاب می‌آمد. کتاب‌های صوتی رادیو گوشه در کل انتخاب موسیقی مناسبی دارند که قابل تقدیر است.
کاربر نامدار
کتاب خوبی بود، خط روایی پیوسته و جذابی داشت، به راحتی میشه با شخصیت ها و روحیاتشون ارتباط برقرار کرد و خوانش راوی هم روان و جذاب بود.
وحید
واقعا زیبا بود، از اسم و شروع‌ش توقع چنین فصول پایانی جالبی رو نداشتم، تاثیرگذار . ترجمه و خوانش هم ک هر دو فوق‌العاده‌ن.
پیمان ظفریان
مگه چندتا داستان "وسترن" قشنگ وجود داره که صوتی شده باشه . یه جاهایی خندیدم ،غافل گیر شدم و تعجب کردم حتما ارزش خوندن پ ن : میتونید بعد از اینکه کتاب رو گوش کردید .فیلم ش هم ببینید تا باز هم‌متوجه بشیم که کتاب چقدرررر از فیلم‌بهتره
مروارید ابراهیمیان
این کتاب اصلا ترسناک نیست! من نسخه الکترونیکی ش رو در طاقچه خوندم، واقعا چیز خاصی نداشت. تعجب می‌کنم از این دسته بندی!
کاربر ۳۹۰۰۷۱
کتاب خسته کننده ایه واصلا هم ترسناک نیست یه داستان خشن وسترنه

زمان

۱۰ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۳۵۱٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۰ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۳۵۱٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۳۲,۰۰۰
۷۹,۲۰۰
۴۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد