دانلود و خرید کتاب غنا در آیینه فرهنگ رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در غنا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب غنا در آیینه فرهنگ اثر رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در غنا

کتاب غنا در آیینه فرهنگ

معرفی کتاب غنا در آیینه فرهنگ

کتاب غنا در آیینه فرهنگ نوشته رایزنی فرهنگی ایران در غنا است. این کتاب راهنمایی جامع برای شناخت کشور غنا است و کمک می‌کند تا درک بهتری از این کشور داشته باید.

درباره کتاب غنا در آیینه فرهنگ

ارتباطات فرهنگی، یکی از ماندگارترین و مؤثرترین مناسبات انسانی است که بر پایه گفتگو و تبادل اطلاعات شکل می‌گیرد. اینگونه ارتباطات پایه و مبنایی برای تعامل انسان‌ها با یکدیگر بوده و بر سایر حوزه‌های روابط جوامع، همانند مناسبات اقتصادی و سیاسی نیز تأثیرگذار است. امروزه به رغم رشد و توسعه دانش بشری، به‌ویژه در حوزه ارتباطات و شکل‌گیری دهکده جهانی، بشر بیش از هر زمان دیگر، نسبت به هم‌نوع خود بیگانه است. در این میان ریشه بسیاری از منازعات و چالش‌ها، به درک ناصحیح از یکدیگر و کاستی‌ها و نواقص موجود در فهم و درک مشترک فرهنگی بین جوامع بازمی‌گردد. ازاین‌رو، مطالعات فرهنگی و آشنایی با فرهنگ ملل، یکی از اولویت‌های اصلی در حوزه ارتباطات و تعاملات فرهنگی به شمار می‌آید و کمبود ادبیات پژوهشی فارسی در حوزه مطالعات فرهنگی ملل نیز بر این امر تأکید دارد. نقش دوسویه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در مبادلات فکری و فرهنگی کشورمان با جوامع دیگر، بر ضرورت تولید منابعی برای مطالعه و ارتقای سطح دانش جامعه ایرانی، به‌ویژه نخبگان و دانشگاهیان با فرهنگ سایر ملل تأکید دارد. به منظور تحقق این هدف، مرکز مطالعات راهبردی روابط فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در حوزه ارتباطات فرهنگی ـ بین‌المللی، اقدام به چاپ و نشر مجموعه‌ای از کتاب‌ها با عنوان «مطالعات منطقه‌ای» کرده است. در این مجموعه، ضمن بهره‌گیری از پژوهش‌ها و گزارش‌های رایزنی‌های فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور، از کارشناسان و صاحب‌نظران در حوزه‌های مختلف مطالعات فرهنگی ملل نیز استفاده شده است. مجموعه حاضر، به معرفی ویژگی‌ها و مباحث فرهنگی کشورها می‌پردازد؛ ضمن آن که تلاش دارد با معرفی فرهنگ کشورها یا موضوعات مرتبط به مناسبات فرهنگی جمهوری اسلامی ایران با سایر کشورها، اطلاعات جامع و ارزشمندی ارائه دهد.

جمهوری غنا در غرب آفریقا که امروزه لقب مهد دموکراسی به آن داده شده، در سالیان اخیر شاهد حکومت‌های چند حزبی و آزادی بیان بوده و در این میان، ارتباط دقیق بین مولفه‌های فرهنگی و سیاسی، باعث تثبیت وحدت سیاسی، فکری و فرهنگی در این کشور شده است. این کشور، داعیه‌دار انقلاب‌های آفریقایی، ادبیات انقلابی و فرهنگی است و همگرایی و وحدت در میان تمامی ادیان وجود دارد که این روحیه از درون خانواده سرچشمه می‌گیرد. در غنا به‌دلیل آزادی و تنوع اندیشه‌‌ها؛ مقوله ادیان و مذاهب و فرقه‌های تصوف از اهمیت خاصی برخوردار بوده و شناخت و بررسی آن، نیازمند مطالعات مفصل است. در همین راستا، مجموعه پیش‌رو حاوی مقالاتی در زمینه‎های دینی، فرهنگی و اجتماعی غناست که توسط رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در این کشور گردآوری و ترجمه شده است. برخی از موضوعات بررسی شده در این مقالات عبارت‌اند از: مسیحیت و فرقه‌های مختلف مسیحی، اسلام و تاریخ گسترش آن، فرق و دیگر ادیان، طریقت‌های صوفیه (تیجانیه، احمدیه و عنبریه)، جامعه و فرهنگ مردمان غنا.

این کتاب به شناخت کشور غنا و درک اوضاع این کشور کمک می‌کند.

خواندن کتاب غنا در آیینه فرهنگ را به چ کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به شناخت سایر کشورها پیشنهاد می‌کنیم.

افزایش بهزیستی روانشناختی در محیط های آموزشی و بالینی
ریحانه حاجی هادی ریسه
ساعت صفر
حمیدرضا منصورزاده
هنر تعاملی از منظر فلسفی
صفا سبطی
باشیم یا نباشیم
داود محجوبی فرد
گرایش های فلسفی در نقد ادبی
سعید عدنان
رهایی در نور
نورا حسینی
سر به سر دامپزشک نگذار
جیمز هری‌یت
تاریخ فرهنگ و تمدن شرق گیلان از انقلاب مشروطیت تا انقلاب اسلامی
خلیل سلیمی
اثرات بازگشتی در اقتصاد انرژی و محیط زیست (با تأکید بر بخش حمل ونقل)
سهراب دل انگیزان
نقش های زندگی
اچ. جکسون براون
پای صحبت نویسندگان و شاعران کودک و نوجوان
رامین جهانپور
فیزیک
انجی سیج
باشگاه تفکر و خلاقیت (جلد ششم؛ بنفش)
ریچل لینت
سیاست خارجی جهانی و منطقه ای چین در قرن بیست و یکم
بهاره سازمند
جامعه شناسی مصرف و بازار
حسین ابوالحسن تنهایی
درآمدی بر قواعد حاکم بر معاملات بورس اوراق بهادار در حقوق ایران
میلاد ملائی خاص
خوشبختی در ویترین
آلبرتو موراویا
ارزیابی کاربردی عملکرد جسمانی انسان
میشل پی. ریمن
ماهرو
هادی جباری
ربی هلا اجبتنی؟!
رضا حیدری ابهری
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۶۲٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۹۶۲٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان